czy ten samochód posiada filtr paliwa? w ASO powiedzieli że nie, czy to możliwe?
jakaś puszka z wężykami jest pod prawym nadkolem.
czy ten samochód posiada filtr paliwa? w ASO powiedzieli że nie, czy to możliwe?
jakaś puszka z wężykami jest pod prawym nadkolem.
no to u mnie jest taksamo z tym zaworem bo w sumie kiedy bym nie odkrecil korka to zawsze syczy.a moze tak ma byc? pisze gdzies ze nie powinno syczec? a co myslis o tej mojej tezie z ta za duza dawka paliwa?
bo ja zauwazylem ze to sie dzieje tylko w tedy jak chce ruszyc bardziej ostro (oczywiscie nie zawsze) a jak ruszam delikatnie to nigdy sie nic takiego nie dzieje
---------- Post dodany o godzinie 20:40 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 20:32 ----------
grendziol ameryki nie odkryles czytaj co inni pisza
Opary paliwa ze zbiornika w którym jest wyższe ciśnienie niż założone przez producenta są odprowadzane do filtra par paliwa z węglem aktywnym który w moim aucie znajduje się na prawym nadkolu ( charakterystyczna czarna puszka z podłączonymi wężykami - canister ) . Gdy to ciśnienie przekroczy założoną wartość pokonuje ono opór sprężyny i zawór podnosi się . Gdy ciśnienie powróci do założonej wartości zawór zamyka się ( i tak w koło ) .
Filtr paliwa jest częścią pompy i ma starczyć na jej całe życie .
Chodzi Ci o to czy przestaje pracować chwilkę po przekręceniu na zapłon bez uruchamiania silnika ? Wydaje mi się że tak przestaje ale sprawdzę to dokładnie dopiero jutro jak bedę w domu .Generalnie nigdy nie wydawała z siebie jakiś specjalnych głośnych dźwięków.
A jakie powinno być ciśnienie na listwie ?
Co do zbyt małej dawki paliwa to raczej nie , gdzieś już pisałem że na dobrym paliwie spaliny pachną "bogatą mieszanką"
Ostatnio edytowane przez Superjahu007 ; 28-04-2009 o 22:13
Pochłaniacz par paliwa ma równiez za zadanie regulację ciśnienia wewnatrz zbiornika paliwa . Całkowicie uszkodzony zawór pochłaniacza objawia sie ciezkim rozruchem , po rozruchu silnik natychmiast gasnie lub całkowita niemoznośc odpalenia auta .
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
Wiec jak to jest z tym syczeniem? Ma syczec czy nie jak sie odkreci korek? Bo u mnie tez syczy a nie widze zadnych problemow z zamuleniem czy z nieurochomieniem silnika.