Pagina 1 con 3 123 UltimoUltimo
Visualizza risultati da 1 A 10 con 22
  1. #1
    Banan10
    Un ospite

    Domyślnie Lavorare su 3 cilindri 1.8 T.S.

    Witam wszystkich alfistów.

    Mam małą awarię mojej Alfy 156 1.8 . Otóż podczas in auto motore zaczął nierówno pracować i stracił wyraźnie na mocy. Czuć to szczególnie na niższych obrotach. Przejechałem tak jeszcze ok. 20 km (do domu). I na początek sprawdziłem świece . Okazało się, że na 3 cylindrze świece były czarne i zaolioone pozostałe były w porządku . Przeczyściłem te zaolejone i nadal to samo silnik trzęsie na wolnych obrotach. Pomyślałem ze to cewka kupiłem drugą zamontowałem i nadal to samo.
    Niby iskra z tej 3 cewki idzie na przewody ale silnik nie pracuje prawidłowo.

    Sprawdzałem tez zdejmując po kolei te wtyczki z niskim napięciem na włączonym motorizzato.
    Jak zdjąłem z 3 cewki nie było różnicy w pracy il motore.

    Jaka może być przyczyna tej awarii. Może miał już ktoś taki przypadek.
    Będę wdzięczny za sugestie.


    › Więcej...: Lavorare su 3 cilindri 1.8 T.S.

  2. #2
    L'amministratore rally Romeo Avatar fr33
    Si unì la
    08 2006
    Vive in
    Czestochowa, in Polonia
    Automatico
    164 Super TS
    Post
    1,618

    Domyślnie

    jak na 3 cylindrze obie świece były nieładne to dziwna sprawa bo cewka na trzecim podaje iskre tylko na grubą świecę a na małą jest z cewki obok ..

    sprawdziłeś wtrysk? .. może leje jak z wiadra..
    Jurassic Club Alfa Romeo
    www.jkar.org

    Officina auto italiane
    www.flar-ital.pl

    Produzione di parti, elementi e così via su ordinazione - si prega di contattare in PM

  3. #3
    L'utente Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Si unì la
    09 2007
    Vive in
    Wrocław
    Automatico
    G MA 1.4 170cv ECU Nexus 8GMF
    Post
    6,112

    Domyślnie

    - zawsze podawaj rok produkcji, to wiele pomaga a tak nie wiemy czy masz CF2, CF3 zapłon.
    - wiadomo tylko że DIS.
    @fr33
    - jak ma CF2 zaplon to zawsze pod koniec suwu spreżania dany cylinder dostaje iskrę od swojej cewki i zaprzyjaznionej cewki. ( np 1 i 4, 2 i 3 ) w końcu to Twin-Spark. !!!!
    - dlatego pytałem o te CF, w CF2 nic nie da takie sprawdzanie z wyłaczeniem danej cewki, cylinder dostanie iskre od zaprzyjaznionej cewki!!!
    - lejący wtryskiwacz da świece mokra ale nie zaoliooną,
    - tylko pomiar kompresji może cos powiedzieć, inaczej to zgadywanie.
    Ultima modifica di bubu321 ; 28-01-2010 circa 20:59
    _______________________________________
    - AR M1.5.5 156 TS 2.0 ECU
    - 147 1.6 16V 105CV ME7.3.1 ECU.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #4
    Banan10
    Un ospite

    Domyślnie

    Rocznik 2000. Zapłon CF2 bo te przewody WN pomieszane.

    Coś jest z 3 cylindrem . Może jak piszesz brak kompresji, bo iskra jest jak się ściągnie przewód to widać jak przeskakuje.

    Ale z drugiej strony kompresja nie ginie tak nagle no chyba ze pierścienie się uszkodziły.

  5. #5
    mechanik
    Un ospite

    Domyślnie

    iskra pojawia się dwa razy podczas sprężania i wydechu ale z rużnych cewek na trzecim z drugiej a na drugim z trzeciej ,a więc wyciągnij obie cewkii i sprawć czy na cewce i kablu z cewek są iskry jeżeli tak to problem z motoreIEM.

  6. #6
    Banan10
    Un ospite

    Domyślnie

    A więc wymontowałem 2 i 3 cewkę i sprawdziłem, iskra jest. Więc bez wizyty w warsztacie się nie obędzie .

  7. #7
    L'utente Quadrifoglio Verde
    Si unì la
    10 2007
    Vive in
    Wrocław
    Automatico
    AR156 1,6TS 1999.
    Post
    5,304

    Domyślnie

    Citazione Ha scritto Banan10 Zobacz post
    A więc wymontowałem 2 i 3 cewkę i sprawdziłem, iskra jest. Więc bez wizyty w warsztacie się nie obędzie .
    A jak sprawdzałeś tę iskrę? Może na wykręconej świecy? Pamiętaj, że czasami bywa tak, że jak świeca jest wykręcona to iskra będzie, a po wkręceniu do motorea, pod ciśnieniem iskry nie będzie. Więc zanim pojedziesz do warsztatu, może najpierw wymień świece na tym cylindrze i wtedy zobacz, co się będzie działo.

  8. #8
    L'utente Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Si unì la
    09 2007
    Vive in
    Wrocław
    Automatico
    G MA 1.4 170cv ECU Nexus 8GMF
    Post
    6,112

    Domyślnie

    - słuszna uwaga ponieważ w powietrzu przy ciśnieniu atmosferycznych iskra powstaje przy napięciu około 1 - 1.5 kV/mm.
    - świeca ma założmy przerwę 1 mm , czyli napięcie przebicia będzie równe około 1.5 kV.
    - czyli jeśli badamy to co najmniej z przerwą około 10 mm albo przez iskrownik.
    - inna sprawa jak zrealizować na swiecy, przewodach tę przerwę 10 mm ?
    Ultima modifica di bubu321 ; 31-01-2010 circa 21:55
    _______________________________________
    - AR M1.5.5 156 TS 2.0 ECU
    - 147 1.6 16V 105CV ME7.3.1 ECU.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #9
    L'utente Quadrifoglio Verde
    Si unì la
    10 2007
    Vive in
    Wrocław
    Automatico
    AR156 1,6TS 1999.
    Post
    5,304

    Domyślnie

    Dlatego do badania świec służy specjalne urządzenie ciśnieniowe.
    Kiedyś miałem przypadek, że maluch palił mi tylko na 1 cylindrze. Po wykręceniu świecy iskra była, mimo że świeca była uszkodzona i pod ciśnieniem iskry nie dawała. Po wymianie świecy, jak ręką odjął.

  10. #10
    mechanik
    Un ospite

    Domyślnie

    słuszna uwaga z tymi świecami,zanim skontaktujesz się z meccanicoiem.a sam nic nie mechanikujesz ?

Discussioni simili

  1. [Giulietta] il lavoro del motore su tutti i cilindri a freddo si avvia
    Creato da method nella sezione del MiTo/Giulietta
    Risposta: 50
    Ultimo post/autore: 16-02-2016, 19:58
  2. La pressione nei cilindri
    Creato da mariokowal27 nella sezione 156
    Risposta: 3
    Ultimo post/autore: 13-08-2014, 13:44
  3. [156 JTD 2,4] olio nei cilindri
    Creato da mku1980 nella sezione 156
    Risposta: 49
    Ultimo post/autore: 01-10-2012, 17:27
  4. [33] non sono uguali, la pressione nei cilindri
    Creato da dosman nella sezione 33/164
    Risposta: 9
    Ultimo post/autore: 31-10-2008, 06:55
  5. [33] sta lavorando a 3 cilindri
    Creato da robertalfa33 nella sezione 33/164
    Risposta: 9
    Ultimo post/autore: 17-07-2008, 19:30

alfa romeo 156 1.8 ts brak ciśnienia na cylindrach

alfa 156 1.8 ts brak kompresji

in sella a 3 cilindri

alfa 145 ts brak kompresji

alfa romro 156 1.8 ts brak cisnienia w cylindrze

Tag per questo argomento

Autorizzazioni

  • Non è possibile assumere un nuovo argomento
  • Non è possibile scrivere messaggi
  • Non è possibile aggiungere allegati
  • Non è possibile modificare i tuoi messaggi
  •  
Ammortizzatori