Pokaż wyniki od 21 do 30 z 166
-
19-03-2010, 00:07 #21Użytkownik Fachowiec
- Dołączył
- 03 2007
- Mieszka w
- Częstochowa
- Auto
- ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
- Postów
- 2,633
Napis nie da nic ale dobre wykonanie blokad bardzo dużo, czy widzisz żeby na fotce od bubu321 krzywka była wytarta ? odpowiedz brzmi nieee.... poprostu ta blokada albo nie jest od tego silnika albo poprostu jest do du** wykonana.
A przesunięcia jakie pokazał bubu321 wpływają na prace silnika bo jak by nie wpływały to by chłopak nawet chyba nie zaczynał tego tematu, a skoro elektroniczne pomiary nie są wiarygodne to pozostaje tylko diagnoza aut na słuch
› Więcej...: blokady rozrządu - jak sprawdzić ich jakość.http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
-
-
19-03-2010, 05:58 #22Użytkownik Alfa i Omega
- Dołączył
- 12 2009
- Mieszka w
- Kąty Wrocławskie
- Auto
- BYŁA ALFA ROMEO 147 2.0 TS 2002r JEST TOLEDO 2 2.3 v5
- Postów
- 483
a mi to wyglada na reklame, skoro najpierw sie pisze jakie to blokady z allegro sa do kitu a pozniej ze mozna kupic ode mnie
ja kupowalem od kogos z forum blokady do 2.0 ts, były uzywane po jednej wymianie rozrzadu(wczesniej zakupione na allegro), przylegaly idealnie, wymienilem u siebie rozrzad i auto smiga
-
19-03-2010, 07:31 #23Użytkownik Quadrifoglio Verde
- Dołączył
- 10 2007
- Mieszka w
- Wrocław
- Auto
- AR156 1,6TS 1999 r.
- Postów
- 5,304
Mi nie chodziło o jakiekolwiek torturowanie paska, tylko odpowiednie ustabilizowanie obu pasków, żeby można było doładnie porównać długości. No, ale jeśli jesteś pewien, że dobrze to zrobiłeś, to oczywiście przyjmuję informację, że nowy i stary pasek miały tą samą długość.
Nie mogę tylko w takim razie jednego wytłumaczyć: jakim cudem już 2 razy stwierdziłem, że napinacz paska znacznie "opada" w pierwszym okresie eksploatacji nowego paska po wymianie. To musi być spowodowane wydłużeniem paska - i to sporym, bo jak wyregulowałem napinacz ze wskazówką pokrywającą się z otworkiem, to po pewnym czasie wskazówka opadła całkowicie - czyli 1/2 całego zakresu napinacza. Póki co takie spostrzeżenia mam na paskach dayco i conti, przy czym dla conti wskazówka opadła o ok. 1/4 zakresu.
Dlatego już tyle razy na forum proponowałem kontrolę napięcia paska po przejechaniu pierwszych 1,5-2 tys. km, widząc, co się dzieje i widząc, że było już kilka niewytłumaczalnych, zdawałoby się, przypadków przeskoczenia paska po niewielkich przebiegach od wymiany rozrządu.
-
19-03-2010, 08:25 #24Użytkownik Quadrifoglio Verde
- Dołączył
- 09 2007
- Mieszka w
- Wrocław
- Auto
- G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
- Postów
- 6,112
@blandor
- mam do ciebie o rzut beretem, możemy się umówic na testy "rozrządu".
- @zomster
- małe pytanie, co to znaczy że auto jeżdzi, jakie parametry mówią o tym że ECU jest zadowolone z obecnego stanu rzeczy ?
- cały czas dyskusja jest wokół ECU M1.5.5, przypominam że ten ECU ma tylko dwa parametry adaptacyjne, FRA i TRA.
- FRA to dynamika samochodu ( obroty > 2.000 ) , a TRA to bieg jałowy ( obroty < 1.800 ).
- proszę podaj swoje TRA a ja Ci powiem dokładnie co twojej maszynie dolega, lub nie dolega.
- proszę pamiętać że dla mnie błędy ECU to złe parametry TRA i /lub FRA.
- błędy jakie wyświetla lampka MIL są dla mechanika, dla nas użytkowników wtyku OBD-II są parametry adaptacyjne, w końcu po to zostały zrobione , dla uzytkownika i należy nauczyć się z nich korzystać.
- nie uważam że podanie przykładu kompletne złych blokad z alegro to reklama negatywna.
- uważam że nalezy takich sprzedawców "wytykać", bo innej mozliwości nie mamy.
- pyskówka zwykle jaka się odbywa w rozmowie telefonicznej ( ponieważ taki sprytny misiu pisze w ogłoszeniu " na maile nie odpowiadam " ) zaczyna sie od stwierdzenia
"Panie ja sprzedałem tych blokad prawie 1.100 i nie miałem żadnej reklamacji ".
- Uwaga, Uwaga i tutaj reklama, firma HP cytowany juz RENOMOWANY producent blokad do naszych aut, w rozmowie telefonicznej stwierdza
" Panie sprzedalismy w ciągu kliku lat prawie 500 blokad i nie było żadnej reklamacji, Pana pytanie o naszą jakość jest pierwsze od kliku lat".
- te dwa skrajne przykłady pokazują skalę zjawiska.
- naturalnie obecnie razem z kolega reklamujemy zakupiony towar żądając zwrotu gotówki za ewidentny bubel.
- wracam do teorii silnika, to może wiele wyjaśnić dlaczego V6 drży a TS 2.0 pali dużo.
- cała tajemnica zawiera sie w fazie przekrycia, kiedy obydwa zawory ssący i wydechowy są otwarte.
- ten kąt otwarcia ssącego wynosi tylko 3 stopnie ( dotyczy silnika 1.8 , 2.0, a 1.6 ma kat rowny 8 stopni) a kąt zamkniecia wydechowego to tylko 4 stopnie za GMP ( dotyczy silnika 1.8, 2.0 TS , 1.6 ma ten kąt równy 4 stopnie).
--
http://www.forum.alfaholicy.org/156/...dechowego.html
-
- nie wiem jak jest w V6, ale podejrzewam że jeszcze bardziej zakres jest węższy ze względu na ilośc cylindrów.
- rozrząd alfy przestawiony o dwa ząbki nie spowoduje kolizji i nawet będzie jeżdził.
- i dlatego złe ustawienie rozrzadu nie jest wykrywalne tak od razu dla 90 procent użytkowników tego czterośladu.
- nie biorę pod uwagę używanie zakupionych, nie sprawdzonych blokad i ustawianie za ich pomocą rozrządu, w ten sposób nigdy nie bedzie dobrze ale auto i tak będzie jeżdzić, to jestem pewien.
- rajdowcy po odbiorze auta po wymianie rozrządu od razu wyczują spadek mocy i reklamacja u Pana mechanika.
- mam podejrzenia że pośrednio parametr TRA jest przyblizonym wskażnikiem ustawienia rozrządu.
- ale bez szybkiego wyciagania wniosków, auto musi być w BARDZO DOBRYM stanie technicznym.
- a do tego służy właśnie pomiar elektoniczny.
- Panowie diagności, nic nie stoi na przeszkodzie zrobić taki czujnik ( link powyżej ) i zrobić "analizę spalin" .
- dlatego czekam na podpowiedzi, inne niż do tej pory otrzymałem.
- dodam jeszcze że jest metoda modelowania CAM, CNC ale jest jeden warunek nalezy mieć wzorzec blokady.
-- jak sprawdzić zakupione blokady ?Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 19-03-2010 o 08:55
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
-
19-03-2010, 08:39 #25Użytkownik Fachowiec
- Dołączył
- 03 2007
- Mieszka w
- Częstochowa
- Auto
- ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
- Postów
- 2,633
To nie jest żadna reklama. Ostrzegam tylko forumowiczów tym czego nauczyłem się na własnym błędzie, nie pisze tutaj że wszystkie blokady są złe, ja akurat trafiłem na takie od gościa co chyba po godzinach konie podkuwał.
Jak tak bardzo Cię to interesuje to tutaj masz link z tematem z przed ponad roku jak to ja nie wiedziałem co stało się z moim silnikiem po wymianie rozrządu i przekonany że przecież rozrząd był robiony na blokadach wydałem niepotrzebnie kilka set złotych na świece, elementy dolotu itp. itd.:
http://www.forum.alfaholicy.org/166/...cy_v6_24v.html
A tutaj masz linki do tematów z wypowiedziami osób które też stykały się z tymi blokadami:
http://www.forum.alfaholicy.org/166/...do_specow.html
http://www.forum.alfaholicy.org/166/...ej_samo-2.html
I kolego kiedy kupisz sobie V6 to dzięki takim ludziom jak ja będziesz wiedział że na wymianie rozrządu w V6 się nie oszczędza, równie dobrze mogłem zachować to doświadczenie dla siebie "i niech się martwią".
Blokady to często szukany asortyment którego prawie nie ma w większości warsztatów, a jak już się znajdą to widać po fotce bubu321 jakiej są jakości.http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
-
19-03-2010, 09:51 #26
-
19-03-2010, 17:06 #27Użytkownik Romeo
- Dołączył
- 07 2008
- Mieszka w
- Gdynia
- Auto
- Lancer, Giulia quadrifoglio
- Postów
- 1,256
-
20-03-2010, 08:00 #28Użytkownik Alfa i Omega
- Dołączył
- 12 2009
- Mieszka w
- Kąty Wrocławskie
- Auto
- BYŁA ALFA ROMEO 147 2.0 TS 2002r JEST TOLEDO 2 2.3 v5
- Postów
- 483
Bubu czesto bywam we Wrocu wiec jak cosik bedziemy mogli sie zgadac
podaj mi swoj numer koma lub gadu na priv. Tylko w pierwszej kolejnosci musze wymienic tlumik bo niestety moj odpadl:/
-
21-03-2010, 18:00 #29Użytkownik Romeo
- Dołączył
- 07 2008
- Mieszka w
- Gdynia
- Auto
- Lancer, Giulia quadrifoglio
- Postów
- 1,256
bubu wysłałem maila do alfaworkshop z pytaniem o co chodzi z tymi blokadami. W ich sklepie kupowałem. Odpowiedź: blokady serwisowe z jednej strony mają miejsce na czujnik, miernik wstępnej analizy krzywek itd. U mnie na płaszczyźnie 3/4 blokada przylega idealnie, później coś ala półksiężyc. Ściema czy to jest możliwe? Qba pisał że całe przylegają, to co gówno mi wciskają czy są 2 rodzaje?. Zgubić się można...
-
21-03-2010, 18:15 #30Użytkownik Fachowiec
- Dołączył
- 03 2007
- Mieszka w
- Częstochowa
- Auto
- ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
- Postów
- 2,633
Gość powinien pisać bajki dla dzieci, nigdy takich pierdół nie słyszałem.
Na tej aukcji mam fotki moich blokad i to są oryginalne serwisowe blokady, nie ma innych.
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=961363620http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA
Podobne wątki
-
Blokady rozrządu 166 2.0 CF3
Utworzone przez EGONZGIERZ w dziale 166Odpowiedzi: 2Ostatni post / autor: 12-01-2016, 22:37 -
[159] Jakość części w sklepie internetowym - dot. rozrządu
Utworzone przez wave_pl w dziale 159/Brera/Brera SpiderOdpowiedzi: 4Ostatni post / autor: 18-05-2014, 17:26 -
Blokady rozrządu
Utworzone przez przecinek w dziale 156Odpowiedzi: 4Ostatni post / autor: 16-04-2013, 10:42 -
Blokady rozrządu V6
Utworzone przez Andy1970 w dziale Forum ogólne o Alfa RomeoOdpowiedzi: 2Ostatni post / autor: 09-05-2012, 07:48





Odpowiedz z cytatem
