Página de vídeo 2 com 3 O primeiroO primeiro 123 passadopassado
Mostrar resultados de 11 Para 20 com 22
  1. #11
    Banan10
    convidado

    Domyślnie

    Świece są stosunkowo nowe mają z 10 000 km przebiegu a pozatym zamieniłem je już miejscami. Te świece z 3 cylindra po oczyszczeniu dałem na 1. Więć pozostaje chyba sprawdzić wtryski i zmierzyć kompresje.

    Sam trochę mecânicouje ale raczej nie przy elektronice bo tu diagnostyka computadorowa jest ważna a nie dysponuje sprzętem . Zawieszenia , hamulce, jakiś termostat, tego typu rzeczy, raz nawet półoś wymienilem. To tyle co mogę we własnym zakresie.


    › Więcej...: Trabalhando nas três cilindros 1.8 TS

  2. #12
    O usuário Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Juntou-se a
    09 2007
    Vive em
    Wrocław
    Automático
    1.4 G é 170CV Nexus ECU 8GMF
    Mensagens
    6,112

    Domyślnie

    - ja bym zacząl od kompresji , bo to prosta czynność.
    - wtryskiwacze sa bardzie skomplikowane i można czasami przyciąć oringi na wtryskach.
    Última edição por bubu321 ; 01-02-2010 sobre 16:29
    _______________________________________
    Ecu de TS 2.0 -AR 156 M 1.5.5
    -147 1.6 16v 105CV ecu ME 7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  3. #13
    O usuário Quadrifoglio Verde
    Juntou-se a
    10 2007
    Vive em
    Wrocław
    Automático
    AR156 1,6TS 1999.
    Mensagens
    5,304

    Domyślnie

    Dziwne tylko, że to tak nagle wystąpiło. Pamiętam przypadek mojego kolegi, który w innej marce miał problemy z mocą i zakopconymi świecami. Jeździł po różnych warsztatach, płacił pieniądze za naprawę, a winne i tak były cewki WN. Jeśli problem dotyczy 3 cylindra i świece są sprawne, to winna musi być cewka na 2-gim cylindrze, która obsługuje duże świece 2 i 3 cylindra (jeśli to alfa przed liftem), albo przebity kabel z fajką łączący tę cewkę ze świecą - cudów nie ma.

  4. #14
    O usuário Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Juntou-se a
    09 2007
    Vive em
    Wrocław
    Automático
    1.4 G é 170CV Nexus ECU 8GMF
    Mensagens
    6,112

    Domyślnie

    - to jest jakieś wyjaśnienie.
    -ale jak mozna wytłumaczyc obecnośc óleo na świecach ?
    _______________________________________
    Ecu de TS 2.0 -AR 156 M 1.5.5
    -147 1.6 16v 105CV ecu ME 7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #15
    O usuário Quadrifoglio Verde
    Juntou-se a
    10 2007
    Vive em
    Wrocław
    Automático
    AR156 1,6TS 1999.
    Mensagens
    5,304

    Domyślnie

    citação escreveu bubu321 Zobacz post
    - to jest jakieś wyjaśnienie.
    -ale jak mozna wytłumaczyc obecnośc óleo na świecach ?
    Jeśli cylinder nie pali to niespalona benzyna miesza się z óleoem, który w niewielkich ilościach pozostaje na ściankach i przy okazji zarzuca świece.
    Tak jak wcześniej napisałem - cudów nie ma - to musi być cewka, przewód lub niesprawna świeca. Tyle tylko, że trzeba pamiętać, że w starym zapłonie cewka 2 cylindra zasila dużą świecę 3 cylindra przez przewód WN.

  6. #16
    Administrador para. Rally Romeo Avatar fr33
    Juntou-se a
    08 2006
    Vive em
    Czestochowa, na Polónia
    Automático
    Super TS 164
    Mensagens
    1,618

    Domyślnie

    odpal motor i wyciągnij wtyczkę w wtryskiwacza.. jak nie będzie reakcji to masz diagnozę.. to powinieneś zrobić jako pierwsze! pisałem o tym już ..
    Jurassic Clube Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Oficina do carro italiano
    www.flar-ital.pl

    partes leeched, componentes, etc., a pedido - PM contato

  7. #17
    O usuário Quadrifoglio Verde
    Juntou-se a
    10 2007
    Vive em
    Wrocław
    Automático
    AR156 1,6TS 1999.
    Mensagens
    5,304

    Domyślnie

    Można też osłuchać wtryskiwacze stetoskopem lekarskim. Pracujący wtryskiwacz musi równiutko stukać.

  8. #18
    Banan10
    convidado

    Domyślnie

    Nie do końca będę miał diagnozę po wyciągnięciu wtyczki wtryskiwacza bo jeśli to wina zapłonu to może wyglądać , że wtrysk jest popsuty bo nie będzie różnicy w pracy motora a może to być jednak zapłon.

  9. #19
    O usuário Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Juntou-se a
    09 2007
    Vive em
    Wrocław
    Automático
    1.4 G é 170CV Nexus ECU 8GMF
    Mensagens
    6,112

    Domyślnie

    - diagnóstico motora dzieli sie na mechaniczna oraz elektryczno-elektroniczną.
    - w warsztacie zwykle zaczynają od tej mechanicznej, bo jak ona szwankuje to nawet cud elektronika nie pomoże.
    - doagnostyka w odwrotnej kóleoności prowadzi do blędów i powszechnej opini o awaryjności Alf.
    - czyli -- nie zaniżajmy kultury technicznej naszych alf.
    _______________________________________
    Ecu de TS 2.0 -AR 156 M 1.5.5
    -147 1.6 16v 105CV ecu ME 7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  10. #20
    Banan10
    convidado

    Domyślnie

    Panowie odświeżam temat. Dziś sprawdziłem napięcie na zasilaniu cewek i wtryskiwaczy. Napięcie jest jednakowe na wszystkich . Cewki są ok. Wtryskiwacz z 3 cylindra zamieniłem z pierwszym i nadal to samo . Zostało mi jeszcze sprawdzić kompresje bo podejrzewam, że to będzie przyczyna. Rok temu trochę ten motor był prawdopodobnie trochę przytarty i zużywał ostatnio dużo óleo ok. 1 litr na 1000 km.

    Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie sprężania , a jakie kwalifikuje silnik do naprawy.

    Może przerabiał ktoś ostatnio wymianę pierścieni w takim o motor - jakie mogą być o custo day ?

    Mam na razie czym jeździć ale muszę się zająć tym autem bo szkoda żeby stało bezczynnie.

    Atenciosamente.

Tópicos similares

  1. [Giulietta] praca silnika na nie wszystkich cylindrach przy zimnym starcie
    Criado por method na seção de o MiTo/Giulietta
    Resposta: 50
    Último post/Autor: 16-02-2016, 19:58
  2. Ciśnienie w cylindrach
    Criado por mariokowal27 seção 156
    Resposta: 3
    Último post/Autor: 13-08-2014, 13:44
  3. [156 JTD 2,4] olej w cylindrach
    Criado por mku1980 seção 156
    Resposta: 49
    Último post/Autor: 01-10-2012, 17:27
  4. [33] nie równe ciśnienie w cylindrach
    Criado por dosman na seção 33/164
    Resposta: 9
    Último post/Autor: 31-10-2008, 06:55
  5. [33] Pracuje na 3 cylindrach
    Criado por robertalfa33 na seção 33/164
    Resposta: 9
    Último post/Autor: 17-07-2008, 19:30

alfa romeo 156 1.8 ts brak ciśnienia na cylindrach

alfa 156 1.8 ts brak kompresji

jazda na 3 cylindrach

alfa 145 ts brak kompresji

alfa romro 156 1.8 ts brak cisnienia w cylindrze

Tags para este tópico

Permissões

  • Você não pode assumir um novo tópico
  • Você não pode escrever mensagens
  • Você não pode Adicionar anexos
  • Você não pode editar as suas mensagens
  •  
Absorventes de choque