Nowe to nowe bedzie sztywne dlatego wszystko skrzypipo drugie guma sie troche ułoży w tym drażku ale nie za wiele. Proponouje zluzować śruby i na zapalonym silniku dokręcić moze sie porpawi.
Nowe to nowe bedzie sztywne dlatego wszystko skrzypipo drugie guma sie troche ułoży w tym drażku ale nie za wiele. Proponouje zluzować śruby i na zapalonym silniku dokręcić moze sie porpawi.
Jeśli po wymianie tego drążka szarpanie jest większe to świadczyć może tylko o zużyciu pozostałych el. zawieszenia silnika. Radze sprawdzić wszystkie poduszki i je wymienić ( naprawdę jest znaczna poprawa komfortu jazdy samochodem po tym zabiegu ) Obecnie usztywniłeś silnik po jednej stronie elementem , który tylko ogranicza ( kołysanie na boki silnika ) a napęd może "chodzić" jeszcze w kilu innych kierunkach.
Dokładnie ten drążek przejmuje tylko siły reakcyjne przy zmianie obciążenia. Sztywniejsze powiązanie silnika z podwoziem w tym miejscu może ujawnić złe działanie innych punktów mocowania silnika. Chyba, że drążek jest od jakiegoś innego modelu i mimo, że wszedł nie jest "na swoim miejscu". To się chyba może zdarzyć jak patrzę na "nieomylność" ASO przy zamawianiu części po numerze VIN.
Na Autosklep24 trwa wyprzedaż magazynu ALFA ROMEO
Prawie wszystko jest przecenione od 40 do nawet 80%
Drążek reakcyjny silnika można kupić za 39 zł
Wystarczy w koszyku wpisać hasło "alfaholicy"
https://www.autosklep24.pl/pl/p/Draz...60662481/19091
-------
Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".
W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą![]()
proszę dzwonić 792 465-368