Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: Ile kosztuje wymiana uszczelki pod głowicą V6 ?

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5v6
    Postów
    25

    Domyślnie Ile kosztuje wymiana uszczelki pod głowicą V6 ?

    Witam,mam pytanie, ile kosztuje wymiana uszczelki pod glowica w 156. 2,5 v6 24v ??? Kompletnie sie nie orientuje i mprosze o podanie ceny robocizna planowanie i uszczelka. Padla jedna wiec cena za wymiane jednej. PozdRO

    - - - Updated - - -

    chyba nikt nie wie... dzieki

  2. #2
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kasa6661 Zobacz post
    Witam,mam pytanie, ile kosztuje wymiana uszczelki pod glowica w 156. 2,5 v6 24v ??? Kompletnie sie nie orientuje i mprosze o podanie ceny robocizna planowanie i uszczelka. Padla jedna wiec cena za wymiane jednej. PozdRO

    - - - Updated - - -

    chyba nikt nie wie... dzieki
    A jesteś pewien że to uszczelka a nie głowica?
    Sama uszczelka to chyba 100-200zł. Planowanie nie jest drogie. U mojego mechanika 50zł, ale na rynku chyba trochę więcej.
    A wymiana też pewnie z 200-300zł. Tylko czy to będzie wszystko? Różne rzeczy potrafią jeszcze wyskoczyć. Uszczelki pod kolektory, pod pokrywę zaworów np.

  3. #3
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    do tego wypadało by sprawdzić prowadnice, zawory i wymienić uszczelniacze zaworowe.

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sulik
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Nowy Dwór Maz.
    Auto
    159 1.9 8V + wirus
    Postów
    87

    Domyślnie

    Cytat Napisał cinas Zobacz post
    do tego wypadało by sprawdzić prowadnice, zawory i wymienić uszczelniacze zaworowe.

    Dodam , że taka usługa : wymiana ewentualnych prowadnic i zaworów , oraz planowanie głowicy , sprawdzenie szczelności to koszt około 800 zł.

  5. #5
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał sulik Zobacz post
    Dodam , że taka usługa : wymiana ewentualnych prowadnic i zaworów , oraz planowanie głowicy , sprawdzenie szczelności to koszt około 800 zł.
    Piszesz o samej robociznie czy z częściami?
    Czy to jest potrzebne to dopiero się okaże po zdjęciu głowicy i pomierzeniu stopnia zużycia poszczególnych elementów.
    Nowe uszczelniacze to wiadoma sprawa, natomiast prowadnice często są dobre, zawory w zależności od ich stanu też można tylko przeszlifować i wyfrezować a później dotrzeć na paście. Ale to tylko nasze gdybanie. Bez zdjęcia głowicy to wróżenie z fusów.

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    Ja za robotę głowicy w TS 16V zapłaciłem 600zł, a było robione:
    - sprawdzenie na ewentualne pęknięcia
    - sprawdzenie prowadnic - wyszły ok
    - wymiana uszczelniaczy zaworowych
    - docieranie zaworów
    - naprawa 2 gniazd pod świece
    - planowanie
    - mycie i płukanie całej głowicy

    Trzeba zaznaczyć że mam 16V, a ty w jednej głowicy masz chyba 8 (bo nie wiem) zpłacisz pewnie ok 450-500zł.
    Zresztą sam sobie oblicz tu:
    http://www.naprawa-glowic.pl/oferta.html

  7. #7
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał m4tinez Zobacz post
    Ja za robotę głowicy w TS 16V zapłaciłem 600zł, a było robione:
    - sprawdzenie na ewentualne pęknięcia
    - sprawdzenie prowadnic - wyszły ok
    - wymiana uszczelniaczy zaworowych
    - docieranie zaworów
    - naprawa 2 gniazd pod świece
    - planowanie
    - mycie i płukanie całej głowicy

    Trzeba zaznaczyć że mam 16V, a ty w jednej głowicy masz chyba 8 (bo nie wiem) zpłacisz pewnie ok 450-500zł.
    Zresztą sam sobie oblicz tu:
    http://www.naprawa-glowic.pl/oferta.html
    Oj coś słabe te wyliczenia:-)
    Kolega ma 12V na jednej głowicy.

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar sulik
    Dołączył
    09 2013
    Mieszka w
    Nowy Dwór Maz.
    Auto
    159 1.9 8V + wirus
    Postów
    87

    Domyślnie

    Cytat Napisał syfon Zobacz post
    Piszesz o samej robociznie czy z częściami?
    Czy to jest potrzebne to dopiero się okaże po zdjęciu głowicy i pomierzeniu stopnia zużycia poszczególnych elementów.
    Nowe uszczelniacze to wiadoma sprawa, natomiast prowadnice często są dobre, zawory w zależności od ich stanu też można tylko przeszlifować i wyfrezować a później dotrzeć na paście. Ale to tylko nasze gdybanie. Bez zdjęcia głowicy to wróżenie z fusów.


    Razem z częściami . Oczywiście cena może się różnić od regionu zamieszkania . U mnie kosztowało to 800 zł , wymiana wszystkich zaworów + prowadnice , planowanie głowicy , sprawdzenie szczelności , uszczelniacze . http://www.kozieranski.com.pl/glowice.php

    I też tak jak kolega wyżej napisał , ja miałem 16 zaworów , więc cena przy 8v będzie na pewno niższa

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    Cytat Napisał syfon Zobacz post
    Oj coś słabe te wyliczenia:-)
    Kolega ma 12V na jednej głowicy.
    A no sorry, zapomniałem że V6 ma 24 zawory.
    Ale i tak patrząc na to, jeżeli ja zapłaciłem 600zł za głowicę 16 zaworowa i w dodatku z naprawą gwintów w głowicy, to nie ma bata by wyszło mu więcej niż te 550 za głowice.
    Ostatnio edytowane przez m4tinez ; 05-12-2013 o 19:14

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Panowie nie gdybajcie skoro nie znacie cen czesci do V6... Uszczelka Ricambi(Goetze) bo osobiscie innej bym nie wsadzal to juz 250zl, uszczelniacze z 50zl +-, reszta to robota - tylko doceranie zaworow ( zakladajac ze zaden nie jest do wymiany, po 40-50zl/szt. oryginaly jeszcze wiecej, ani zadna prowadnica nie jest do wymiany, bodajze od 25zl/szt tez nie oryginal), do rozebrania caly rozrzad, czyli potrzebne blokady. Na moje oko robota za to to conajmniej z 600-700zl, wiec juz mamy ponad 1000zl a to takie optymistyczne wg. Mnie
    Genetics makes the champions, want to compare?!

Podobne wątki

  1. [146] Wymiana uszczelki pod głowicą
    Utworzone przez roger11 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-09-2014, 17:29
  2. [164] Wymiana uszczelki pod głowicą.
    Utworzone przez Wodzu33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 20-09-2012, 19:35
  3. [159] Wymiana uszczelki pod głowicą
    Utworzone przez adio152 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-03-2012, 21:09
  4. [33] Wymiana uszczelki pod głowicą
    Utworzone przez pipo w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-04-2010, 08:02

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory