Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Temat: Jakie amortyzatory ?!

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar wStepny156
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 SW FL 1.9 JTDm16v
    Postów
    87

    Domyślnie Jakie amortyzatory ?!

    Witam serdecznie,

    aktualnie mam mega kryzys z kasą, obniżyłem auto o 35mm i nadszedł czas na wymianę amortyzatorów. Z KASĄ KRUCHO podkreślam !! Kupiłem Sprężyny -35mm EIBACH'A (Czerwone) i chciałbym coś dopasować do tych sprężyn, żeby autko jeździło jeszcze przez 1,5 roku i dobrze sprawowało się na drogach ulicznych ( NIE NA TOR !) Alfa Romeo 156 1,9 JTDm SW 2004.

    MTS'y wszyscy krytykują i wychwalają BLISTEIN'A CZY KAYABA, tylko mnie na to nie stać a jestem zmuszony "coś" kupić. Nie znam się za bardzo na tym, w temat "modyfikacji" czy jak inni wolą wypowiadać się gwarą tj. "tjuningu", dopiero się wdrażam i chciałbym zdobywać odpowiednią wiedzę.

    Tematów podobnych i takich samych było mnóstwo... na każdym jednak było "hejtowanie" drugiego pomysłu. Potrzebuję kompromisu !

    PS: Do seryjnych sprężyn nie chce wracać

    Dziękuję wszystkim tym, którzy mnie rozumieją i potrafią wypowiedzieć się w tym temacie z dystansem od marzeń

    - - - Updated - - -

    Na prawdę nikt się nie wypowie ? Sami fachowcy od BLISTEIN'A, KAYABA, GWINTÓW i AIR RAIDÓW !?

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar Izane
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    Mysłowice- Śląskie
    Auto
    Alfa 159 1.9JTDm, MiTo 1.4 155KM Były: Alfa Romeo Giulietta QV TCT,Alfa Romeo 156 2.4JTD
    Postów
    1,888

    Domyślnie

    Skoro sobie obniżyłeś, to teraz wsadzaj Bilestein B8 (b6 nie bardzo, b4 auto skacze), drogo bo drogo ale skoro chciałeś sobie obniżyć i ulepszyć właściwości jezdne to musiałeś się liczyć z tym, że będzie to więcej kosztować.