Gdzie Wy macie te 7 litrów? :O 9 jak byk dla wszystkich wersji....
Gdzie Wy macie te 7 litrów? :O 9 jak byk dla wszystkich wersji....
Ja na rezerwie do zgaśnięcia zrobiłem 103km.
Co lepiej przy mega emeryckiej jeździe i braku kasy zrobiłem na równiuteńkich 2L 32km.
Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi im prawdę // Platon.
Była Marea 2.4TD HLX 125KM '98r
Była Marea 2.4JTD ELX 131KM '99r
Była 166 2.4JTD 10v 150KM '03r
Była 166 2.4JTDm 20v 175KM @ 238KM 504Nm by @sdero '04r
Jest 166 2.4M-jet 20v 2006r @ ?
Masz problem z autem ? Chcesz usunąć klapy wirowe, DPF bądź EGR ?
Zrobić kompleksową diagnostykę ?
Wymiany rozrządów/eksploatacja i remonty silników ?
Załatwimy nawet programowo !
Zapraszam na nasz warsztat.
Możesz mieć i ćwiartkę baku, ale gdy zaparkujesz tak że tył masz wyżej, to nie odpalisz. Ja to przerabiałem i od tej pory staram się parkować na płaskim.
Ja kiedyś po wymianie tylnych opon (tylko tył był podniesiony) nie mogłem samochodu odpalić![]()
ja w moim przejechałem ponad 150kmautostrada toruń - Gdańsk i zatankowałem dopiero na matarnii, ale jechałem 90 cały czas jak cipa
![]()
1.9 JTD "Mała", 2.4 JTD "Duża"
<=kliknij by zobaczyć ją na autoWcentrum
w historii:
1) Wartburg 353 1,0 (rocznika nie pamiętam),
2) Citroen GSA 1,3 1980r,
3) Citroen GS 1,3 1974r, (piękny zabytek)
4) Polonez Caro 1,6 LPG 1996r,
5) Honda Concerto 1,6 16v LPG 1993 (122hp i kochałem to auto!)
6) Ford Escort 1,8TD 1998 (nienawiść ma trwa do tej chwili do tego pojazdu)
7) Deawoo Nubira 1,6 16v LPG 1998
8) Daweoo Tico 0,8 LPG 1999
"Osoby które potrzebują czterech kółek i przymocowanego do nich fotela kupują sobie BMW albo Vectrę, ale ci którzy są świadomi, ci którym zależy, ci którzy chcą by układ kierowniczy mówił, a silnik zanosił się rykiem - ci kupują Alfy" -
J. Clarkson
Dysponuję programem i kablem do diagnostykiw razie potrzeby pisać PW
Tylko na ile wierzyć wskazsniom że rezerwa dopiero się zaczyna a tam np 2 litry tylko w baku...
Wysłane z mojego XT1032 przy użyciu Tapatalka
Dlatego ja po zapaleniu rezerwy od razu na stacje i do pelna. Nie bede sprawdzal ile na rezerwie pojedzie bo zassa mi caly syf z baku i pusci na pompe i wtryski a to moglo by kosztowac kilka zbiornikow paliwa...
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
1.9 JTD "Mała", 2.4 JTD "Duża"
<=kliknij by zobaczyć ją na autoWcentrum
w historii:
1) Wartburg 353 1,0 (rocznika nie pamiętam),
2) Citroen GSA 1,3 1980r,
3) Citroen GS 1,3 1974r, (piękny zabytek)
4) Polonez Caro 1,6 LPG 1996r,
5) Honda Concerto 1,6 16v LPG 1993 (122hp i kochałem to auto!)
6) Ford Escort 1,8TD 1998 (nienawiść ma trwa do tej chwili do tego pojazdu)
7) Deawoo Nubira 1,6 16v LPG 1998
8) Daweoo Tico 0,8 LPG 1999
"Osoby które potrzebują czterech kółek i przymocowanego do nich fotela kupują sobie BMW albo Vectrę, ale ci którzy są świadomi, ci którym zależy, ci którzy chcą by układ kierowniczy mówił, a silnik zanosił się rykiem - ci kupują Alfy" -
J. Clarkson
Dysponuję programem i kablem do diagnostykiw razie potrzeby pisać PW
Nie wiem od czego to zależy, ale kiedyś mogłem przejachać 140km na rezerwie, teraz zapala się bardzo późno (wskazówka dobrze wskazuje poziom) i wystarcza mi na 60-70km. Styl jazdy się nie zmienił.
Aha, mam 2.0JTS'a
U mnie podobnie w JTS. Pamiętam, że raz zrobiłem niecałe 150km na rezerwie w święto zmarłych, bo jak na złość stacje po drodze były pozamykane ( nie mam pojęcia dlaczego ). Ale i 100-120km zdarzyło mi się nie raz, przy tankowaniu i tak najwięcej weszło raz 60l wg dystrybutora, więc jeszcze te przynajmniej 3l zawsze były. Ostatnio jechałem i jak na złość remont stacji a następna za 20km i przy niecałych 100km na rezerwie skończyło się paliwo. Byłem święcie przekonany, że bez problemu dojadę do następnej stacji, a tu niespodzianka. Mam również wrażenie, że ostatnio później zapala się komunikat o małym zasięgu, więc muszę się poprzyglądać wskaźnikowi trochę w najbliższym czasie. Pierwszy raz w życiu skończyło mi się paliwo, niefajne uczucieNa szczęście ciągnąłem motor na przyczepie i miałem bańkę z lejkiem w bagażniku, więc spuściłem paliwo z motoru, zalałem do Alfy i poleciałem dalej.
Żadnego odpowietrzania nie trzeba było robić. Błędów również brak. To nie dieselOdpaliła od strzała normalnie.