Sonuç göster 21 Hedef 27 ile 27
-
29-11-2018, 08:25 #21Kullanıcı Uzman
- O katıldı
- 03 2011
- Hayatımızda
- Wieruszow
- Otomatik
- Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002'den sonra LF
- Mesaj
- 1,982
Podziel się namiarami.
Naprawdę trudno jest znaleźć kogoś kto to ogarnia.
I nie tylko Alfy.
› Więcej...: Dymienie oraz branie olejuBenim Bella 'm
-
-
01-12-2018, 14:47 #22
-
01-12-2018, 19:23 #23
Tomek, musisz wziąć pod uwagę drogie parçası do 2.0 JTS. Do przykładowego golfa, części do Motorua typu pierścienie, szklanki itp potrafią maliyetiować 1/4 tego co do tego 2.0 JTS

Wiem, bo ostatnio robiłem u siebie idealna kapitalkę samochodu, wyremontowałem silnik, nowe pierścienie, panewki, szklanki, co nie miało nominału jak np. wałki valf zamanlamau od razu w śmietnik, nowe süspansiyon, klocki, tarcze, sprzęgło... Suma w częściach wyszła mnie 7000zł
Ale było warto. Co najlepsze, znaleźć sprawnego 2.0JTS to jak wygrać w totka, nie wiem ile silników "igiełek" obejrzałem, wszystko na szrot, pomimo, że odpalało i jechało ^^ Żałuje, że za mało wziąłem za moją druga 156FL, w sedanie bo tam silniczek był ideał, a teraz wiem jak trudno taki znaleźć
Najlepiej to sobie taki samemu zrobić
Düzenlenen son Mongoose ; 01-12-2018 hakkında 19:26
-
01-12-2018, 20:41 #24Kullanıcı Bisikletçi
- O katıldı
- 11 2013
- Hayatımızda
- Jarosław/okolice
- Otomatik
- Alfa Romeo 156 2.0 16v TS "98 była , Alfa Romeo 156 2.4 JTD 20V "2005 jest
- Mesaj
- 300
Miałem na myśli maliyeti robocizny.
Tapatalk kullanarak benim SM-G903F gönderilen
-
06-12-2018, 20:10 #25Kullanıcı Ben yeniyim -Ağlama!
- O katıldı
- 12 2018
- Hayatımızda
- Krakov, Polonya
- Otomatik
- AR 156 2.0 JTS, 159 1.8 TBI 2011
- Mesaj
- 15
Nie wiem czemu ludzie leją 10w40 do 2.0 JTS.
Był on początkowo zalecany przez producenta i może niektóre strony internetowe wciąż go błędnie proponują...
I-si olmak bir Motoru ze szrotu, valf zamanlama do wymiany za kilkanaście kkm, zalewam go 10w60 i na 8 000 km dolewam no nie wiem, może z półtora litra i to tylko dlatego, że w weekendy robię trasy.
Jeżdząc w miejscu po mieście ten silnik nie bierze praktycznie nic. Ale jak zrobisz tysiaka autostradami to na pewno sobie łyknie, nie ma bata że nie. Moim zdaniem to wina wadliwej konstrukcji odmy. Miałem nawet kiedyś zamontować separator (Oil Catch Tank) ale nie spodziewałem się, że to będzie tak długo jeździło bo JTS od zawsze na jałowym pracuje ja diesel, kicha, przerywa, wydaje dziwne dźwięki - tym się nie przejmuj, jeżeli słychać to tylko przy otwartej masce. Świece a tym bardziej cewki szybko się zużywają, są drogie i trzeba je niestety często wymieniać. Jak trzęsie silnikiem to do wymiany. Szkoda czasu na chińskie podróby, tylko BOSCH.
W skrócie:
Zalej go 10w60
Petrol wymieniaj co 7-8kkm
na zimnym a szczególnie w zimie(teraz) zawsze go zagrzej (kilkanaście minut pracy na jałowym) przed jazdą i staraj się przez kilka KM jechać jak dieslem (2-3k RPM)
Teraz niektóre benzyniaki z bezpośrednim to takie szroty, że ten JTS jak się o niego dba to... może to śmiesznie zabrzmi... DOBRY SILNIK, tylko drogi w eksploatacji.
A na pewno dobry w porównaniu do całej reszty parçası w 156, które się psują bez powodu.
-
07-12-2018, 00:03 #26
Co do przerywania na wolnych obrotach, tzn takich strzałów, czy jak to ludzie mówią pierdów z wydechu. Zdemontuj odmę, która wchodzi w kolektor, wyciągnij grzybek i sprężynkę, rozciągnij ją w palcach dość mocno (bez przesady, aby jej nie wyprostować), zamontuj to spowrotem, do tego zalej cały bak, daj jakiś preparat do czyszczenia wtrysków, np. STP i daj mu porządnie w rurę
U mnie na przykładzie dwóch JTS praca Motorua wręcz idealna. Jeżeli wypada Ci zapłon przy 2-3tys obrotów, to już bolączka każdego bezpośrednio wtrysku, o ile można wykluczyć cewki i śwece to trzeba zdemontować głowicę i wyczyścić zawory, lub chociaż dać samochód na wodorowanie - cena 300zł
Dowód
https://www.youtube.com/watch?v=e2K4rMDvRqE
Ale jestem zdania, że kilkanaście minut na jałowym to zbędna przesada. Ja zawsze go odpalam, idę otworzyć bramę, wyjadę, zamknę bramę i w drogę, kwestia 2-3min
Do tego, jeżeli chodzi o 2-3k rmp na zimnym to raczej się tyczy KAŻDEJ benzyny.
Do tego trzeba pamiętać, że nagar zbiera się głównie od sürücü na zimnym motor, krótkich odcinkach, lub muleniu. Trzeba robić trasy, przepalać to. Temperatura = usuwanie nagaru. Do tego dobry yağ 10W60, który dobrze będzie czyścił silnik. Czarny olej = dobry olej
U mnie po trasie 2000km autostradami, gdzie przeleciałem odcinek z 150km mająć 210km/h zjadło może 150-200ml Petrol. I nie ma co tu przesadzać, że coś śmiesznie zabrzmi, JTS to dobry silnik, jestem zdania, że po porażce z 2.0TS zrobili coś co wreszcie bardzo dobrze jeździ i jest trwałe
Trzeba tylko pamiętać, aby nie pałować na zimnym, dbać o olej i pilnować nagar.
Düzenlenen son Mongoose ; 07-12-2018 hakkında 00:27
-
08-12-2018, 18:27 #27
Benzer konular
-
Petrol v6 al 2,5 l
Tarafından yaratılmıştır adi.p1 Bölüm 166Yanıt: 55Son Mesaj/Yazar: 25-04-2017, 22:27 -
[159] Kepeği Yağı 2.2 JTS
Tarafından yaratılmıştır Mateusz_159 bölüm 159/Brera/Brera içinde örümcekYanıt: 12Son Mesaj/Yazar: 15-11-2016, 09:25 -
[156] 2.4 20V - poziom oleju na komputerze, a faktyczne branie oleju
Tarafından yaratılmıştır Johny3 Bölüm 156Yanıt: 4Son Mesaj/Yazar: 24-01-2015, 14:33 -
Branie oleju JTD
Tarafından yaratılmıştır kotbezoka Bölüm 156Yanıt: 12Son Mesaj/Yazar: 22-12-2011, 18:46 -
[155] branie oleju
Tarafından yaratılmıştır NERO2287 bölüm 145/146/155Yanıt: 19Son Mesaj/Yazar: 23-03-2010, 23:32





Alıntı ile yanıt
