57 stron wątku i dalej pojawiają się próby znalezienia czegoś tańszego. To zrozumiałe z jednej strony - zawieszenie stosunkowo wrażliwe, nieco bardziej skomplikowane niż przeciętne auto stąd normalne poszukiwanie oszczędności. Ale nie ma to zupełnie sensu. Przy braku szczęścia te tanie zamienniki klasy FAST-a nawet 5-6 tys km ledwo pociągną (sprawdzone) więc rozważania właściwie są bezsensowne. Podsumowując najtaniej jest kupić oryginalne dobre wahacze czyli przede wszystkim TRW, a może nawet "taniej" by wyszło kupić originali ricambi pochodzące z ASO. Wyjątki to osoby, które np prowadzą warsztat albo mają warunki i chęci, żeby za darmo zmieniać sobie elementy co pół roku np. Chociaż i to rozwiązanie nie jest do końca prawidłowe. Najlepszym pomysłem mimo wszystko jest wymiana kompleksowa czyli pojawiają się luzy tu i tam które już wymagają interwencji - wymienić komplet wahaczy, ew. innych zużytych elementów zawieszenia na oryginały dobrej jakości i wtedy dopiero ma prawo zawieszenie działać prawidłowo i długo. Kiedy nie ma słabych ogniw, elementów mniej lub więcej zużytych różnej trwałości, gdzie te bardziej wyeksploatowane przenoszą większe obciążenia na pozostałe nawet lepszej jakości itd itd. Wtedy dopiero auto by miało stworzone optymalne warunki pracy - w przeciwnym razie niestety najczęściej pojawiają się opinie, że zawieszenie w Alfie Romeo bez stuków wytrzymuje max 10 tys![]()