Strona 73 z 207 PierwszyPierwszy ... 23636465666768697071727374757677787980818283123173 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 721 do 730 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #721
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    czasami alfadiag podaje że dana funkcja nie działa, to taki pomysł programisty aby zrobić uniwersalny program dla wszytkich ECU.
    - dla Me7.3.1 to jest chyba nawet testowanie 5 wtryskiwaczy .
    - wydaje się że nalezy wybrać

    Diagnosis lambda sensor Bank 1 ( 2 ) Pre cat
    Diagnosis lambda sensor Bank 2 ( 1 ) Post Cat.

    Lambda control Bank 1 ( 2 ) Pre Cat
    Lambda control Bank 2 ( 1 ) Pre Cat

    - jak to czytać, jesli wybierzemy Bank 1 , i alfadiag nie zgłosi błędu, to nastepnie wybieramy Bank 2 Post Cat,
    - cy ten model ma 3 sondy lambda ?
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 13-11-2009 o 14:23
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #722
    Użytkownik Ogier Avatar mati7700
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Alfa 147 1.9 jtd 115
    Postów
    175

    Domyślnie

    Co do tego termostatu to widac nawet na wskazniku kabinowym ze temperatura rosnie a pozniej w pewnym momencie nagle spada do jakichs 70 stopni . Czyli ta sonda moze byc czy musze wymienic na oryginal Boscha ?? A jak bym tak pojechal do gazownikow i by mi ustawili ze na gazie bedzie wszystko ok to silnikowi sie nic zlego nie stanie ?? I wogole wlalem 25 l benzyny jezdze caly czas na benzynie i zrobilem 130 km i cos czuje ze niedlugo sie rezerwa zapali (fakt ze ten wskaznik przklamuje ) , od czego moze tak duzo palic bo to wyjdzie cos kolo 12 l \100 km ?

    ---------- Post dodany o godzinie 14:54 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 14:49 ----------

    I czy ta wartosc wyprzedzania kata zaplonu ma swiadczyc o tym ze rorzad znowu do wymiany ??

  3. #723
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - tylko brakuje jeszcze ilosci, ja mam 2F-2P-2L-I, tylko co to znaczy ?
    skąd wziąłeś te oznaczenia?
    dzisiaj przezprzypadek miałem okazje podłączyć się do interefejsu firmy delphi, kts'a i magnetti marelli. Żaden nie połączył się z autem tzn z airbagiem. To już chyba potwierdzenie uszkodzonego sensora, jak myślisz?
    Ostatnio edytowane przez kiepas96 ; 13-11-2009 o 15:22

  4. #724
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - z DEC super scaner
    --
    http://www.dec.automotive.hu/lapro/s...php?marka=fiat
    - jeśli tamte przyrządy nie widzą ECU poduszek to albo ECU zaopiekował się mechanik albo sie uszkodziło.

    - poniżej co obsługuje alfadiag w wersji 3.3.0.11
    Support airbag ECU list AlfaDiag 3.3.0.11

    Ecus MY97, MY99
    manufactured by Allied Signal, TRW and Breed.

    A.R. 156 (STEP 3, 4 LOOP) 55-A7-86-83-97-1C
    A.R. 156 (STEP 4, 4 LOOP) 55-A7-86-85-97-9E
    A.R. 156 (STEP 4, 6 LOOP) 55-A7-86-04-97-9D
    A.R. 156 (STEP 4, 6 LOOP) 55-A7-86-86-97-1F

    Lancia Y (STEP 4, 4 LOOP)
    Marea (STEP 4, 4 LOOP) 55-A7-86-07-98-A1
    Lancia Y (STEP 4, 6 LOOP) 55-A7-86-08-98-A2
    A.R. 156 (6 LOOP GSX, GDX, G DX E SX)
    Lancia 839 (6 LOOP G DX E SX) 55-A7-86-89-98-23
    A.R. 156 (3 LOOP) 55-A7-86-8A-98-A4
    A.R. 156 (4 LOOP)

    Lancia 839 (4 LOOP) 55-A7-86-0B-98-25
    NUOVO DUCATO 298FP 132314908 55-26-86-04-98-9D
    BRAVO/A 298F 46537777 55-26-86-85-98-9E
    BRAVO 46768869 55-26-86-85-98-9E
    MULTIPLA 898 F3 46513525 55-26-86-86-98-1F
    MULTIPLA 898 F3S 46537989 55-26-86-07-98-20
    BRAVO/A 798 46750553 55-26-86-8C-98-25
    BRAVO 46768868 55-26-86-8C-98-25
    BRAVO/A 898 FS 46541775 55-26-86-08-98-A1
    MAREA 898 FSP 46538652 55-26-86-89-98-A2
    BRAVO/A 798 F 46541774 55-26-86-8A-98-23
    MAREA 6 loop 46770172 55-26-86-0D-19-A7
    DUCATO 898 FP 132438808 55-26-86-8B-98-A4
    LANCIA K: 55-AB-86-8A-98-A8
    BERLINA, SW: 60661228 55-AB-86-8A-98-A8
    COUPE’: 60661231 55-AB-86-8A-98-A8
    LANCIA K COUPE’ 60661347 55-AB-86-89-98-A7
    LANCIA K 55-AB-86-08-98-26
    BERLINA, SW 60661230 55-AB-86-08-98-26
    LANCIA K (4 loop, no ppd)
    BERLINA, SW 60668931 55-AB-86-19-19-38
    LANCIA K (4 loop, no ppd) COUPE’ 60668932 55-AB-86-1A-19-B9
    LANCIA K (6 loop, no ppd) 55-AB-86-1C-19-3B
    BERLINA, SW: 60667089 55-AB-86-1C-19-3B
    COUPE’: 60667088 55-AB-86-1C-19-3B
    FIAT BARCHETTA 46535843 55-AB-86-07-98-25
    COUPE’ FIAT 46316266 55-AB-86-86-98-A4
    COUPE’ FIAT 55-AB-86-91-98-2F
    A.R. SPIDER/GTV 55-AB-86-80-80-
    A.R. SPIDER/GTV 60659075 55-AB-86-85-98-23
    A.R. SPIDER/GTV 55-AB-86-10-98-AE
    PUNTO: 46517272 55-AB-86-04-97-A1
    PALIO: 46529745 55-AB-86-04-97-A1
    FIAT COUPE’ RICAMBI 55-AB-86-04-97-A1
    A.R. 145/146 RICAMBI 55-AB-86-04-97-A1
    FIAT 600 46552426 55-AB-86-01-97-9E
    FIAT 600 46765423 55-AB-86-98-19-37
    A.R. 936: 60626560 55-AB-86-02-97-1F
    A.R. 936: 60662209 60651560 55-AB-86-83-97-21
    A.R. 936 (4 loop, no ppd): 60668933 55-AB-86-9B-19-BA
    A.R. 936 (6 loop, no ppd) 60667090 55-AB-86-9D-19-BC
    FIAT Barchetta: 46476309 55-AB-86-0B-98-29
    LANCIA K: Berlina, SW, Coupe’: 46517267 55-AB-86-0B-98-29
    A.R. Spider/GTV: 60652259 55-AB-86-0B-98-29
    A.R. 145/6 46746842 55-AB-86-8C-98-2A
    A.R. 145 46538799 55-AB-86-0D-98-AB
    A.R. 145 GDX 55-AB-86-0D-98-AB
    A.R. 146 46548396 55-AB-86-0D-98-AB
    A.R. 145/6 46538798 55-AB-86-0E-98-2C
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #725
    Użytkownik Romeo Avatar kiepas96
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Czerwionka-Leszczyny
    Auto
    Alfa 156 1.8 TS
    Postów
    602

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - z DEC super scaner
    --
    http://www.dec.automotive.hu/lapro/s...php?marka=fiat
    - jeśli tamte przyrządy nie widzą ECU poduszek to albo ECU zaopiekował się mechanik albo sie uszkodziło.

    - poniżej co obsługuje alfadiag w wersji 3.3.0.11
    a ile masz poduszek, kurtyn?

  6. #726
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    @mati7700
    - jak to od czego może tak duzo palic, od uszkodzonej sondy.
    - wiem że koledzy jeżdzący na gazie, benzyny używają tylko do rozruchu.
    - im uszkodzona , niesprawna sonda nie przeszkadza, gorzej z przegladem technicznym.
    - z tym kątem wyprzedzenia zapłonu to tylko mój domysł, rozrząd może byc poprawnie ustawiony, ale to tylko pomiar oscyloskopowy potwierdzi.
    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 13-11-2009 o 17:22
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #727
    Użytkownik Ogier Avatar mati7700
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Polska
    Auto
    Alfa 147 1.9 jtd 115
    Postów
    175

    Domyślnie

    Czyli sonda jest tylko dla benzyny ( i dlatego tak duzo mi pali bo mam nie oryginal tak?) a na gazie to sonda wogole jest niepotrzebna ? Czyli jak ustawie dobrze gaz to mi sie nic zlego nie stanie w silniku tylko poprostu bedzie problem z przegladem tak ?

  8. #728
    Użytkownik Ogier Avatar sQun49
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Szewce k/Kielc
    Auto
    166 2.5 V6 + LPG
    Postów
    162

    Domyślnie

    miniciu nie dam rady tak zdiagnozować bo mam trzy sądy i inne ECU - zobacz sam co mi wyszło kiedy próbowałem tego dokonać...

    Załączam zrzuty które może coś wniosą do sprawy - ta sinusoida powstawała tylko wtedy kiedy bawiłem się pedałem gazu - na ostatnim załączniku chciałem to zestawić z obrotami silnika ale już padła mi bateria w laptopie a z 3-go piętra nie da rady spuścić przedłużacza (jestem aktualnie u teściów)
    Wreszcie fabryczna navigacja w 166 mówi do mnie po polsku...

  9. #729
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    No to już bubu musi wytłumaczyć, dla czego Lambda Voltage w Twoim wypadku jest ujemna. Jak dla mnie to albo złe definicje albo padnięte lambdy. Zresztą jak sam widzisz wykres jest wyskalowany od 0 do 1V a nie -1 czy -0,35....

    Aha... jeszcze jedno: Engin Speed 200 dla mnie ewidentnie świadczy o wybranym złym ECU z listy. Nie wiem jakby chodził silniczek benzynowy przy 200RPM..... chyba autem rzucało by bardziej niż traktorem? Wybierz sobie inne ECU z listy, jak nie wiesz które to podpowiedzią będzie pokrywające się obroty biegu jałowego w programie i na obrotomierzu. Nie ma takiej opcji abyś na obrotomierzu miał 850rpm a na kompie 200.

    ps. Ja mam ECU ME7.3.1 przy motorze 2.0TS! Nie sądzę żeby te samo ECU obsługiwało silnik 2.5 V6?
    Ostatnio edytowane przez minciu ; 13-11-2009 o 21:22
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  10. #730
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - alfadiag ma chyba jedną niezbyt ciekawa wadę, czasami potrafi sie dołączyć i odczytac mniej lub bardziej poprawnie inne definicje modelu auta, ECU.
    - i to chyba zrobił autor zrzutów, raz bierze definicje z Me 7.3.1 a potem z Me 3.1 EOBD.
    - na tych definicjach z Me 7.3.1 widać, że te same wykresy są rysowane inaczej.
    - zaś dla Me 3.1 EOBD to należy uruchomic samochód i szukac wsród parametrów z napisem Lambda, jakiejś sinusoidy, bo inaczej do ładu nie dojdziemy co i jak.
    - zbyt duzo jest tych parametrów.

    - dlaczego zaś jest napiecie ujemne.
    - ECu na wejście sondy lambda podaje napięcie - 0.33V.
    - jeśli będzie brak sondy lambda, brak połączenia to ECU łatwo zdiagnozuje taka usterkę.
    - podłaczona sonda lambda jako ogniwo chemiczne daje na starcie około 0.45 V, ECu diagnozuje to jako zimną somdę i ją szybko rozgrzewa.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory