Jako że dziś zacząłem się bawić z linkami ręcznego, zdemontowałem je i przesmarowałem płynem hamulcowym coby lżej chodziły, przy montażu już nie było tak wesoło.
Linka popuszczona przy dźwigni hamulca, wajcha przy zacisku naciągnięta i dalej nie mogę założyć linki w jarzmo przy zacisku(oczywiście już drugiej linki pierwsza zakłada się bez problemu).
Przyjrzałem się zaciskowi i widzę że przy wciskaniu hamulca tłoczek nie odbija, tarcza kręci się z oporem.
Gumka przy tłoczku poszarpana. Diagnoza zatarty tłoczek.
Usunąłem pozostałości osłony gumowej zalałem obficie płynem hamulcowym i nadal mam problemy z wkręceniem go(naciskam i wkręcam).
Pytanie:
-czy tłoczek mógł się tak zapiec że nie da się go uruchomić?
-czy tą gumową osłonkę można dokupić gdzieś poza ASO?