Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Temat: pytanie o skrzypiący wahacz

  1. #1
    bugan3
    Gość

    Domyślnie pytanie o skrzypiący wahacz

    Panowie wymieniłem górny wahacz na oryginał trw.a po 2 tygodniach piszczy i skrzypi jakbym jechał jakimś rumolem.czy to mogła być wina złego montażu,dodam ze mechanik dokręcał go na podniesionym samochodzie.?
    Ostatnio edytowane przez fr33 ; 31-03-2010 o 23:03 Powód: waHacz !!!!!!!!

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Od kiedy zawieszenie się dokręca na podniesionym samochodzie? To teraz jedz do niego i niech wlezie pod samochód i dokręci wszystko co rozkręcał
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  3. #3
    smc
    Gość

    Domyślnie

    Witam.
    To jakiś partacz.Zmarnował Twój czas i pieniądze.Tulejki co prawda można kupić osobno,ale nie ulega wątpliwości,trzeba zdjąć kolo i przed dokręceniem wahacza górnego koniecznie podnieś zawieszenie za pomocą podnośnika (lewarka).Wahacz musi być dokręcony w pozycji swobodnie stojącego auta.Inaczej pozrywa tulejki,a po czasie wybije je i będzie słychać stuki.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156 SW 2,5 V6 2002
    Postów
    88

    Domyślnie

    A czy masz pewność, że piszczy ten wymieniany wahacz. Jeśli mechanik dokręcał go na podniesionym aucie to zmień go (mechanika). Co do wahacza to możesz spróbować poprawić sytuacje poprzez poluzowanie śrub na tulejkach i ponownym dokręceniu ich z kanału.
    Ostatnio edytowane przez gajowy ; 31-03-2010 o 20:13

  5. #5
    kaiowas
    Gość

    Domyślnie

    Panowie jezeli nie macie o czymś pojęcia to proszę nie wypowiadajcie się-plis
    górny wahacz(o czym wspominałem tu juz niejednokrotnie) nie wymaga dokrecenia w pozycji auta "opuszczonego" a to dlatego,iz górne tuleje są pływające i naprawde nie ma najmniejszego znaczenia w jakiej pozycji wahacz zostanie dokręcony,
    inaczej sprawa ma sie z dolnym a w zasadzie tylko z 1 śrubą ,tą długą z widełek klucz 19 -ją jak najbardziej należy dokręcić najlepiej z kanału po opuszczeniu autka.

    Jezeli jestes pewien ,ze to góry wahacz to go do reklamacji ,jesets pewien,ze to oryginał z aso?wiesz te oryginalne z allegro nie zawsze sa oryginalne,(nawet naklejki i pudełka juz podrabiają)
    Pozdro.

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Temat górnych wahaczy powraca co chwilę, warto poszukać.
    kaiowas jako osoba z wiedzą i pojęciem dalej herezje rozpowszechnia, dla mnie może się nie wypowiadać please!.
    Wystarczy raz samemu wymienić, popatrzeć i pomyśleć o co chodzi i światłość nastanie.

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar rafal_n5
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Rzeszów
    Auto
    AR147 1.9jtd16v, AR 159 1.9jtdm 8v
    Postów
    866

    Domyślnie

    Cytat Napisał smc Zobacz post
    Witam.
    To jakiś partacz.Zmarnował Twój czas i pieniądze.Tulejki co prawda można kupić osobno,ale nie ulega wątpliwości,trzeba zdjąć kolo i przed dokręceniem wahacza górnego koniecznie podnieś zawieszenie za pomocą podnośnika (lewarka).Wahacz musi być dokręcony w pozycji swobodnie stojącego auta.Inaczej pozrywa tulejki,a po czasie wybije je i będzie słychać stuki.
    jak może pozrywać tulejki skoro sa w nim tulejki pływające?

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    Cytat Napisał smc Zobacz post
    To jakiś partacz.Zmarnował Twój czas i pieniądze.Tulejki co prawda można kupić osobno,ale nie ulega wątpliwości,trzeba zdjąć kolo i przed dokręceniem wahacza górnego koniecznie podnieś zawieszenie za pomocą podnośnika (lewarka).Wahacz musi być dokręcony w pozycji swobodnie stojącego auta.Inaczej pozrywa tulejki,a po czasie wybije je i będzie słychać stuki.
    kolego szanowny!!! jak nie masz pojęcia o co biega to się nie wcinaj i nie siej zamętu w czyjejś głowie.

    na forum są odpowiednie tematy traktujące o montażu górnych wachaczy,wystarczy tylko poszukać i upewnić się co i jak zanim napiszesz stek bzdur!!!

    to jest odpowiedni temat:

    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...eszenie-7.html

    do moderatora:żeby uniknąć takich sytuacji proponowałbym podwiesić ten temat gdyż problem zawieszenia powraca jak bumerang a zapytania wciąż będą się powielać w nieskończoność.
    Ostatnio edytowane przez andro34 ; 31-03-2010 o 23:29


    moja druga ulubienica...

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar twardy
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Bielawa/Wroc
    Auto
    Była 156 20V, chwilowo jakieś Mitsu
    Postów
    1,765

    Domyślnie

    A gumy stabilizatora w jakim stanie?

  10. #10
    bugan3
    Gość

    Domyślnie

    Mozna powiedziec ze wachacz z pewnej reki, numery wybite na nim itd. na 100 procent to on piszczy i to slychac ze masakra.czyli jeszcze raz odkrecic i na opuszczonym samochodzie dokrecic?stabilizator dobry.

Podobne wątki

  1. [159] Skrzypiący wahacz
    Utworzone przez 89ozzy w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 02-02-2023, 17:36
  2. Skrzypiący dolny przedni wahacz
    Utworzone przez Grand231 w dziale 147
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 04-04-2013, 18:05
  3. wahacz przód, pytanie o wymianę tuleii gumowych
    Utworzone przez Rolin w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 28-05-2010, 22:05
  4. Skrzypiący tył !!!!!!!!!!!
    Utworzone przez wojsaw w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 21-05-2010, 22:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory