Czesc wszystkim chcialem zakonczyc ten tematproblemem byla zla mieszanka gazu po zmianie przeplywki
sonda ruszyla na nowych mapach gazu i zaden blad juz nie powraca
dzieki wszystkim co mi pomogli Pozdrawiam.
Czesc wszystkim chcialem zakonczyc ten tematproblemem byla zla mieszanka gazu po zmianie przeplywki
sonda ruszyla na nowych mapach gazu i zaden blad juz nie powraca
dzieki wszystkim co mi pomogli Pozdrawiam.
Chciałbym się podłączyć .1.8 TS z 1998 roku powracający błąd P0170.Jak silnik gorący ,to jest O.K. ale na zimnym trzeba "popedałować" aby chciał jechać -brak mocy.Po jakimś czasie pokazuje się ww. błąd,żadnych innych błędów brak.
Takie są kody..
AlfaDiag
P0170
Failed Component Code: Lambda Regulation
Fault Symptom: Above Maximum Limit
Warning Lamp Status: Warning Lamp not Illuminated
Fault Test State: Test complete for this Error or not applicable.
Fault Code Storage State: Error Not Present at time of request
Event Count: 52 count
Filter Count: 0 count
Environmental Condition One: Engine Speed: 920 rpm
Environmental Condition Two: Filtered Load: 1750 uS
FES
Fuel Trim Malfunction (Bank 1)
Powodem tego błędu jest to, że ECU otrzymał bardzo wysoki sygnał z czujnika. Usterka nie zostanie wykryta teraz, ale jest przechowywana w pamięci. Wyczyść kody błędów i obserwuj przyszłe wystąpienie tego błędu. Lampka na desce nie została aktywowana przez ten błąd.
Jakie parametry sprawdzić ?
Czy jest gdzieś opisana procedura ,a może ktoś by się pokusił o napisanie takowej ,według ,której należy postępować w wypadku występowania tego dość częstego błędu P0170 ?
Wszędzie jest po trochę ,ale jak dla mnie dość skomplikowanie jest to opisane a i nie jednoznacznie jest to opisane.Chcę testować to AD. ,ale nie dokładnie wiem co za co odpowiada i o czym świadczy dany błąd.Czy jest gdzieś tłumaczenie AD.?
Ostatnio edytowane przez rudiszubert ; 08-05-2011 o 08:59
Jak sprawdzić omomierzem sondę ? W AD na wykresie pokazuje sinusoidę , ale jak na zimnym odłączyłem kostkę od sondy ,to na stykach białych , miernik nic nie pokazuje ?
Białe kable są od zasilania grzałki sondy - po podłaczeniu omomierza powinno być ok. 9 omów.
Dziwne, ze ta sonda działa i masz na wykresie sinusoidę.
Jak miałem padniętą grzałkę to wykres mojej sondy był linią prostą, no ale może i sama sonda była zepsuta.
Jednak miałem zepsuty miernik i teraz na obwodzie grzałki pokazuje 10.4 ohm.Czy to nie za wysoki parametr ?
A odjąłeś opór na przewodach miernika?
Co podpowiecie w temacie błedu P0170 odczytany z Fes-a Integrator sondy lambda Stan anomalii sygnał zbyt wysoki obroty silnika 800 obr/min obciążenie silnika 1200ms. Auto ma LPG jak odpalam rano z benzyny odpala ale jak chce ruszyć jak by mu brakowało mocy jedzie opornie jak się przełączy na LPG jest już OK. Jutro rano wsiadam z laptopem ale na co zwrócić uwagę ? Miałem problem z przepływką ale dziś już został rozwiązany ciekaw jestem czy to coś zmieni
Napiszę dla innych problemem opisywanym wyżej u mnie winowajca był przepływomierz, po przeczyszczeniu go auto nie do poznania chodzi idealnie
Witam. U mnie pokazalo bledy p0170 i zbyt wysoki parametr fra, I ze sonda zimna. Sprawdzilem miernikiem sonde na wtyczce i wszystko w normie. W FES-e niby tez w normie ale napiecie sady nie pokrywa sie z wynikiem na mierniku, tzn miernik pokazuje od okolo 50 do 300 mV wiecej. Druga sprawa to przeplywomierz a mianowicie maksymalny odczyt w FES-e na biegu jalowym to 240 kg\h. Dynamicznie nie mierzylem jeszcze. Co moze byc powodem różnicy napiecia na sondzie i czy przeplywomierz klasyfikuje sie do wymiany?
Zakupiłem sondę nówkę sztukę Bosha. Zainstalowałem. Podłączam examiner sonda oscyluje -0,16V i 0,7V czyli ograniczenie dolne i bogata. Gdy wepnę się miernikiem w kable sygnałowe idące od sondy oscyluje jak powinno. Czym spowodowana może być taka sytuacja?