Cześć,
tematów jest sporo, ale nie udało mi się znaleźć satysfakcjonującej odpowiedzi
Otóż moja Alfa drży mi podczas skręcania w prawo przy jednoczesnym przyspieszaniu (na 3-4 biegu), trzęsie całą budą, wystarczy niewielki łuk w prawo w celu wywołania tego "efektu".
Im więcej osób w aucie tym efekt się nasila, jak jadę w 4 osoby to drży już nawet podczas przyspieszania na wprost, oczywiście problem ustaje po zdjęciu nogi z gazu.
Koła są w porządku na 100%, wymieniane były wahacze górne i dolne, tuleje na drążku stabilizatora, jedna z poduszek silnika oraz drążek reakcyjny silnika.
Na prawym przegubie wewnętrznym jest luz delikatnie większy niż na lewym (około 2mm ruchu na prawym).
Biorąc pod uwagę drgania przy skręcie w prawo, który przegub warto spróbować wymienić najpierw?
Powinienem kupić przegub wewnętrzny z kielichem czy kompletną półoś wraz z drugą częścią z przegubem zewnętrznym? Jest ryzyko, że walnięta może być sama oś części zewnętrznej?
Którą firmę warto wybrać / której unikać?
Zupełnie nie wiem co to jest za firma "ZR":
https://www.autosklep24.pl/pl/p/Kiel...46307865/17787
BRV/Euro Driveshafts/Ecojoint/EDS/ODM - nic mi to nie mówi, ale kompletne półosie są tańsze niż sama część wewnętrzna z linka powyżej:
http://allegro.pl/polos-prawa-alfa-r...830324614.html
http://www.iparts.pl/czesc/alfa-rome...e-1248624.html
http://allegro.pl/polos-prawa-alfa-r...318567486.html
http://allegro.pl/polos-przegub-alfa...701898803.html
http://allegro.pl/polos-prawa-alfa-1...171529552.html
Pozdrawiam![]()