Problem z hamulcami.

paulmach

Nowy
Auto
156 1,9 16 v 2004 r.
Witam mam problem z hamulcami ,musialem wymienic tylny zacisk hamulcowy poniewaz tloczek nie chowal sie i caly czas hamulec w tylnym kole hamowal.Po wymianie chcialem odpowietrzyc uklad i tu pojawia sie problem...odpowietrzam pompe abs potem przod kolo lewe potem prawe nastepnie tyl lewy tyl prawy .Po calym tym zabiegu pedal hamulca jest bardzo twardy (pracuje na odcinku ok 5 mm) i wszystkie kola sa zablokowane tzn tloczki sie nie cofaja .Prosze o podpowiedz co robie nie tak.dzieki.

Wtrącę się tak tylko ze ja u siebie robiłem chamulce tzn. Wymieniałem tarcze klocki komplet plus tylne zaciski i do tego wszystkie przewody. Nie dotykałem pompy tylko normalnie odpowietrzylem każde kolo z kolei od najdalszego oczywiście i wszystko śmiga jak marzenie

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka

U mnie tez wczesniej hamulce byly brzytwa a teraz ciezko ruszyc z miejsca ...

Ciężko powiedzieć bo nie znam się na tyle, ale wiem że bardzo duże problemy są właśnie z zapowietrzonymi pompami ABS. Nic ja bym próbował odpowietrzyć normalnie od najbardziej wysuniętego koła dolewać plyn i tyle nic więcej nie pomogę

Wysłane z mojego SM-G980F przy użyciu Tapatalka

Na wstępie tak, jak kolega wyżej napisał, odpowietrzać od najdalszego koła od pompy hamulcowej. Sprawdzałeś prowadnice? Jak pracuje zacisk na nich? Jeśli diesel sprawdz pompę vacuum, może nie robi podciśnienia w serwie, albo zaworek jednokierunkowy idący do serwa. Twardy pedzio to zazwyczaj usterka wspomagania hamowania, czyt. serwo.