156 zalewa sie

Kolek1980

Nowy
Auto
crosswagon
Witam mam bardzo dziwny temat . Jestem mechanikiem i wstyd mi prosic o porade ale juz nie wiem co robic . Moja 156 cały czas sie zalewa posprawdzalem juz prawie wszystko dodam ze mam w warsztacie kilka 156 i podmienialem prawie wszystko a moja laleczka caly czas foszy
Swiece sa czarne :( . Zaczelo sie od wymiany przeplywki Alfa dostala kopa i katowalem caly dzień , weczorem miala juz dosc zaczela sie strasznie grzać i zalewać max 60 km/h . Ledwie dojechałem do domu i zaczeło sie sprawdzanie wtryski OK sonda OK wydech sprawdzony cewki przewody OK
Sprężanie po 15 bar
Tylko poważne odpowiedzi jak czytam czasem forum to mi rece opadają
Pozdrawiam

Kolego jak zaczęło się od przepływki to tutaj zacznij poszukiwania - mógł juz zakończyć żywot - są rózne przypadki A i sondą się zainteresuj (widziałem że napisałeś że jest o.k.). Takie grzanie występuje przy przypchanym katalizatorze.
z innej beczki to podczas tego katowanie rozrząd ci nie przeskoczył?

Wlasnie chodzi mi to po głowie ale dziwne jest to ze na wolnych obrotach chodzi dobrze .
Przepływka jest dobra bo wstawilem ją do innej Alfy i smiga jak ta lala
Wydech rozpinałem przy portkach a jednak dalej to zalewanie :(

co to znaczy zalewanie sie alfy.?
- jakie ECu podaje czasy wtrysku, jakie bledy, jaki to model, rok produkcji.

Dopiero sie rozkręcam i nie mam jeszcze komputera , niby mam dostęp do examinera ale w Warszawie a w takim stanie nie doczłapie sie a te wszystkie kabelki to nie dla mnie .
Czaje sie na KTS card ale tam nie ma chyba adaptacji co jest potrzebne do makaronów a głównie takie robie
Diagnozuje metodą chałupniczą , dlatego zwracam sie z prośbą moze ktoś wie co to moze byc
Model autka to 1,8 TS 1999r
Wieczorem jak skończe prace to zabiore sie za rozrząd moze naprawde skoczył :(
Robie test :P juz mam 130000 bez wymiany , nawet jak sie zerwie to mam wszystkie graty a uszczelka i tak daje olej na zewnątrz :)