Resultaten tonen van 1 Aan 6 met 6
Onderwerp: Het probleem met dit alles en op een dag.
-
14-08-2010, 18:56 #1efdurEen gast
Het probleem met dit alles en op een dag.
Witam was użytkownicy, jechałem dziś dzień jak codzień moją 156 1.9 jtd i pierwsze co mi się przytrafiło to zaniknięcie pracy prędkościomierza. wskazywał ciągle zero. Zmartwiłem się ale jechałem dalej bo zostało mi 100km do domu. Później zaczęła migać licht is ładowania...to już był wielki powód do zmartwienia...nastepnie już świeciła się ciągle i tylko przy bardzo wysokich obrotach gasła...później obrotomierz sie nie kręcił...już bliżej domu zaświeciła sie kontrolka abs i hamulca ręcznego. zatrzymałem sie i otworzyłem maske a tam z okolic klimy dziwny dym i smród..nie mogłem wylączyć klimy...próbowałem dojechać do domu ale samochód tracił na mocy i w końcu zgasł. przycholowałem go do domu...podłączyłem akumulator...po godzinie ładowania odpalił bez problemu, kiedy włączyłem światła to zaświeciła sie taka żółta kontrolka jakby żarówka z wykrzyknikiem. wyłączyłem Motor i zostawiłem nadal na ładowanie...przed chwilą przejechałem sie nią ale zaraz po wyjechaniu znowu swieci sie kontrolka ładowania a kiedy wracałem już jakby kończył sie prąd...zostawiłem teraz na ładowanie na całą noc...nie mam pojęcia co to może być...pomóżcie drodzy koledzy...bardzo lubię ten samochód i chce mu pomóc..
› Więcej...: Het probleem met dit alles en op een dag.
-
-
14-08-2010, 19:08 #2
-
14-08-2010, 19:09 #3
-
14-08-2010, 19:37 #4efdurEen gast
-
14-08-2010, 19:57 #5De gebruiker Romeo
- Hij sloot zich aan bij de
- 08 2009
- Woont in
- Bielsko-Biala
- Auto
- 156 3.0 24v
- Berichten
- 2,281
wpinasz miernik na + i - przy akumulatorze. Przy wlaczonym Motoru bez wlaczonych swiatel itd powinno byc okolo 14.2-14.4V jesli chodzi o alternator to zalezy co sie w nim posypalo, moze byc tak ze naprawa nie bedzie droga ale jak posypaly sie diody itd to juz gorzej ...
-
14-08-2010, 20:00 #6De gebruiker Alfista
- Hij sloot zich aan bij de
- 05 2009
- Woont in
- Racibórz
- Auto
- Była 156 1.9 jtd, jest Toyota Avensis t27 '18
- Berichten
- 4,144
Alternator proponuję kopen nowy, bo jest gwarancja, choć z drugiej strony oddajesz stary i odbierasz od razu regenerowany o wiele taniej. Ceny to:
- nowy magnetti marelli 800zł
- regenerowany 350-400zł
- robocizna 150-200zł
Choć tu masz nowy w cenie 400zł http://allegro.pl/item1182403999_now...cia_d_jtd.html
Sa 2 szkoły jak wymieniać alternator:
1. Delikatne opuszczenie Motora jednak polecam zdać się na jakiegoś sprawdzonego mechaniora.
2. Nie trzeba opuszczać, można wyciągnąć MCpherson i odkręcić łapę de motor i delikatnie go przesunąć do przodu.Laatst bewerkt door zieloo007 ; 14-08-2010 over 20:04

Soortgelijke onderwerpen
-
Luz de koppeling van de dag
Gemaakt door wiiktor11 in sectie 147Reactie: 22Last post/Auteur: 15-12-2015, 08:07 -
het vervangen van een schokdemper
Gemaakt door Jacenty in sectie 147Reactie: 18Last post/Auteur: 21-09-2013, 00:06 -
Van dag tot dag, Alpha zsypało in augustus na ASO
Gemaakt door Mongoose in sectie 147Reactie: 15Last post/Auteur: 12-06-2013, 21:18 -
[2.0 JTS 2004] Probleem met VDS/ABS/TCS - lock een enkel wiel.
Gemaakt door csharp in de sectie van de GTReactie: 6Last post/Auteur: 31-08-2011, 21:44




Antwoorden met citaat
