Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: Alfa zle znosi zime (ogrzewanie szyby,elektryczne szyby,centralny zamek,wspomaganie)

  1. #1
    eMSi_113
    Gość

    Domyślnie Alfa zle znosi zime (ogrzewanie szyby,elektryczne szyby,centralny zamek,wspomaganie)

    moje alfiatko zle znosi zime

    w ciagu kilku dni padlo:
    1. najpierw ogrzewanie tylnej szyby (no i listerek bocznych). nie jest to bezpiecznik bo sprawdzalem
    2. otwieranie elektryczne szyb bocznych (rowniez nie bezpiecznik)
    3. centralny zamek
    4. prawdopodobnie pompa wspomagania

    jesli chodzi o pierwsze trzy to jestem umowiony z elektrykiem w przyszlym tygodniu i to sie jakos rozwiaze, natomiast nie wiem co z tym wspomaganiem. auto wydaje bardzo niefajne dzwieki przy skrecaniu, czasem dosc glosne, w zaleznosci od kata skrecenia kol. to aby na pewno pompa? no i czy do wymiany czy regenerowac? nowa ok 600zl
    zapomnialem dodac ze olej do wspomagania jest pelen drobnych babelkow powietrza

    poza tym halasuje mi nawiew i z tego co wyczytalem w innym watku, na zimnym silniku halasuje tez cos co sie nazywa "silniczek sterowania dyszami"
    ktos wie cos wiecej na ten temat?

    bede naprawial wszystko w przyszlym tygodniu to chcialbym zrobic i to.
    Ostatnio edytowane przez eMSi_113 ; 18-01-2010 o 18:50

  2. #2
    ViP Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    Koszalin
    Auto
    AR 156 1.8 TS 1999 MB 124 3.0 24V
    Postów
    406

    Domyślnie

    witaj emsi

    napisz mi jakie masz objawy centralnego zamka. ja mam np tak że jak przestanie mi central działać wystarczy odłączyć klemę od akumulatora na 3 sek i wszystko wraca do normy. sprawdź to u siebie...z drugiej strony jesli elektryk powie ci co masz nie tak z centralnym to chętni posłucham...może to będzie lek na moje dolegliwosci.

    pozdrawiam

  3. #3
    eMSi_113
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał ziomster Zobacz post