Strona 71 z 207 PierwszyPierwszy ... 21616263646566676869707172737475767778798081121171 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 701 do 710 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #701
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - mała uwaga dla obsługi alfadiaga pod systemem VIN 7.0 PL
    - musza być zainstalowane sterowniki CDM 2.06.00 te dedykowane pod ten system.
    - pamietajmy tylko że te sterowniki instalujemy dwa razy, raz za razem, poniżej plik instrukcja po angielsku , ale ma obrazki. An_119....
    --
    http://www.ftdichip.com/Documents/InstallGuides.htm

    --
    http://rapidshare.com/files/30556783...dows7.pdf.html
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #702
    kri
    Gość

    Domyślnie

    Witam jestem nowy czytając ten temat postanowiłem że przyszedł czas na moje poduszki powietrzne .Moja fura to fiat punto 2004r.
    Moje pytanie jaki mam kupić interfejs by skasować kontrolkę poduszek powietrznych.Na oku mam taki http://moto.allegro.pl/item810633466...a_licznik.html
    Czy potrzebuje na szynie can czy zwykły kkl .Pozdrawiam całe forum kri

  3. #703
    Użytkownik Ogier Avatar sQun49
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Szewce k/Kielc
    Auto
    166 2.5 V6 + LPG
    Postów
    162

    Domyślnie

    Witam wszystkich zainteresowanych Od kilku dni alfa zaczęła się dusić - zwykle w granicach 2-4tys obrotów. Moje podejrzenie od razu skierowane zostało na przepływkę jednak dziś po testach (jazda z odpiętą wtyczką przepływomierza) stwierdzam że wcale nie jest lepiej, raczej tak samo... Po diagnozie alfadiagiem pozostaje mi jeden błąd którego nie mogę skasować

    kilka zrzutów z okna diagnostycznego alfadiaga w załączniku. Ma ktoś jakiś pomysł?

    P.S. Bubu dzięki za pomoc w uruchomieniu Alfadiaga....
    Wreszcie fabryczna navigacja w 166 mówi do mnie po polsku...

  4. #704
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jeśli błędu nie można skasować, powraca to znaczy że to jest bład który ma swoja przyczynę, nalezy znależc problem i usunąć.
    - poniżej zrzut opisu bledu z Auto Daty wersja 3.24.
    - auto z roku > 2001, ECU to ME 3.1 ?
    - tylko dlaczego podaje przepływ w miarę poprawnie, jedyne wyjaśnienie że jest w trybie serwisowym ?
    - menu informacyjne byłoby pomocne.
    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 12-11-2009 o 12:35
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #705
    Użytkownik Ogier Avatar sQun49
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Szewce k/Kielc
    Auto
    166 2.5 V6 + LPG
    Postów
    162

    Domyślnie

    Auto z roku 2001 i chyba nie jest w stanie serwisowym (oprócz tego przytykania rozwija normalne prędkości-oczywiście nie sprawdzałem czy max jest taka sama heheh) Co do menu informacyjnego to chodziło Ci o ECU Identification? Jeśli tak to już załączam. Z tego opisu wynika że może to być jakaś przerwa na kablach?? Czy źle interpretuje ten zapis...
    Ostatnio edytowane przez sQun49 ; 12-11-2009 o 12:54
    Wreszcie fabryczna navigacja w 166 mówi do mnie po polsku...

  6. #706
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    -tak, opis bledu mówi o przyczynach w kolejności: połaczenia, MAF i na końcu ECu.
    - ECU to bym wykluczył.
    - do zrobienia pozostały testy wydajności MAf-a, do odciecia.
    - tylko musza być cztery parametry na wykresie: obroty, przepływność, napięcie na MAf-ie oraz temperatura.
    - nie pomyl tylko obrotów w dużej rozdzielczosci, bo ci ograniczy wyniki do 2.5000 obr.min !!
    - na zrzucie bledów jest jeszcze przy opisie błędu suwak, po jego przesunięciu pojawią się parametry środowiskowe, może te paramery naprowadzą na ślad.
    - nie podoba mi się ten opis błędu dla modelu 166.
    - poniżej ten sam bląd dla 156 TS.

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 12-11-2009 o 13:31
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #707
    Użytkownik Ogier Avatar sQun49
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Szewce k/Kielc
    Auto
    166 2.5 V6 + LPG
    Postów
    162

    Domyślnie

    testy zrobione tym razem na benzynie ponieważ gaz się skończył: dwie części błędu oraz zestawienie czterech wskaźników - mam nadzieje że o to chodziło

    mnie też się on nie podoba a co było w przypadku tego ts-a? Acha i to może być ważne - na wskaźniku miałem temp prawie 90 stopni a na tym wykresie jest tylko 53!?
    Ostatnio edytowane przez sQun49 ; 12-11-2009 o 13:41
    Wreszcie fabryczna navigacja w 166 mówi do mnie po polsku...

  8. #708
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - dziwne, na wykresach nie ma odciecia, dynamika obrotów tak jak w trybie awaryjnym.
    - opis błędu mówi, że silnik ma 94.8 st C, coś żle wybrałeś parametr temperatury !!!
    - a wartości z przepływomierza dużo za mało dla tych obrotów.

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 12-11-2009 o 14:02
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #709
    Użytkownik Ogier Avatar sQun49
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Szewce k/Kielc
    Auto
    166 2.5 V6 + LPG
    Postów
    162

    Domyślnie

    przestawiłem na prawidłowy wskaźnik i kręciłem go do odcięcia - but w podłogę przez chwilkę - aż mi się serce kroiło...
    Wreszcie fabryczna navigacja w 166 mówi do mnie po polsku...

  10. #710
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    Nikt nie wspomniał, ale czy Twoje sondy na ciepłym silniku też nie oscylują?
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory