Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Wymiana pompy wysokiego cisnienia

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar sobota
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Sierpc
    Auto
    AR 156 2.4 JTDm 20v 175 KM 2004
    Postów
    49

    Domyślnie Wymiana pompy wysokiego cisnienia

    Witam wlasnie jestem w trakcie wymieniania pompy wysokiego cisnienia na starej auto nie chcialo odpalic chyba ze po polaniu pompy goraca woda. Dalem ja do sprawdzenia i jest zatarta bylo sporo opilkow i byla tez zardzewiala. Moje pytanie czy moze byc inna pczyczyna niz zlej jakosci paliwo? Bo nie wiem czy mam zmienic miejsce tankowania. Dodam ze przez okolo 2 miesiace mialem nieraz problemy z odpaleniem po nocy, stał rowniez regulator cisnienia paliwa i byl mocno zabrudzony i ta oska ktora z niego wychodzi byla przytarta w jednym miejscu , i dwa wtryski laly.

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar kowal78
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    100lica
    Auto
    AR 159 Q-tronic 2009
    Postów
    1,329

    Domyślnie

    Może warto zobaczyć co jest w zbiorniku?

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Łomża
    Auto
    Alfa Romeo 156 sw 2,4 jtd 150 KM 2002r
    Postów
    5

    Domyślnie

    witam ja już jestem po wymianie pompy CR i obowiazkowo trzeba zbiornik dokładnie wyczyścić łacznie z pompką paliwa ( najlepiej wymienic bo opiłki przylegają do magnesu i obudowy w pomce ) co do paliwa to ja teraz dolewam czasem oleju do dwusuwów tak profilaktycznie i już nigdy w zimie nie zatankuję vervy orlenowkiej bo prawdopodobna przyczyną zatarcia pompy było własnie paliwo ( mam 3 potwierdzone przypadki 1 zatarcie pompy i 2 zapchane filtry paliwa ) ja bym obstawiał paliwo ale jak wtryski leja to może słabo zapalać . pozdrawiam

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Przemekkk97
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Nakło nad Notecią
    Auto
    Alfa 156 1.9 JTD 110KM@150KM
    Postów
    506

    Domyślnie

    Killer73 kurczę piszesz o Vervie że przez nią posypały się pompy u mnie problem taki występuje że po zalaniu większej ilości ON verva alfa mega dymi. Teraz mam jakieś zwykłe paliwo wlane z LOTOSa i powoli znika ten dym

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar sobota
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Sierpc
    Auto
    AR 156 2.4 JTDm 20v 175 KM 2004
    Postów
    49

    Domyślnie

    Wtryski juz zrobione bo kopcila zwlaszcza jak zmienilem jej mape na 190 KM to wtedy byla tragedia, a gosc ktory to robil powiedzial ze wtryski leja i dlatego , ale niestety nie bylo zadnej poprawy po naprawie wtryskow (faktycznie dwa lały) Mam nadzieje ze po wymianie pompy i regulatora cisnienia paliwa nie bedzie kopcic. Co do czyszczenia zbiornika tez o tym myslalem ale moj mechanik stwierdzil zeby wlac srodek do czyszczenia ukladu paliwowego wyjezdzic caly zbiornik wtedy wymienic filtr paliwa i go przeciac zeby sprawdzic czy jest syf i dopiero jak cos wyjac zbiornik jesli filtr bedzie brudny. Nie wiem czy to dobry pomysl

  6. #6
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Łomża
    Auto
    Alfa Romeo 156 sw 2,4 jtd 150 KM 2002r
    Postów
    5

    Domyślnie

    jesli opiłki były w filtrze paliwa to na 100 % masz je w zbiorniku paliwa wystarczy prześledzić drogę paliwa .ja wyczyśiłem bardzo szybko zdjęcie, myjka wysoko ciśnieniowa potem wysuszenie i ok . lepiej zrobić raz a dobrze a nie kolka razy grzebać sie z pompą bo reczej nikt nie da tobie gwarancji ze zaden opiłek nie przelezie przez filtr paliwa ( to jest metal nie jakiś paproch) a co do vervy to podobno ma za dużo bio komponetów i jest za suche brak smarowania i po pompie .
    a tak na marginesie ile dałeś za zrobienie wtryskiwaczy ??
    Ostatnio edytowane przez killer73 ; 27-04-2016 o 18:43

  7. #7
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar sobota
    Dołączył
    02 2016
    Mieszka w
    Sierpc
    Auto
    AR 156 2.4 JTDm 20v 175 KM 2004
    Postów
    49

    Domyślnie

    Ale skąd opilki w baku? Z paliwa? Rozumiem że może być woda w paliwie albo zmieszane z opalem lub rozpuszczalnikiem ale to i tak nie tłumaczy skąd opilki miały by się wziąść. 420 za sztukę wymieniane były końcówki plus po 30 za sprawdzenie pozostałych trzech

    Wysłane z mojego E6653 przy użyciu Tapatalka

  8. #8
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    09 2015
    Mieszka w
    Łomża
    Auto
    Alfa Romeo 156 sw 2,4 jtd 150 KM 2002r
    Postów
    5

    Domyślnie

    jeśli jest zatarta jest pompa wysokiego ciśnienia to opiłki są w całym układzie paliwowym . u mnie wlasnie tak było . nie wiem jak u ciebie ale czy w filtrze paliwa miałeś opiłki ?

Podobne wątki

  1. p0190 czujnik wysokiego cisnienia paliwa
    Utworzone przez maxxx222 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-11-2013, 21:01
  2. przewody wysokiego cisnienia
    Utworzone przez krzysiek592 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-04-2013, 20:30
  3. pompa wysokiego Cisnienia jtd 1,9 105km
    Utworzone przez CIAMILL156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-01-2013, 21:13
  4. NAPRAWA pompy wysokiego ciś.
    Utworzone przez slavos w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 29-04-2012, 14:09
  5. Pompa wysokiego cisnienia
    Utworzone przez misiek718 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 24-01-2010, 17:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory