Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Przewód wysokiego ciśnienia , rozwiązania .

  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar AdamKrak
    Dołączył
    11 2014
    Auto
    Alfa 156 1,9 JTD
    Postów
    4

    Domyślnie Przewód wysokiego ciśnienia , rozwiązania .

    Witam.
    Otóż stało się coś co mnie bardzo zaskoczyło.
    Po raz drugi pękł mi przewód paliwowy wysokiego ciśnienia , który idzie od pompy do listwy . Szukałem wiele sposobów żeby taki przewód jakoś uszczelnić . Nie udało mi się . W końcu byłem zmuszony kupić nowy , który kosztował mnie 170 zł .
    I stało się ... Kilka dni temu znowu pękł w tym samym miejscu . No i oczywiście co zrobiłem ? Szukałem używanego . Efekt ? Nie znalazłem ...
    No więc postanowiłem dziś zamówić ten przewód raz jeszcze . I stało się coś bardzo strasznego. Produktu niema na stanie . Wcześniejszy , który kupiłem sprowadzony był aż z Włoch . Teraz nawet we Włoszech niema tego przewodu .
    Koledzy i koleżanki ... poradźcie co mam zrobić ? Bo auto jest w tej chwili uziemione , nie mogę cieszyć się z jazdy .
    Są jakieś rozwiązania tego problemu ?
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 16v 140 konna .
    Powiem jeszcze że pękło tu zaraz przy główce ... Ukazane na zdjęciu
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_20160531_141702.jpg
Wyświetleń:	92
Rozmiar:	84.5 KB
ID:	202561  

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    U mnie odkręcane to było naprawdę co najmniej kilka-kilkanaście razy I jest dalej całe.
    Są na allegro wszystkie rurki z listwą za 80zł.
    Można podzwonić po sprzedawcach z allegro, na pewno mają używane.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar AdamKrak
    Dołączył
    11 2014
    Auto
    Alfa 156 1,9 JTD
    Postów
    4

    Domyślnie

    Szukałem też na allegro. Jak można to prosiłbym o link do tych przewodów .

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Sprawdź sobie lepiej czy gniazdo w pompie/listwie nie ma zadziora, że Ci pęka główka. Ja nigdy z tym problemem nie miałem.

    Napisane z komóreczki!
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #5
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar AdamKrak
    Dołączył
    11 2014
    Auto
    Alfa 156 1,9 JTD
    Postów
    4

    Domyślnie

    Sprawdzę, ale najpierw muszę rozwiązać problem z przewodem . Ktoś może wie czy da się dorobić taki przewód na Lubelszczyźnie ?

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Kalwaria Zebrzydowska
    Auto
    Giulia Veloce MY' 2019 2.0 280KM
    Postów
    268

    Domyślnie

    albo dokręcasz zbyt za mocno i pęka . napisz w dziale kupię części zaraz ktoś się znajdzie dużo osób ma te przewody wysokiego Ciśnienia z każdej rozbiórki zostają

  7. #7
    Moderator Znawca Avatar bobby
    Dołączył
    10 2014
    Auto
    Franny 159 2.4 JTDm 06'
    Postów
    1,228

    Domyślnie

    Podpinam się pod temat. Mam podobny problem. Prawdopodobnie pękł przewód w miejscu gdzie jest stożek od strony gniazda wtryskiwacza. U mnie co prawda zdarzyło się to po raz pierwszy, ale silnik zalało ropą, wyciek był naprawdę duży.

    Ktoś kojarzy co mogło być przyczyną? Czy to powszechny problem w naszych Alfach? Wiem że wtryskiwacze były u mnie regenerowane, ale to było dobrych kilkadziesiąt tys. km temu. (jeszcze zanim ją kupiłem)
    Zadry w gnieździe raczej nie było widać.

    Najgorsze jest to, że tego pęknięcia nie widać. Wiem, że tam panuje ogromne ciśnienie, ale to możliwe, że pęknięcie jest tak mikroskopijne, że nie daje się go zauważyć?

    Leci ewidentnie spod nakrętki przy wtryskiwaczu. Sam wtryskiwacz chyba nie pęka?

    BTW. Ktoś z Was pamięta może momenty dokręcania przewodów i samych wtryskiwaczy?
    Ostatnio edytowane przez bobby ; 21-08-2016 o 16:51

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał bobby Zobacz post
    BTW. Ktoś z Was pamięta może momenty dokręcania przewodów i samych wtryskiwaczy?
    Moment dokręcania - 22-24 Nm (i po stronie wtrysku i po stronie kolektora paliwa)

    Moment dokręcenia wtrysku - 23-28 Nm (łapka do głowicy)

    Tylko trzeba mieć specjalny klucz dynamometryczny (płaski wychylny do przewodów)
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

Podobne wątki

  1. Pompa wysokiego ciśnienia
    Utworzone przez ffranek w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 05-03-2014, 21:47
  2. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 24-07-2013, 21:40
  3. pompa wysokiego ciśnienia 2.4 jtd
    Utworzone przez Marcin-156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-02-2011, 19:17
  4. [156] pompa wysokiego ciśnienia 1,9 JTD
    Utworzone przez kazmierj w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 14-10-2008, 07:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory