Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24
-
24-11-2012, 08:20 #11
Regenerowałem całe dolne 150 zł /szt , przejechał już 40 tyś i ok
› Więcej...: Co myślicie o regeneracji wahaczy?
-
-
24-11-2012, 20:28 #12
- Dołączył
- 05 2010
- Mieszka w
- Pruszków
- Auto
- Alfetka 156 SW 1.9 JTD 16V
- Postów
- 123
Regenerowałem w Vectrze C, przejeździłem ponad 2 lata dopóki nie sprzedałem auta,a obecny właściciel dalej śmiga-wszystko cacy, a koszty nieporównywalne, trzeba tylko wybrać dobry warsztat, który się tym zajmuje.
-
25-11-2012, 11:58 #13
- Dołączył
- 02 2012
- Mieszka w
- Jawor
- Auto
- 156 2,4JTD 150kM
- Postów
- 25
Koszt regeneracji jest minimalnie mniejszy od nowego wahacza Vema(130zł). Ja niestety nie mogę polecić Vemy;/ wymieniłem w kwietniu łączniki, wahacze góra, wahacze dół(oczywiście wszystko polecanej tak bardzo Vemy). Przejechane 5tyś km a górne już skrzypią. Lepiej wyskrobać troszeczkę więcej kupić na górę TRV i być spokojnym ze te 25tyś km przejedziesz bez tak wszystkim nam znanego irytującego dźwięku.
-
25-11-2012, 13:32 #14
- Dołączył
- 06 2010
- Mieszka w
- Tarnowskie Góry
- Auto
- 164 2.0 TB '93/ Spider (916) 2.0 TS '01
- Postów
- 1,600
perlaa - górne skrzypią, bo im zimno nie służy. Moje też się rozskrzypiały. Rozbiorę i przesmaruję, bo byłem na szarpaku i luzów póki co brak.
Ale fakt, że na wiosnę chyba zainwestuję w TRW. Chociaż może wystarczy je co 2-3 miesiące przesmarować, bo z tego co widzę sworznie wytrzymują całkiem długo.166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
-
25-11-2012, 14:47 #15
-
25-11-2012, 19:04 #16
-
26-11-2012, 11:17 #17
- Dołączył
- 02 2012
- Mieszka w
- Jawor
- Auto
- 156 2,4JTD 150kM
- Postów
- 25
-
26-11-2012, 12:34 #18
- Dołączył
- 06 2010
- Mieszka w
- Kalisz
- Auto
- Była Alfa Romeo 156SW Ti, jest Ford S-Max
- Postów
- 329
-
09-05-2013, 12:01 #19
- Dołączył
- 03 2010
- Mieszka w
- Kołobrzeg
- Auto
- 147
- Postów
- 84
-
09-05-2013, 12:48 #20
Można regenerowac ja to robiłem u siebie ;tylko trzeba wiedziec o jednej rzeczy- wachacze trw mają inny wymiar tulei od pozostałych zamienników \czyli TRW można regenerowąc tylko tulejami TRW natomiast pozostałe wachacze można regenerowac wszystkimi zamiennymi tulejami z wyjątkiem tulei TRW!. Po prostu wachacze i tuleje TRW są o 1mm większe. Natomiast regeneracja sworznia tylko w dobrym zakładzie ja robiłem na śląsku.
W sumie regeneracja jednego kosztowała mnie ok 200 -240 pln z wymontowaniem nabiciem na prasie i montażem. Aktualny przebieg po regeneracji 48 tyś ( 2 lata)Koszt tulei coś koło 80- 90 pln za paręOstatnio edytowane przez bonzaj ; 09-05-2013 o 12:51
Podobne wątki
-
Co myślicie o regeneracji lamp?
Utworzone przez Tlen w dziale GTOdpowiedzi: 2Ostatni post / autor: 04-04-2013, 20:09 -
Problem po regeneracji turbiny
Utworzone przez koli156 1.9JTD w dziale 156Odpowiedzi: 6Ostatni post / autor: 06-10-2011, 19:10 -
[164] Kompresor klimy po regeneracji
Utworzone przez Yacek w dziale 33/164Odpowiedzi: 1Ostatni post / autor: 27-01-2011, 21:10 -
Padło turbo 10 tyś po regeneracji
Utworzone przez Marysn w dziale 166Odpowiedzi: 13Ostatni post / autor: 28-07-2010, 10:17