Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2016
    Auto
    Lancia Lybra 1.9 JTD 155KM 380NM BY BzTech.pl Alfa Romeo 156 2.5 V6
    Postów
    8

    Domyślnie Nie pali na wszystkie cylindry V6 Pomocy

    Problem.

    Pacjent Alfa Romeo 156 2.5 v6

    Po wymianie uszczelnień pokryw zaworów ponieważ olej sączył się do świec i pomalowaniu pokryw oraz wymianie uszczelniaczy na wtryskach po składaniu wszystkiego samochód odpala ale nie pracuje na wszystkie cylindry przerywa i strzela.... Cewki sprawdzone świece nowe przepływomierz nowy sonda lamda również.

    Na kompie brak błędów.

    Co może być przyczyną samochód wcześniej jeździł jak należy.


    › Więcej...: Nie pali na wszystkie cylindry V6 Pomocy

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 CF3 Sportronic | Mazda 3 2.0b
    Postów
    3,248

    Domyślnie

    Sprawdź połączenia do wtrysków (elektryczne), sprawdź lewe powietrze na baranach (te uszczelki pod nimi), i uszczelkę pod przepustnicą, ale to akurat najmniej prawdopodobne. Zakładam, że nie pomyliłeś wtyczek od cewek miejscami? Głupi błąd ale warto sprawdzić.
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    https://www.flickr.com/photos/131042348@N03/albums


  3. #3
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2016
    Auto
    Lancia Lybra 1.9 JTD 155KM 380NM BY BzTech.pl Alfa Romeo 156 2.5 V6
    Postów
    8

    Domyślnie

    Wtyczki podłączone zgodnie z numeracją ale mogę przełożyć dla pewności. Reszta wszystko szczelna.

  4. #4
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie! Avatar heite
    Dołączył
    05 2017
    Mieszka w
    Berlin
    Auto
    Alfa 166 3,2
    Postów
    5

    Domyślnie

    Kiedy okładka ma nowy kolor.... sprawdzić, czy wszystkie cewki zapłonowe mają również kontakt z masą. Na dole cewek znajdują się 4 punkty, które muszą mieć metalowy kontakt z pokrywą.... dokładnie tak jak śruby do mocowania.


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar marc1nz
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Jedlicze ,woj.podkarpackie
    Auto
    AR 156 3.0 V6
    Postów
    119

    Domyślnie

    Jak długo samochód był bez podłączonego akumulatora ?
    Przekręć kluczyk w pozycję ON , i zostaw tak na godzinkę . Przepustnica powinna się wtedy ustawić i adoptować . Po tym czasie odpal samochód .

  6. #6
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2016
    Auto
    Lancia Lybra 1.9 JTD 155KM 380NM BY BzTech.pl Alfa Romeo 156 2.5 V6
    Postów
    8

    Domyślnie

    Delke w miejscach mocowania cewek są wyczyszczone żeby nie było farby. Samochód bez napięcia było ok. tygodnia

  7. #7
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2016
    Auto
    Lancia Lybra 1.9 JTD 155KM 380NM BY BzTech.pl Alfa Romeo 156 2.5 V6
    Postów
    8

    Domyślnie

    Wychodzi na to że coś jest z przepustnicą tak to wygląda na foto Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	64477332_1265726786913177_7640841497843073024_n.jpg
Wyświetleń:	0
Rozmiar:	100.8 KB
ID:	259275

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 CF3 Sportronic | Mazda 3 2.0b
    Postów
    3,248

    Domyślnie

    Zrób adaptację przepustnicy:
    - 90s w pozycji MAR
    - 90s wyłączony zapłon
    - odpał
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    https://www.flickr.com/photos/131042348@N03/albums


  9. #9
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2016
    Auto
    Lancia Lybra 1.9 JTD 155KM 380NM BY BzTech.pl Alfa Romeo 156 2.5 V6
    Postów
    8

    Domyślnie

    Niestety dalej to samo adaptacja robiona na kompie pokazało że jest ok odpaliłem i to samo. Po ponownym zgaszeniu i uruchomieniu znów brak adaptacji...

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 CF3 Sportronic | Mazda 3 2.0b
    Postów
    3,248

    Domyślnie

    Ja bym zrobił dla pewności reset ECU i ponowną adaptację. Coś z elektroniką jest nie tak, skoro wypisuje takie rzeczy. Po resecie ECU i procedurze adaptacji odpalasz auto (zimne) i nie dotykasz pedału gazu aż się zagrzeje przynajmniej do pierwszego biegu wentylatora. Wtedy może chodzić krzywo, to normalne, bo ECU dobiera sobie parametry adaptacyjne.
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    https://www.flickr.com/photos/131042348@N03/albums


Podobne wątki

  1. Nie pali na 2 cylindry
    Utworzone przez maxrolex w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-09-2016, 19:48
  2. Alfa ROmeo 147 2.0 Nie chodzi na wszystkie cylindry
    Utworzone przez Bartek1992 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-05-2014, 11:17
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-01-2012, 08:01
  4. [145] 1.4 boxer pali na 3 cylindry
    Utworzone przez mattom w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 08-01-2011, 22:27
  5. nie pali na wszystkie cylindry.trzesie silnikiem
    Utworzone przez michu w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-04-2010, 19:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory Hamulce