this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
pod względem AD jest co najmniej śmiesznyna jednym kompie działa OK, na innym się zrywa
jak mu wiatr powieje
Wiem bo sam mam dwa laptopy i mam porównanie
![]()
DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora
Chetnie Pomoge w zakresie:
AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
STAG KME - instalacje LPG
oj tylko pozazdrościć.
--
http://sites.google.com/site/monoscanen/
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
minciu
Podejrzewam, że raczej problem jest tej natury, że już Dance kupiłeś AlfaDiaga za 60euro i teraz się zagotowałeś, jak pojawił sie link do softu wcześniej nieosiągalnego bez opłat?
Na alfadiaga wydałem 15euro i jakoś nawet bym się nie zagotował jak bym wydał 60.
Zarabiam złotówki, jak już tak bardzo Ciebie to interesuje. Nie baw się w zgadywanki, chcesz coś wiedzieć zapytaj mnie sam na forum.
Wyraziłem tylko własną opinię i to już wszystko w tym temacie.
Dla bubu zawsze miałem szacunek za wiedzę, pomoc i wkład w to forum i tak zostanie.
Dziś podpinałem sie pod auto
Tylko zainstalowałem stery do kabla które dostałem od pokwap_pawel i zmieniłem w ustawieniach portu tak jak było w instrukcji Latency na 1msec i port com na pierwszy wplny - u mnie okazało się że mam wolne com1 i com2, więc wybrałem com1. Kabel działa i Unidiag łaczy się z atem. Wszytsko śmiga, żadnych błędów.... Nie musiałem nic kombinowac z usuwaniem sterów (FTClean...). Może akurat taki fart![]()
JTD i działa, na forum co drugiemu nie idzie.
- no tak, może taki fart.
- a jak dojdziesz co i jak to może jakieś zrzuty, przepływomierz, praca sondy lambda, ile doładowuje, itd....
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Witam mam problem z diagnozowaniem problemu dławienia sie silnika jak jest zimny. podejrzewam sonde lub przepływke ponieważ świece mam nowe kable też.
Mam program Alfadiag ale za bardzo nie wiem które sensory sprawdzać. ECU M 2.10.4.
Na rozgrzanym silnikiu sensor: lambda sensor status wskazywał na zmiane:
-rich
-lane
i co 3 sekundy cold to open circuit, i S.C to Gnd/sensor.
Prosze o rady które sensory wybrać w alfadiag-u zeby zdiagnozować sonde i przepływke.
Posiadam Blokady wałków rozrządu zastosowanie:
Alfa 145 1.4 16V i 1.6 16V ,Alfa 147 1.6 16V ,Alfa 156 1.6 16V
Oraz VAG USB KKL + Alfadiag. Moge pomóc![]()
Tak odnośnie JTD to AD nie działał na wszystkich ecu bo jest kilka ich typów z wersją 10V 2,4 obecnie już działa bez zająknięcia z wersją 3.3.11 . Niestety nie wszystkie funkcje programu będą działać z tym ecu "dec15" np. w zakładce acurators w AD 3.3.11 nic nie zrobimy . Komunikacja z samochodem przy użyciu kabla od viakena " produkcji chińskiej w kolorze niebieskim " i sterowników ze strony producenta FTDI, choć dostarczone z kablem również działają (może trochę nie stabilnie ) Po uzyskaniu połączenia nie zrywało go nawet przy krótkotrwałym rozłączeniu i załączeniu klucza w stacyjce . Jedyną modyfikacją z mojej strony w kablu było przylutowanie nowych przewodów , zamiast cienkich linek miedzianek dałem grubsze i krótsze kable w izolacji ( drut miedziany od transformatora średnica ponad 1mm emaliowany ) i wykorzystaniu ścieżek na pcb płytki znajdującej się we wtyczce ( wcześniej kable prowadziły bezpośrednio do pinów ).
Ostatnio edytowane przez przemo27 ; 11-10-2009 o 09:23
Chciałbym zeby moj interfejs (z koncowka rs232) miał końcówkę USB. W tym celu potrzebny mi jest konwerter rs232-usb. Miał ktoś może styczność z takimi konwerterami, i próbował się połączyć z komputerem w taki sposób?
- mam interfejs szeregowy , program TS diag, Unidiag, alfadiag działa na nim bez problemu
( port COM1, COM2).
- po podłaczeniu konwertera RS232 / USB ( jeden konwerter firmy Prolific, drugi model to firmy Vivanco, wszystkie na chipsecie PL2303 ) żaden z ww. programów nie działa.
- próbowałem na portach COM1, COM2 oraz na dowolnym wirtualnym, nie ma żadnego odczytu.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm