Seite 3 mit 3 Die ersteDie erste 123
Ausstellungsergebnisse von 21 An 22 mit 22
  1. #21
    Der Benutzer Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Er schloss sich der
    09 2007
    Lebt in
    Breslau
    Auto
    G 1.4 ist 170CV ECU Nexus 8GMF
    Beiträge
    6,112

    Domyślnie

    - gdzieś czytałem że kompresja powinna być na poziomie 12 bar, różnica ponad 1 bara kwalifikuje auto do naprawy.
    - jeśli kompresja jest zaniżona to następnie stosuje się test Ölowy do sprawdzenia czy to jest winna "góra", czy "dół" Motora.
    - z opisów na forach wynika że test kompresji nie zawsze daje pozytywne rezultaty.
    - poprawna diagnostyka mechaniczna to pomiar oscyloskopowy pulsacji w rurze wydechowej, szkoda, że nie mieszkasz bliżej.
    - jeszcze jest test pomiaru szczelności komory spalania.
    - oraz najbardziej miarodajny to test głowicy po jej ściągnieciu.
    - widać wtedy jak pracuja zawory, jak wygląda wałek Ventil-timingu, jak jest ustawiony rozrząd.
    - niestety nie można sprawdzić popychaczy hydraulicznych, bez ruszenia wałków rozrządu.
    - na siłę można pomierzyć owalizację cylindrów, zwykle warsztat nie dysponuje odpowiednim narzędziem.
    - komplet pierścieni die Kosten für dieuje około 60 zł jeśli nie masz problemów na wale korbowym ani luzów na sworzniach tłokach.
    - jeśli przebieg masz w granichach +/_ 100.000 km to i tak masz prawie wszytko do wymiany.


    › Więcej...: Arbeiten an 3 Zylindern 1.8 T.S.
    _______________________________________
    -AR 156 2.0 TS Ecu M 1.5.5
    -147 1.6 16v 105CV Steuergerät ME 7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #22
    Der Benutzer Quadrifoglio Verde
    Er schloss sich der
    10 2007
    Lebt in
    Breslau
    Auto
    AR156 1,6TS 1999.
    Beiträge
    5,304

    Domyślnie

    Zitat Schrieb Banan10 Zobacz post

    Może przerabiał ktoś ostatnio wymianę pierścieni w takim Motoru - jakie mogą być die Kosten für diey ?
    Z wymianą samych pierścieni uważaj. Ja wiem, że są pseudomechanicy, którzy wykonują takie prace i nawet do nich namawiają, ale po takim zabiegu już niejeden miał gorzej niż przed naprawą.
    Zresztą do tego jeszcze daleko, bo i tak musisz posprawdzać wszystko do końca. A jak tam wygląda stan twoich wałków Ventil-timingu? Może masz po prostu powycierane krzywki na tym cylindrze?

Ähnliche Themen

  1. [Giulietta] Arbeit Motor auf allen Zylinder beim Kaltstart
    Erstellt von method Abschnitt MiTo / Giulietta
    Antwort: 50
    Letzter Beitrag/Autor: 16-02-2016, 19:58
  2. Der Druck in den Zylindern
    Erstellt von mariokowal27 im Abschnitt 156
    Antwort: 3
    Letzter Beitrag/Autor: 13-08-2014, 13:44
  3. [156 JTD 2,4] öl in den Zylindern
    Erstellt von mku1980 im Abschnitt 156
    Antwort: 49
    Letzter Beitrag/Autor: 01-10-2012, 17:27
  4. [33] nicht gleich den Druck in dem Zylinder
    Erstellt von dosman im Abschnitt 33/164
    Antwort: 9
    Letzter Beitrag/Autor: 31-10-2008, 06:55
  5. [33] wirkt auf den Zylinder 3
    Erstellt von robertalfa33 im Abschnitt 33/164
    Antwort: 9
    Letzter Beitrag/Autor: 17-07-2008, 19:30

alfa romeo 156 1.8 ts brak ciśnienia na cylindrach

alfa 156 1.8 ts brak kompresji

Reiten auf 3 Zylindern

alfa 145 ts brak kompresji

alfa romro 156 1.8 ts brak cisnienia w cylindrze

Tags für dieses Thema

Berechtigungen

  • Sie können nicht ein neues Thema zu übernehmen
  • Sie können nicht Nachrichten schreiben
  • Sie können nicht Anhänge hinzufügen
  • Sie können nicht Ihre Beiträge zu bearbeiten
  •  
Stoßdämpfer