Visualizza risultati da 1 A 10 con 22
Oggetto: Lavorare su 3 cilindri 1.8 T.S.
-
28-01-2010, 20:38 #1Banan10Un ospite
Lavorare su 3 cilindri 1.8 T.S.
Witam wszystkich alfistów.
Mam małą awarię mojej Alfy 156 1.8 . Otóż podczas in auto motore zaczął nierówno pracować i stracił wyraźnie na mocy. Czuć to szczególnie na niższych obrotach. Przejechałem tak jeszcze ok. 20 km (do domu). I na początek sprawdziłem świece . Okazało się, że na 3 cylindrze świece były czarne i zaolioone pozostałe były w porządku . Przeczyściłem te zaolejone i nadal to samo silnik trzęsie na wolnych obrotach. Pomyślałem ze to cewka kupiłem drugą zamontowałem i nadal to samo.
Niby iskra z tej 3 cewki idzie na przewody ale silnik nie pracuje prawidłowo.
Sprawdzałem tez zdejmując po kolei te wtyczki z niskim napięciem na włączonym motorizzato.
Jak zdjąłem z 3 cewki nie było różnicy w pracy il motore.
Jaka może być przyczyna tej awarii. Może miał już ktoś taki przypadek.
Będę wdzięczny za sugestie.
› Więcej...: Lavorare su 3 cilindri 1.8 T.S.
-
-
28-01-2010, 20:48 #2L'amministratore rally Romeo
- Si unì la
- 08 2006
- Vive in
- Czestochowa, in Polonia
- Automatico
- 164 Super TS
- Post
- 1,618
Jurassic Club Alfa Romeo
www.jkar.org
Officina auto italiane
www.flar-ital.pl
Produzione di parti, elementi e così via su ordinazione - si prega di contattare in PM
-
28-01-2010, 20:50 #3L'utente Quadrifoglio Verde
- Si unì la
- 09 2007
- Vive in
- Wrocław
- Automatico
- G MA 1.4 170cv ECU Nexus 8GMF
- Post
- 6,112
- zawsze podawaj rok produkcji, to wiele pomaga a tak nie wiemy czy masz CF2, CF3 zapłon.
- wiadomo tylko że DIS.
@fr33
- jak ma CF2 zaplon to zawsze pod koniec suwu spreżania dany cylinder dostaje iskrę od swojej cewki i zaprzyjaznionej cewki. ( np 1 i 4, 2 i 3 ) w końcu to Twin-Spark. !!!!
- dlatego pytałem o te CF, w CF2 nic nie da takie sprawdzanie z wyłaczeniem danej cewki, cylinder dostanie iskre od zaprzyjaznionej cewki!!!
- lejący wtryskiwacz da świece mokra ale nie zaoliooną,
- tylko pomiar kompresji może cos powiedzieć, inaczej to zgadywanie.Ultima modifica di bubu321 ; 28-01-2010 circa 20:59
_______________________________________
- AR M1.5.5 156 TS 2.0 ECU
- 147 1.6 16V 105CV ME7.3.1 ECU.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
-
28-01-2010, 21:49 #4Banan10Un ospite
-
28-01-2010, 22:43 #5mechanikUn ospite
iskra pojawia się dwa razy podczas sprężania i wydechu ale z rużnych cewek na trzecim z drugiej a na drugim z trzeciej ,a więc wyciągnij obie cewkii i sprawć czy na cewce i kablu z cewek są iskry jeżeli tak to problem z motoreIEM.
-
31-01-2010, 13:23 #6Banan10Un ospite
-
31-01-2010, 21:24 #7L'utente Quadrifoglio Verde
- Si unì la
- 10 2007
- Vive in
- Wrocław
- Automatico
- AR156 1,6TS 1999.
- Post
- 5,304
A jak sprawdzałeś tę iskrę? Może na wykręconej świecy? Pamiętaj, że czasami bywa tak, że jak świeca jest wykręcona to iskra będzie, a po wkręceniu do motorea, pod ciśnieniem iskry nie będzie. Więc zanim pojedziesz do warsztatu, może najpierw wymień świece na tym cylindrze i wtedy zobacz, co się będzie działo.
-
31-01-2010, 21:52 #8L'utente Quadrifoglio Verde
- Si unì la
- 09 2007
- Vive in
- Wrocław
- Automatico
- G MA 1.4 170cv ECU Nexus 8GMF
- Post
- 6,112
- słuszna uwaga ponieważ w powietrzu przy ciśnieniu atmosferycznych iskra powstaje przy napięciu około 1 - 1.5 kV/mm.
- świeca ma założmy przerwę 1 mm , czyli napięcie przebicia będzie równe około 1.5 kV.
- czyli jeśli badamy to co najmniej z przerwą około 10 mm albo przez iskrownik.
- inna sprawa jak zrealizować na swiecy, przewodach tę przerwę 10 mm ?Ultima modifica di bubu321 ; 31-01-2010 circa 21:55
_______________________________________
- AR M1.5.5 156 TS 2.0 ECU
- 147 1.6 16V 105CV ME7.3.1 ECU.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
-
01-02-2010, 07:52 #9L'utente Quadrifoglio Verde
- Si unì la
- 10 2007
- Vive in
- Wrocław
- Automatico
- AR156 1,6TS 1999.
- Post
- 5,304
-
01-02-2010, 08:18 #10mechanikUn ospite
słuszna uwaga z tymi świecami,zanim skontaktujesz się z meccanicoiem.a sam nic nie mechanikujesz ?
Discussioni simili
-
[Giulietta] il lavoro del motore su tutti i cilindri a freddo si avvia
Creato da method nella sezione del MiTo/GiuliettaRisposta: 50Ultimo post/autore: 16-02-2016, 19:58 -
La pressione nei cilindri
Creato da mariokowal27 nella sezione 156Risposta: 3Ultimo post/autore: 13-08-2014, 13:44 -
[156 JTD 2,4] olio nei cilindri
Creato da mku1980 nella sezione 156Risposta: 49Ultimo post/autore: 01-10-2012, 17:27 -
[33] non sono uguali, la pressione nei cilindri
Creato da dosman nella sezione 33/164Risposta: 9Ultimo post/autore: 31-10-2008, 06:55 -
[33] sta lavorando a 3 cilindri
Creato da robertalfa33 nella sezione 33/164Risposta: 9Ultimo post/autore: 17-07-2008, 19:30




Rispondi con citazione
