Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 32

Temat: JTD ciśnienie doładowania

  1. #21
    Użytkownik Znawca Avatar kobe83
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    AR 159 2.0 JTDM 170KM/ 156 1.9 JTD115KM była
    Postów
    1,469

    Domyślnie

    Czy ciśnienie doładowania w 1.9 JTD 8v mierzone- maksymalne przez program FiatEcScan = 2.25 bara można uznać za prawidłowe?
    Mierzone w ruchu. Spokojna jazda i gaz do podłogi na 2 oraz 3 biegu, obroty do czerwonego pola.
    Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.

  2. #22
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Tak jest o.k.
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  3. #23
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 jtd (105)
    Postów
    619

    Domyślnie

    A jak dochodzi do 1.5?

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar Matti
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Babice, Polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 110KM 2001r. Nero fuoco
    Postów
    550

    Domyślnie

    Może ktoś z Was rzucić okiem na logi i powiedzieć czy wszystko z turbo i przepływką jest ok? Mi coś do końca nie pasuje, bo się wykresy trochę rozjeżdżają, ale kto wie. Jakby coś to czujnik ciśnienia doładowania jest nowy.
    MES.txt
    Z góry dzięki za odpowiedź
    Cześć, mam na imię Mateusz i jestem Alfaholikiem

  5. #25
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    05 2015
    Auto
    ALFA 166 2,4 20V 175KM 2004
    Postów
    2

    Domyślnie

    Mój problem jest taki, że przy obrotach 1000 wciskam gaz do oporu i do 2000 nie dzieje się prawie nic, a od 2000 idzie ładnie. Po podpięciu komputera ciśnienie na wtryskach takie samo jak oczekiwane. Doładowanie do 2000 nieco mniejsze niż oczekiwane i od 2000 do ponad 4000 jest ok. Dodam ze turbina była regenerowana miesiąc temu. Egr był czyszczony i zaślepiony w 90%.

  6. #26
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Bo się nie przyspiesza w zakresie 1000-2000

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  7. #27
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    09 2014
    Mieszka w
    Podkarpacie. Jasło
    Auto
    AR 156 1.9JTD-m 16v 140km, Audi A4 B5 2.6 V6 150hp LPG
    Postów
    186

    Domyślnie

    U mnie po załozeniu zegara doładowania zauwarzyłem ze wskazówka drgała jak szalona przy niskich obrotach silnika możliwe że ma to coś wspulnego z zle wyregulowaną sztangą geometri? Bo w zimie turbo pompowalo ponad 1.5 bar i wywalało przeładowanie ale teraz ja cieplej to tak 1.35bar

  8. #28
    Użytkownik Świeżak Avatar Artur9067
    Dołączył
    12 2017
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 147 jtdm 1.9 150km
    Postów
    49

    Domyślnie

    Mógłby ktoś pokazać wykres z MES'a jak wzrasta ciśnienie od obrotów jałowych po 4000tys lub najlepiej do odcięcia?Przy 2000obr mam dopiero 0,6bara...

    Poprawka, wyregulowałem gruszkę turbiny i jedzie aż miło
    Ostatnio edytowane przez Artur9067 ; 28-02-2018 o 17:51 Powód: naprawiłem(chyba)

  9. #29
    Użytkownik Świeżak Avatar Artur9067
    Dołączył
    12 2017
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 147 jtdm 1.9 150km
    Postów
    49

    Domyślnie

    Panowie to są jaja, dzisiaj brak mocy znowu na niskich obrotach, aż mi raz zgasł, 10x słabszy do 2tysięcy obrotów niż punto z silnikiem 1.2, wczoraj hulało, może czujnik doładowania?Gorzej jak tam turbina wali teraz z 3bary bo skróciłem sztange od zmiennej geometrii o kilka pełnych obrotów a czujnik źle czyta doładowania i pokazuje max 1,3bara czyli tak jak chce komputer w pewnym zakresie obrotów(odejmując atmosferyczne oczywiście).

  10. #30
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    11 2016
    Mieszka w
    Płock
    Auto
    156 2.4 150km
    Postów
    442

    Domyślnie

    czujnik doładowania raczej nie, jesli ci podaje zle paliwo to turbo tez nie napompuje bo nie ma spalin, sprawdź czujnik ciśnienia paliwa ile daje może oring standardowo się rozleciał i dlatego może na wolnych przygasać, a na pełnej piz...tez może się źle zawiesić i tez będzie błąd i zero mocy, jak nie masz czujnika ktory ci pokazuje realne doładowanie to krecić turbo to gratulacje dla cb
    Alfa 156 2.4 10v Stage 2 -> 208,7 km i 416,4 Nm Stage 3 -> ?? ??
    moja alfa -->> http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...stinctive.html
    Powered by Dieselsoft Płock, Distinctive, Novitec, Fmic, Recaro, GTA, Bose, 18 Toora, nitro n2o
    FB https://www.facebook.com/Alfa-Romeo-...dmin_todo_tour

Podobne wątki

  1. [159] Skaczące ciśnienie doładowania
    Utworzone przez KIRY w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-04-2015, 08:45
  2. AR 166 2.0 v6 TB ...ciśnienie doładowania - problem.
    Utworzone przez Misiek213 w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-04-2012, 01:38
  3. Ciśnienie doładowania
    Utworzone przez krzysieking w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 08-05-2011, 17:56
  4. Ciśnienie doładowania w 1,9 JTD 8v cf2
    Utworzone przez jajcek w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-04-2011, 11:49
  5. [156] ciśnienie doładowania
    Utworzone przez piotrek164 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-01-2008, 18:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory