Przeczesałem wszystko i nie mogę żadnego wejścia wolnego znaleźć ,możliwe ze to od tempomatu jest którego nie mam?
Przeczesałem wszystko i nie mogę żadnego wejścia wolnego znaleźć ,możliwe ze to od tempomatu jest którego nie mam?
W zwijaku nie ma wolnego miejsca, po prostu wtyczka ze sterowaniem od bez sterowania różni się ilością kabelków.
Byla 156 2,0 TS,
była 156 2,4 20V
była 156 1,9 16V
jest 159 1,9 16V
była giulietta 2,0 IMOLA
jest giulia 2,0
Odgrzewam!
Zakupiłem ostatnio radio 2 din chińskie. W mojej alfie 147 z oryginalnym radiem sterownie z kierownicy działało (dodatkowa kostka nad kością ISO z tego co pamiętam to zielona w której są 3 kable odpowiada za sterowanie z kierownicy) sklep w którym kupowałem radio zapewniał, że wystarczy jeden kabel z radia zmostkować z kablem służącym do sterownia z kierownicy. Teraz rodzi się pytanie, który to kabel. Z tego co widze na opakowaniu radia jeden przewód z kości ISO jest odpowiedzialny za sterownie i trzeba go podłączyć z kablem odpowiedzialnym za to w tej właśnie zielonej kostce. Czy jeżeli sprawdzę, który kabel jest odpowiedzialny za to w tej zielonej kostce i zmostkuje go z odpowiednim w radiu to to zadziała? Czy nie warto bawić się drutowanie i jedyny sposób to adapter do sterowania? Mam nadzieję, że ktoś zrozumie to masło maślane.
I ja się podepnę- kupiłem adapter dedykowany do mojego auta i Pioneera MVH 280, do tego odpowiedni przewód łączący radio z modułem. Miało działać P/P, podłączyłem wszystkie kostki jak w instrukcji, łącznie z zieloną kostką sterowania i ...nic. Nie działa. Wypróbowałem jeszcze wszystkie kombinacje 3 przewodów z zielonej kostki sterowania z wtyczką modułu- także bez efektu. Warsztat życzy sobie za podłączenie 150 zł, adapter +przewód to 160 zł, gdybym wiedział że to tak będzie wyglądało w ogóle bym tego nie ruszał.
U mnie jest podobnie :/ Adapter dedykowany za 145,00 + kabelek łączący z radiem Alpine i lipa.
A może ktoś zna przyczynę takiego stanu rzeczy? Bo miało wszystko działać już tylko po wpięciu wtyczek, które to wtyczki miały do siebie pasować (i pasują).
To znaczy lipa w pewnym sensie!! Jak wszystko podepnę do kupy to część przycisków z kierownicy działa, ale tylko jako MUTE i to częściowo bo nie wycisza całkiem a o 40db. Masakiera
Pokombinuje cosik z kabelkiem i fabrycznym modułem od multifunkcji w kierownicy. W końcu na starym radiu to działało tak? W złączu na pewno było zapodane +12V lub mniej (lookne do schematu) po włączeniu radia bo nawet przy wyłączonym zapłonie multifunkcja działała. Nie ma rzeczy nie możliwych!
Niestety w elearn nie ma schematu podłączenia centralki multifunkcjiwięc nic z tego nie będzie
![]()
Ostatnio edytowane przez ArturR_1975 ; 08-09-2020 o 15:43