Strona 91 z 207 PierwszyPierwszy ... 4181828384858687888990919293949596979899100101141191 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 901 do 910 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #901
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    podczas przyspieszania, hamowania silnikiem nie działają procedury ekologiczne, nie jest przestrzegany skład mieszanki bo w tej chwili nie może być kontrolowany.
    - w takim przypadku dla ECU nie jest potrzebna informacja o ilości powietrza.
    - dla tych samych obrotów, np 7200 silnik przy rozpędzaniu potrzebuje 408 kg/h , po ustabilizowaniu obrotów tylko 128 kg/h.
    - bardziej ważniejszy jest chyba czas wtrysku niz ilość powietrza.
    - zobacz na wykresy dla jakich obrotów działa sonda lambda i pomiar składu mieszanki.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #902
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iwok
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    okolice Poznania
    Auto
    już nie alfa :)
    Postów
    499

    Domyślnie

    Cytat Napisał szamacz Zobacz post
    Witam, podczas próby instalacji AlfaDiaga na Windows 7 wyskakuje mi taki błąd:
    "Uninstall Debugger or VM first!, Rebooting may be required!" I tak w koło. Nie pomaga wyłączenie zapory, antywirusa oraz tryb awaryjny pomóżcie

    Przesiadłem się ostatnio z xp na win7 i mam ten sam problem co szamacz. Czy udało się znaleźć rozwiązanie?

  3. #903
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - na forum zagranicznym podali że tryb zgodności z xp działą pod win 7.0 i można instalować tę wersję alfadiaga.
    - tylko ja nigdzie nie mogę znależć jak uruchomić tryb zgodności z XP pod win 7.0, stronka MS przerzuca mnie na stronę WWW gdzie mam zainstalować maszynę wirtualną.
    - ale na maszynie wirtualnej ten program nie bedzie działać.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #904
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar iwok
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    okolice Poznania
    Auto
    już nie alfa :)
    Postów
    499

    Domyślnie

    Po kliknięciu prawym przyciskiem myszy i wybraniu właściwości pliku można przejść do wyboru trybu zgodności z xp pod win7 - niestety to rozwiązanie też nie działa.

  5. #905
    MarcinTM
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    podczas przyspieszania, hamowania silnikiem nie działają procedury ekologiczne, nie jest przestrzegany skład mieszanki bo w tej chwili nie może być kontrolowany.
    - w takim przypadku dla ECU nie jest potrzebna informacja o ilości powietrza.
    - dla tych samych obrotów, np 7200 silnik przy rozpędzaniu potrzebuje 408 kg/h , po ustabilizowaniu obrotów tylko 128 kg/h.
    - bardziej ważniejszy jest chyba czas wtrysku niz ilość powietrza.
    - zobacz na wykresy dla jakich obrotów działa sonda lambda i pomiar składu mieszanki.
    Trochę to bez sensu.

    Jak ma się uszkodzoną przepływkę i podaję mniejszą wartość powietrza to silnik przy przyspieszeniu nie osiąga 5tys. rpm - więc jest kontrolowana ilość powietrza inaczej by miał gdzieś to ile daje i pociągnął by ponad 5tys. rpm. a co za tym idzie i skład mieszanki jest kontrolowany.
    Kontrola jest,ale różna(zmiana priorytetów i wyboru czujników) i zależy od rodzaju pracy silnika - praca "stała"(jednostajne obroty) i przyspieszenie.


    Druga sprawa jak hamuje się silnikiem to kontrola jest - praca sondy na wykresie pokazuję ubogą mieszanke i ECU kontroluję ten stan - zobacz co się stanie (czas wtrysku) jak zasymulujesz normalną prace sondy przy takim hamowaniu - ECU wariuję - kontrola jest.

    W mieście dodając co chwile obroty - przyspieszając - bez kontroli spalania (ekologii) byśmy się już wszyscy zadusili.

    To taki moje skromne zdanie ;-)

  6. #906
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    @MarcinTM
    - mam nadzieję że odpowiadasz na to zadane pytanie
    Jak to się dzieje, że dla silnika 1.8 ecu, przy Air Mass Flow rzędu 216 kg/h, jest w stanie odtworzyć wtryski na tyle, by uzyskać 6800 rpm. To jakieś perpetum? Z czego to się bierze?
    - a ekologia w ECU działa cały czas, oprócz kilku krótkich chwil kiedy ECU nic nie poradzi a trzeba dać w gaz.
    - a ponizej temat z forum Elektrody , pomysł na zmniejszenie spalania w czasie zimy, szkoda tylko że jej obecnie już nie ma i ciezko będzie to przetestować .
    ECU BOSCH
    Zaznaczam że każdy montuje układ na własną odpowiedzialność.

    Zmniejszenie zużycia paliwa w silniku benzynowym
    W sezonie zimowym,na krótkich odcinkach drogi temperatura silnika nie osiąga 90st.C więc nasza fura jeżdzi często na przysłowiowym ssaniu,
    wystarczy oszukać komputer.
    W czujnik temperatury ECU przy silniku wpinamy równolegle potencjometr ok3,3k do 10k w szereg z rezystorem min.470ohm do 680 ohm(aby nie uwalić wejścia przetwornika A/D) 0,125W,potencjometr wraz z rezystorem dwoma przewodami do kabiny.
    Zmniejszając rezystancje potencjometrem inicjujemy wskazanie wyższej
    temp.silnika i nasz komp myśli że silniczek jest już wystarczająco cieplutki
    podając tym samym mniejsze dawencje do kolektorka.
    Po konsultacjach z mechanikami okazało się iż niema to wpływu na niewłaściwy skład mieszanki ponieważ po nagrzaniu kolektora wydechowego tym zajmuje się sonda lambda,a wcześniej właściciel.
    Dowód -skład mieszanki będzie zawsze właściwy ponieważ gdy na zimnym
    silniku zadamy nagłe max.wysoką temp.to automatycznie ECU przełączy w tryb awaryjny (średni skład mieszanki) i tak pozostanie aż do wyłączenia zapłonu.
    Wszystkim zainteresowanym życzę miłej zabawy.
    Na odcinkach 3-5km zużycie paliwa spadło średnio z 9litrów
    do 6,1litra/100km.
    ************************************************** ***********************************************
    Po upływie 12 miesięcy czyli pełnego sezonu od zainstalowania prostego układu potwierdzam niezawodność i oszczędność , którą daje proponowana instalacja.
    Pozytywny skutek uboczny to zmniejszony postęp "zatykania" się katalizatora i oczywista sprawa proszę sprawdzić skład spalin na niedogrzanym silniku.

    Pragnę tutaj dodać że nie jest to zapewne mój pomysł na zmniejszenie zużycia paliwa.
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 28-02-2010 o 14:28
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #907
    Olox
    Gość

    Domyślnie M2.10.4

    Sorki za wygłup z Motronikiem M2.10.4iAlfadiagiem

  8. #908
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - a działa może alfadiag na twoim modelu auta ?.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #909
    salfist
    Gość

    Domyślnie

    Ad. zawyżania wskazań temperatury silnika. Pomysł jest rzeczywiście prosty. Jaki jest wpływ tego sposobu na zużywania się niedogrzewanego silnika, co z ciśnieniem oleju, itd.?

  10. #910
    ori
    Gość

    Domyślnie

    Wiem trochę głupie pytanie.Jak sprawdzić połączenie z sondą lambda??? mam powracający błąd p0130 cały czas. i p1172 pojawiający się zaraz po odpaleniu auta . Sonda wymieniona jakiś czas temu (nowa i orginalna). Ponadto Air Temp wyskakuje mi -33 st C. ???????? Jak sprawdzić połączenie przepływomierza i sondy lambda??
    Ostatnio edytowane przez ori ; 02-03-2010 o 18:12

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory