Ausstellungsergebnisse von 21 An 22 mit 22
Betreff: Praca na 3 cylindrach 1.8 T.S.
-
13-02-2010, 22:32 #21Der Benutzer Quadrifoglio Verde
- Er schloss sich der
- 09 2007
- Lebt in
- Breslau
- Auto
- G 1.4 ist 170CV ECU Nexus 8GMF
- Beiträge
- 6,112
- gdzieś czytałem że kompresja powinna być na poziomie 12 bar, różnica ponad 1 bara kwalifikuje auto do naprawy.
- jeśli kompresja jest zaniżona to następnie stosuje się test Ölowy do sprawdzenia czy to jest winna "góra", czy "dół" Motora.
- z opisów na forach wynika że test kompresji nie zawsze daje pozytywne rezultaty.
- poprawna diagnostyka mechaniczna to pomiar oscyloskopowy pulsacji w rurze wydechowej, szkoda, że nie mieszkasz bliżej.
- jeszcze jest test pomiaru szczelności komory spalania.
- oraz najbardziej miarodajny to test głowicy po jej ściągnieciu.
- widać wtedy jak pracuja zawory, jak wygląda wałek Ventil-timingu, jak jest ustawiony rozrząd.
- niestety nie można sprawdzić popychaczy hydraulicznych, bez ruszenia wałków rozrządu.
- na siłę można pomierzyć owalizację cylindrów, zwykle warsztat nie dysponuje odpowiednim narzędziem.
- komplet pierścieni die Kosten für dieuje około 60 zł jeśli nie masz problemów na wale korbowym ani luzów na sworzniach tłokach.
- jeśli przebieg masz w granichach +/_ 100.000 km to i tak masz prawie wszytko do wymiany.
› Więcej...: Arbeiten an 3 Zylindern 1.8 T.S._______________________________________
-AR 156 2.0 TS Ecu M 1.5.5
-147 1.6 16v 105CV Steuergerät ME 7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
-
-
13-02-2010, 22:51 #22Der Benutzer Quadrifoglio Verde
- Er schloss sich der
- 10 2007
- Lebt in
- Breslau
- Auto
- AR156 1,6TS 1999.
- Beiträge
- 5,304
Z wymianą samych pierścieni uważaj. Ja wiem, że są pseudomechanicy, którzy wykonują takie prace i nawet do nich namawiają, ale po takim zabiegu już niejeden miał gorzej niż przed naprawą.
Zresztą do tego jeszcze daleko, bo i tak musisz posprawdzać wszystko do końca. A jak tam wygląda stan twoich wałków Ventil-timingu? Może masz po prostu powycierane krzywki na tym cylindrze?
Ähnliche Themen
-
[Giulietta] Arbeit Motor auf allen Zylinder beim Kaltstart
Erstellt von method Abschnitt MiTo / GiuliettaAntwort: 50Letzter Beitrag/Autor: 16-02-2016, 19:58 -
Der Druck in den Zylindern
Erstellt von mariokowal27 im Abschnitt 156Antwort: 3Letzter Beitrag/Autor: 13-08-2014, 13:44 -
[156 JTD 2,4] öl in den Zylindern
Erstellt von mku1980 im Abschnitt 156Antwort: 49Letzter Beitrag/Autor: 01-10-2012, 17:27 -
[33] nicht gleich den Druck in dem Zylinder
Erstellt von dosman im Abschnitt 33/164Antwort: 9Letzter Beitrag/Autor: 31-10-2008, 06:55 -
[33] wirkt auf den Zylinder 3
Erstellt von robertalfa33 im Abschnitt 33/164Antwort: 9Letzter Beitrag/Autor: 17-07-2008, 19:30




Antworten mit Zitat
