Strona 4 z 126 PierwszyPierwszy 123456789101112131454104 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 1257

Temat: Falujace obroty w TS

  1. #31
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - z tego co wiem, to sie robi ale poprzez ECU skrzyni.
    - musisz poszukać, ktoś na forum z tym samym silnikiem i alfadiagiem to robił.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #32
    Faza
    Gość

    Domyślnie

    Mam jeszcze pytanie odnośnie użytego przeze mnie pliku definicji Alfa156TS_M155_N, czy jest on poprawny dla mojej Alfy. Ponawiam pytanie odnośnie wartości jakie mi wyszły na UniDiagKWP2000, czy komuś coś mówią ? Mam zamiar kupić przepływomierz i podmienić może to jego wina. Jak nie to mam zamiar zrobić tak z resztą podejrzanych części ( Sonda Lambra, Przepustnica ). Jednak kupowanie części i podmienianie ich to średni plan ze względu na koszty. Może ktoś z Krakowa lub okolic ma do odsprzedania interesujące mnie części, albo jest w stanie je udostępnić na podmianę i sprawdzenie przeze mnie czy to właśnie one są winne ( oczywiście nie za darmo ) Jeszcze raz dzięki za pomoc.

  3. #33
    Faza
    Gość

    Domyślnie

    Witam
    Dzisiaj dzięki uprzejmości kolegi ( On będzie wiedział że o Niego chodzi ) udał mi się uruchomić program Alfadiag. Po podłączeniu auta pod kompa wyskoczyła mi lista błędów:
    P0100 - Czujnik masowego lub objętościowego przepływu powietrza - usterka*
    P0110 - Czujnik temp. powietrza wlotowego - usterka*
    P0115 - Czujnik temp. czynnika chłodzącego silnik - usterka*
    P0120 - Przepustnica /czujnik położenia pedału /przełącznik A - usterka*
    P0130 - Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka*
    P0135 - Podgrzewacz czujnika O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka*
    P0340 - Czujnik polożenia wału rozrządu - usterka*

    Pytanie do was jak mam zabrać się za to wszystko. Czy jestem w stanie zdiagnozować każdą usterkę z osobna Alfadiagiem a by upewnić się że na pewno dane części są uszkodzone i kwalifikują się do wymiany. Odnośnie uszkodzonych czujników czy mogę pobawić się w zamienniki, czy tylko oryginały ? jeszcze mam prośbę o lokalizację usterek. Z góry dzieki

  4. #34
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jeśli alfa to tylko oryginały abyś nie dołączył do użzytkowników mających muzea cześci "oryginalnych inaczej".
    dlaczego, bo były tanie i na alegro.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #35
    Faza
    Gość

    Domyślnie

    Zapytam jeszcze o reset ECU, czy mogę go zrobić Alfadiagiem i w jaki sposób. Może ktoś z was wie jak zrobić reset elektronicznej przepustnicy?

  6. #36
    Faza
    Gość

    Domyślnie

    Witam ponownie
    Wczoraj dokonałem pomiarów przepływomierza i wyszły mi jakieś dziwne wyniki:
    Air flow przy obrotach 1100 310kg/h
    przy odcięciu zapłonu 4448 kg/h.
    Czy to oznacza że mam uszkodzony przepływomierz?
    Dodam ze podczas odłączenia przepływki wartości się nie zmieniły i to mnie dziwi. Pomiary robiłem Alfadiagiem.

  7. #37
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jeszcze takich danych nie widziałem.
    - na tym ECU alfadiag pokazywał dziwne rzeczy, abstrakcyjne parametry.
    - ale to co ty pokazałeś , tego jeszcze nie było.

    --
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #38
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maciek_czer
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    AR 75 1.8IE
    Postów
    404

    Domyślnie

    Po pierwsze sprawdź przepustnicę, wygląda jakby się nie zamykała do końca, zrób reset wartości adaptacyjnych i skasuj błędy. Dopiero wtedy odpal, przejedz się i sczytaj błędy na nowo. Twoja litania błędów wygląda na zabawę w "odpinanego*" i raczej nie pozwoli Ci poznać przyczyny problemu.


    * - zabawa w "odpinanego" polega na durnym odłączaniu poszczególnych czujników podczas pracy silnika, przez "speca" który nie bardzo wie jak się za temat zabrać. Generalnie powoduje masę błędów i problemów przy diagnozowaniu właściwej usterki. Często powodowana przez osoby nie posiadające dostępu do komputera.
    Ostatnio edytowane przez maciek_czer ; 10-02-2010 o 21:34

  9. #39
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    @faza
    - podczas pomiarów zobacz parametr czujnik temperatury powietrza i bedziesz wiedział czy masz podłaczony MAF, przepływomierz.
    - jak ci pokaże -33st C lub niższą to MAF jest odłączony, uszkodzony lub problem z połączeniem.

    @maciek_czer
    - tylko kolega nie wie jak zrobić reset parametrów adaptacyjnych.
    - i o to się pyta od tygodnia.
    - to jest selespeed !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 11-02-2010 o 08:06
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #40
    Użytkownik Rowerzysta Avatar maciek_czer
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Czestochowa, Poland
    Auto
    AR 75 1.8IE
    Postów
    404

    Domyślnie

    A to jak nie wie, to co mu poradzić? widocznie nie ma czym. W selespeed'ach też czasem się przepustnica nie zamknie do końca. Jedyne wyjście wstawić na warsztat, który będzie wiedział o co chodzi i zrobi ten nieszczęsny reset.

Podobne wątki

  1. [145] falujace obroty
    Utworzone przez poziomka w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-12-2012, 09:21
  2. falujace obroty
    Utworzone przez dawmaj w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 20-02-2011, 09:07
  3. falujace obroty, zdjełem zaworek i obroty nie faluja
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 22:19
  4. falujace obroty
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-09-2009, 19:35
  5. Falujace obroty 146 1.4 TS
    Utworzone przez doggy w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 17-03-2007, 14:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory