Resultaten tonen van 1 Aan 6 met 6
  1. #1
    efdur
    Een gast

    Domyślnie Het probleem met dit alles en op een dag.

    Witam was użytkownicy, jechałem dziś dzień jak codzień moją 156 1.9 jtd i pierwsze co mi się przytrafiło to zaniknięcie pracy prędkościomierza. wskazywał ciągle zero. Zmartwiłem się ale jechałem dalej bo zostało mi 100km do domu. Później zaczęła migać licht is ładowania...to już był wielki powód do zmartwienia...nastepnie już świeciła się ciągle i tylko przy bardzo wysokich obrotach gasła...później obrotomierz sie nie kręcił...już bliżej domu zaświeciła sie kontrolka abs i hamulca ręcznego. zatrzymałem sie i otworzyłem maske a tam z okolic klimy dziwny dym i smród..nie mogłem wylączyć klimy...próbowałem dojechać do domu ale samochód tracił na mocy i w końcu zgasł. przycholowałem go do domu...podłączyłem akumulator...po godzinie ładowania odpalił bez problemu, kiedy włączyłem światła to zaświeciła sie taka żółta kontrolka jakby żarówka z wykrzyknikiem. wyłączyłem Motor i zostawiłem nadal na ładowanie...przed chwilą przejechałem sie nią ale zaraz po wyjechaniu znowu swieci sie kontrolka ładowania a kiedy wracałem już jakby kończył sie prąd...zostawiłem teraz na ładowanie na całą noc...nie mam pojęcia co to może być...pomóżcie drodzy koledzy...bardzo lubię ten samochód i chce mu pomóc..


    › Więcej...: Het probleem met dit alles en op een dag.

  2. #2
    De gebruiker Maniac resoraków Avatar slider2002
    Hij sloot zich aan bij de
    10 2008
    Woont in
    Gniezno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110KM
    Berichten
    591

    Domyślnie

    pewnie altermator sie skonczyl. sprawdz napiecie ladowania.

  3. #3
    Starscream
    Een gast

    Domyślnie

    alternator Ci się spalił, stąd ten smród i te objawy.

  4. #4
    efdur
    Een gast

    Domyślnie

    jak sprawdzić napięcie ładowania? gdzie znajduje się alternator? Na podobnej pozycji co sprężarka klimy? Można go regenerować czy nowy? Drogo stoją?

  5. #5
    De gebruiker Romeo Avatar -BamBosZek-
    Hij sloot zich aan bij de
    08 2009
    Woont in
    Bielsko-Biala
    Auto
    156 3.0 24v
    Berichten
    2,281

    Domyślnie

    wpinasz miernik na + i - przy akumulatorze. Przy wlaczonym Motoru bez wlaczonych swiatel itd powinno byc okolo 14.2-14.4V jesli chodzi o alternator to zalezy co sie w nim posypalo, moze byc tak ze naprawa nie bedzie droga ale jak posypaly sie diody itd to juz gorzej ...
    Genetics maakt de kampioenen, wilt vergelijken?!

  6. #6
    De gebruiker Alfista Avatar zieloo007
    Hij sloot zich aan bij de
    05 2009
    Woont in
    Racibórz
    Auto
    Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
    Berichten
    4,144

    Domyślnie

    Alternator proponuję kopen nowy, bo jest gwarancja, choć z drugiej strony oddajesz stary i odbierasz od razu regenerowany o wiele taniej. Ceny to:
    - nowy magnetti marelli 800zł
    - regenerowany 350-400zł
    - robocizna 150-200zł
    Choć tu masz nowy w cenie 400zł http://allegro.pl/item1182403999_now...cia_d_jtd.html


    Sa 2 szkoły jak wymieniać alternator:

    1. Delikatne opuszczenie Motora jednak polecam zdać się na jakiegoś sprawdzonego mechaniora.

    2. Nie trzeba opuszczać, można wyciągnąć MCpherson i odkręcić łapę de motor i delikatnie go przesunąć do przodu.
    Laatst bewerkt door zieloo007 ; 14-08-2010 over 20:04

Soortgelijke onderwerpen

  1. Luz de koppeling van de dag
    Gemaakt door wiiktor11 in sectie 147
    Reactie: 22
    Last post/Auteur: 15-12-2015, 08:07
  2. het vervangen van een schokdemper
    Gemaakt door Jacenty in sectie 147
    Reactie: 18
    Last post/Auteur: 21-09-2013, 00:06
  3. Van dag tot dag, Alpha zsypało in augustus na ASO
    Gemaakt door Mongoose in sectie 147
    Reactie: 15
    Last post/Auteur: 12-06-2013, 21:18
  4. [2.0 JTS 2004] Probleem met VDS/ABS/TCS - lock een enkel wiel.
    Gemaakt door csharp in de sectie van de GT
    Reactie: 6
    Last post/Auteur: 31-08-2011, 21:44

Labels voor dit onderwerp

Machtigingen

  • U kunt niet nemen van een nieuw onderwerp
  • U kunt niet berichten schrijven
  • U kunt niet bijlagen toevoegen
  • U kunt niet Bewerk uw berichten
  •  
Schokdempers