Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Czyszczenie przepustnicy-zawysokie obroty

  1. #1
    darloss
    Gość

    Domyślnie Czyszczenie przepustnicy-zawysokie obroty

    Witam...
    Przed chwilą czyściłem przepustnicę, i mam mały problem, obroty silnika mam cały czas na 2000, i tu pytanko, jak wyregulować obroty??? i czy to normalne że po czyszczeniu nie schodzą po niżej 2000??? Dodam że po włączeniu kilmy obroty spadają do ok 1200...
    Ostatnio edytowane przez darloss ; 21-05-2009 o 16:41

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    usunąłeś nagar a potem nie zrobiłes adaptacji, czyli resetu silnika krokowego.
    - ECU pamieta poprzednie ustawienie.
    - tak na szybko i serwisowo: zgas silnik, odłacz przepływomierz, uruchom silnik.
    - jeśli się uruchomił, zgaś go.
    - podłącz przepływomierz.
    - uruchom silnik.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #3
    darloss
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    usunąłeś nagar a potem nie zrobiłes adaptacji, czyli resetu silnika krokowego.
    - ECU pamieta poprzednie ustawienie.
    - tak na szybko i serwisowo: zgas silnik, odłacz przepływomierz, uruchom silnik.
    - jeśli się uruchomił, zgaś go.
    - podłącz przepływomierz.
    - uruchom silnik.
    Zaraz spróbuję tej metody;-) nie miałem pojęcia że po samym czyszczeniu
    też jest potrzebny reset? ostatnio to Ty Bubu mi czyściłeś przepustnice;-)
    z tym że robiłeś po tym reset;-) ale spróbuję;-) może to pomoże...

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Rzeszów/Irl.
    Auto
    159 1.9 jtdm 16v 2007
    Postów
    122

    Question

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    usunąłeś nagar a potem nie zrobiłes adaptacji, czyli resetu silnika krokowego.
    - ECU pamieta poprzednie ustawienie.
    - tak na szybko i serwisowo: zgas silnik, odłacz przepływomierz, uruchom silnik.
    - jeśli się uruchomił, zgaś go.
    - podłącz przepływomierz.
    - uruchom silnik.
    bubu321 a czy tym sposobem da się zresetować elektroniczną przepustnicę?

  5. #5
    darloss
    Gość

    Domyślnie

    No i niestety nic to nie pomogło;-( odłączyłem jeszcze akumulator, za pół godziny pójde zobaczyć może to coś pomoże??? a jak nie to reset;-)

    ---------- Post dodany o godzinie 17:39 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 17:37 ----------

    Cytat Napisał emzet156 Zobacz post
    bubu321 a czy tym sposobem da się zresetować elektroniczną przepustnicę?
    Da się bo ja mam elektroniczną i robił mi reset...
    Ostatnio edytowane przez darloss ; 21-05-2009 o 19:32

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    nie da się.

    - elektroniczna przepustnica to taka bez cięgna gazu.
    - w twoim modelu jest mechaniczno-elektroniczna.
    - silnik krokowy reguluje tylko obroty biegu jałowego, ponieważ jego kąt otwarcia jest mały, około 10 st.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #7
    darloss
    Gość

    Cool

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    nie da się.

    - elektroniczna przepustnica to taka bez cięgna gazu.
    - w twoim modelu jest mechaniczno-elektroniczna.
    - silnik krokowy reguluje tylko obroty biegu jałowego, ponieważ jego kąt otwarcia jest mały, około 10 st.
    Mechaniczno-elektroniczna? a to przepraszam za wprowadzanie w błąd;-( Byłem przekonany że to elektroniczna;-)

  8. #8
    darloss
    Gość

    Domyślnie

    I po problemie;-) wczoraj zrobiłem ponad 200km, i wszystko ustało;-)
    obroty równiutko na 900 i ani drgną;-) czy jest możliwość że ECU
    samoistnie zaadoptowało nowe parametry???

  9. #9
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,516

    Domyślnie

    Cytat Napisał darloss Zobacz post
    czy jest możliwość że ECU
    samoistnie zaadoptowało nowe parametry???
    Tak możliwe
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. Czyszczenie przepustnicy
    Utworzone przez perek16 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-09-2017, 05:51
  2. [145] obroty na jałowym się zawieszają / czyszczenie przepustnicy
    Utworzone przez 8alfa8 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 03-10-2010, 12:10
  3. Czyszczenie przepustnicy w V6 24v
    Utworzone przez QBA w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 09-12-2009, 20:18
  4. Czyszczenie przepustnicy
    Utworzone przez krzys-krzys156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 01-07-2009, 22:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory