Mostrar resultados de 11 Para 20 com 22
Assunto: Praca na 3 cylindrach 1.8 T.S.
-
01-02-2010, 12:52 #11Banan10convidado
Świece są stosunkowo nowe mają z 10 000 km przebiegu a pozatym zamieniłem je już miejscami. Te świece z 3 cylindra po oczyszczeniu dałem na 1. Więć pozostaje chyba sprawdzić wtryski i zmierzyć kompresje.
Sam trochę mecânicouje ale raczej nie przy elektronice bo tu diagnostyka computadorowa jest ważna a nie dysponuje sprzętem . Zawieszenia , hamulce, jakiś termostat, tego typu rzeczy, raz nawet półoś wymienilem. To tyle co mogę we własnym zakresie.
› Więcej...: Trabalhando nas três cilindros 1.8 TS
-
-
01-02-2010, 13:03 #12O usuário Quadrifoglio Verde
- Juntou-se a
- 09 2007
- Vive em
- Wrocław
- Automático
- 1.4 G é 170CV Nexus ECU 8GMF
- Mensagens
- 6,112
Última edição por bubu321 ; 01-02-2010 sobre 16:29
_______________________________________
Ecu de TS 2.0 -AR 156 M 1.5.5
-147 1.6 16v 105CV ecu ME 7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
-
01-02-2010, 14:50 #13O usuário Quadrifoglio Verde
- Juntou-se a
- 10 2007
- Vive em
- Wrocław
- Automático
- AR156 1,6TS 1999.
- Mensagens
- 5,304
Dziwne tylko, że to tak nagle wystąpiło. Pamiętam przypadek mojego kolegi, który w innej marce miał problemy z mocą i zakopconymi świecami. Jeździł po różnych warsztatach, płacił pieniądze za naprawę, a winne i tak były cewki WN. Jeśli problem dotyczy 3 cylindra i świece są sprawne, to winna musi być cewka na 2-gim cylindrze, która obsługuje duże świece 2 i 3 cylindra (jeśli to alfa przed liftem), albo przebity kabel z fajką łączący tę cewkę ze świecą - cudów nie ma.
-
01-02-2010, 16:31 #14O usuário Quadrifoglio Verde
- Juntou-se a
- 09 2007
- Vive em
- Wrocław
- Automático
- 1.4 G é 170CV Nexus ECU 8GMF
- Mensagens
- 6,112
- to jest jakieś wyjaśnienie.
-ale jak mozna wytłumaczyc obecnośc óleo na świecach ?_______________________________________
Ecu de TS 2.0 -AR 156 M 1.5.5
-147 1.6 16v 105CV ecu ME 7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
-
01-02-2010, 20:25 #15O usuário Quadrifoglio Verde
- Juntou-se a
- 10 2007
- Vive em
- Wrocław
- Automático
- AR156 1,6TS 1999.
- Mensagens
- 5,304
Jeśli cylinder nie pali to niespalona benzyna miesza się z óleoem, który w niewielkich ilościach pozostaje na ściankach i przy okazji zarzuca świece.
Tak jak wcześniej napisałem - cudów nie ma - to musi być cewka, przewód lub niesprawna świeca. Tyle tylko, że trzeba pamiętać, że w starym zapłonie cewka 2 cylindra zasila dużą świecę 3 cylindra przez przewód WN.
-
01-02-2010, 20:44 #16Administrador para. Rally Romeo
- Juntou-se a
- 08 2006
- Vive em
- Czestochowa, na Polónia
- Automático
- Super TS 164
- Mensagens
- 1,618
odpal motor i wyciągnij wtyczkę w wtryskiwacza.. jak nie będzie reakcji to masz diagnozę.. to powinieneś zrobić jako pierwsze! pisałem o tym już ..
Jurassic Clube Alfa Romeo
www.jkar.org
Oficina do carro italiano
www.flar-ital.pl
partes leeched, componentes, etc., a pedido - PM contato
-
01-02-2010, 21:17 #17O usuário Quadrifoglio Verde
- Juntou-se a
- 10 2007
- Vive em
- Wrocław
- Automático
- AR156 1,6TS 1999.
- Mensagens
- 5,304
-
01-02-2010, 23:30 #18Banan10convidado
Nie do końca będę miał diagnozę po wyciągnięciu wtyczki wtryskiwacza bo jeśli to wina zapłonu to może wyglądać , że wtrysk jest popsuty bo nie będzie różnicy w pracy motora a może to być jednak zapłon.
-
02-02-2010, 08:05 #19O usuário Quadrifoglio Verde
- Juntou-se a
- 09 2007
- Vive em
- Wrocław
- Automático
- 1.4 G é 170CV Nexus ECU 8GMF
- Mensagens
- 6,112
- diagnóstico motora dzieli sie na mechaniczna oraz elektryczno-elektroniczną.
- w warsztacie zwykle zaczynają od tej mechanicznej, bo jak ona szwankuje to nawet cud elektronika nie pomoże.
- doagnostyka w odwrotnej kóleoności prowadzi do blędów i powszechnej opini o awaryjności Alf.
- czyli -- nie zaniżajmy kultury technicznej naszych alf._______________________________________
Ecu de TS 2.0 -AR 156 M 1.5.5
-147 1.6 16v 105CV ecu ME 7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
-
13-02-2010, 18:48 #20Banan10convidado
Panowie odświeżam temat. Dziś sprawdziłem napięcie na zasilaniu cewek i wtryskiwaczy. Napięcie jest jednakowe na wszystkich . Cewki są ok. Wtryskiwacz z 3 cylindra zamieniłem z pierwszym i nadal to samo . Zostało mi jeszcze sprawdzić kompresje bo podejrzewam, że to będzie przyczyna. Rok temu trochę ten motor był prawdopodobnie trochę przytarty i zużywał ostatnio dużo óleo ok. 1 litr na 1000 km.
Jakie powinno być prawidłowe ciśnienie sprężania , a jakie kwalifikuje silnik do naprawy.
Może przerabiał ktoś ostatnio wymianę pierścieni w takim o motor - jakie mogą być o custo day ?
Mam na razie czym jeździć ale muszę się zająć tym autem bo szkoda żeby stało bezczynnie.
Atenciosamente.
Tópicos similares
-
[Giulietta] praca silnika na nie wszystkich cylindrach przy zimnym starcie
Criado por method na seção de o MiTo/GiuliettaResposta: 50Último post/Autor: 16-02-2016, 19:58 -
Ciśnienie w cylindrach
Criado por mariokowal27 seção 156Resposta: 3Último post/Autor: 13-08-2014, 13:44 -
[156 JTD 2,4] olej w cylindrach
Criado por mku1980 seção 156Resposta: 49Último post/Autor: 01-10-2012, 17:27 -
[33] nie równe ciśnienie w cylindrach
Criado por dosman na seção 33/164Resposta: 9Último post/Autor: 31-10-2008, 06:55 -
[33] Pracuje na 3 cylindrach
Criado por robertalfa33 na seção 33/164Resposta: 9Último post/Autor: 17-07-2008, 19:30




Responder com citação
