Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 44

Temat: test przepływomierza firmy WRC III ( Hiszpania ) typ 0 280 218 019.

  1. #1
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie test przepływomierza firmy WRC III ( Hiszpania ) typ 0 280 218 019.

    - z cyklu poszukiwania tańszych zamienników test przepływomierza firmy WRC III Hiszpania.
    http://pompapaliwa.pl/

    - poszukiwania takiej firmy nie dały rezultatu ale to o niczym jeszcze nie świadczy.
    (może fabryka z Chin w ramach poszukiwania niższych kosztów przeprowadziła się do Hiszpanii).
    - czy ktos zna, słyszał o takiej firmie ?

    - pudełko firmowe ze znakiem CE.
    - na obudowie przepływomierza brak znaku Bosch, nie ma tez innych znaków firmowych.
    - dobrze to czy żle.
    - wkładka nie ma oznaczeń, trochę martwi znacznik daty, 07, 2007 czyli dość stary leżak magazynowy ??
    - ważne są parametry elektryczne, dynamiczne i trzymanie parametrów w czasie.
    - testy parametrów w najbliższym czasie .


    --


    --


    --

    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 28-06-2010 o 19:11
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FacesOfDeath
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    podlaskie
    Auto
    AR 156 1.6 T.SPARK 1998 r
    Postów
    411

    Domyślnie

    mam identyko. Czy dobrze dziala tego nie powiem poniewarz nie posiadam programu. Ale po przylaczeniu marchewka zgasla. Jezdze na nim juz rok. Na temat firmy ciezko cos znalesc. Ale mozna znalesc w necie pompy paliwa tego producenta do skody, peugeota ... . Czekam na Twoj test i recenzje . Czy wogole jest cos wart
    Ostatnio edytowane przez FacesOfDeath ; 10-05-2010 o 17:08

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ta sama firma produkuje sondy lambda także dla AR.

    - testy i na początek obroty biegu jałowego.
    - nowy MAF nie szarpie wynikami pomiarów, wiadomo czysty element pomiarowy.
    - przy obrotach 3.000 stary MAF daje wyższy pomiar ale w granicach błędu pomiaru.
    - nowy MAF na obrotach 820 daje przepływ około 8 kg/h, przy obrotach 840 daje już 9.6 kg/h.
    - dobroć tego nowego MAF-a pokaże dopiero test do odcięcia.

    --

    --

    --

    --
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - ECU chyba nie może się dogadać z tym przepływomierzem.
    - jak na razie Lambda Regulation Row 1, czyli taka "mała analiza spalin " nie wychodzi dobrze.
    - norma to 0.98 -- 1.02 a tutaj czasami 1.13
    - naturalnie parametr TRA z 3.000 usek poleciał na + 58.000 usek.

    --

    --


    --
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Wiadomo - chińszczyzna. I tak cud, że to w ogóle coś działa.

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - alez kolego chyba kolega zle odszyfrował nazwe firmy
    - WRC --> Wielofunkcyjne Renomowane Cenowo najlepsze.

    - czy coś jeszcze jest do szczęścia potrzebne ( cena tylko 159 zł ) aby tylko przeszło test wydajności.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - okazuje sie że dobrym parametrem jakości MAF-a jest pomiar napięcia na jego wyjsciu bez uruchomienia silnika.
    - napięcie to powinno być 1 V +/- 0.02V.
    - ponizej testy dynamiki ale bez wartości parametru, same czasy włączenia.
    - 1 test, czas włączania MAf-a.
    - 2 test, ostre gazowanie, MAf powinien mieć "harmonijke" ciśnienia w rurze przepływomierza.

    --


    --


    --
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  8. #8
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,443

    Domyślnie

    z wrc to ja mam silniczek krokowy w dedrze 1.6 i 2 lata działa, wiec nie widze sensu przepłacac za bosha robionego w chinach...

  9. #9
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar FacesOfDeath
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    podlaskie
    Auto
    AR 156 1.6 T.SPARK 1998 r
    Postów
    411

    Domyślnie

    Bubu to juz koniec testu? Jesli tak to czy moglbys w 2 zdaniach powiedziec cos na temat tej przepływki??

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - to nie koniec, czekam na parametry adaptacyjne a to trochę trwa.
    - i potem wnioski.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-08-2012, 17:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory