Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 30

Temat: Regeneracja waHaczy

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Czechowice
    Auto
    Giulietta Veloce 200/420 by Cinsoft
    Postów
    711

    Domyślnie

    w bielsku jest podobno gosc ktory sie tym zajmuje, bierze za reg. sworznia 50-60 zl, moj znajomy mehcnik od dawna z nim wspolpracuje i mowil ze wlozyl juz mnostwo reg. wahaczy od tego kolesia i nigdy nie mial reklamacji. Gosc sie tym zajmuje od 15 lat ma porzadny warsztat, maszyny i wiedze, a nie klepie sworznie na kowadle w szopie

    i chyba sie skusze na dolne przednie w mojej Alfie

    moze uda mi sie wyciagnac na niego namiary to sie podziele z chetnymi.

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Thumbs down

    Cytat Napisał kinol156 Zobacz post
    w bielsku jest podobno gosc ktory sie tym zajmuje, bierze za reg. sworznia 50-60 zl, moj znajomy mehcnik od dawna z nim wspolpracuje i mowil ze wlozyl juz mnostwo reg. wahaczy od tego kolesia i nigdy nie mial reklamacji. Gosc sie tym zajmuje od 15 lat ma porzadny warsztat, maszyny i wiedze, a nie klepie sworznie na kowadle w szopie

    i chyba sie skusze na dolne przednie w mojej Alfie

    moze uda mi sie wyciagnac na niego namiary to sie podziele z chetnymi.

    http://www.mechanika.go3.pl/ ja regenerowalem amory tutaj ale zajmuja sie chyba calym zawieszeniem
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Czechowice
    Auto
    Giulietta Veloce 200/420 by Cinsoft
    Postów
    711

    Domyślnie

    ciekawe co by powiedzieli na regeneracje nivo a jakie amory ty regenerowales i ile cie to kosztowalo? i jak gwarancja?

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał kinol156 Zobacz post
    ciekawe co by powiedzieli na regeneracje nivo a jakie amory ty regenerowales i ile cie to kosztowalo? i jak gwarancja?

    Gwint wiec oplacalo sie regenerowac a koszt to 150zl od sztuki, w sumie to normalna cena z gwarancja nie wiem nie dopytalem sie ale poki co jestem zadowolony
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar r-sokol
    Dołączył
    08 2006
    Mieszka w
    Puławy (Jaroszyn), woj. Lubelskie
    Auto
    AR 156 2.0TS '98 ecu: M1.5.5 żona, AR 33 1,7 16v P4 stoi i czeka na..., AR 156 2,5 V6 '02 ecu ME 3.
    Postów
    1,006

    Domyślnie

    Cytat Napisał kinol156 Zobacz post
    w bielsku jest podobno gosc ktory sie tym zajmuje, bierze za reg. sworznia 50-60 zl, moj znajomy mehcnik od dawna z nim wspolpracuje i mowil ze wlozyl juz mnostwo reg. wahaczy od tego kolesia i nigdy nie mial reklamacji. Gosc sie tym zajmuje od 15 lat ma porzadny warsztat, maszyny i wiedze, a nie klepie sworznie na kowadle w szopie

    i chyba sie skusze na dolne przednie w mojej Alfie

    moze uda mi sie wyciagnac na niego namiary to sie podziele z chetnymi.
    Będę wdzięczny za namiary.
    Z góry dziękuję.
    Sprzedam skrzynię do crosswagona, 750 do uzg r-sokol@wp.pl

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Cytat Napisał r-sokol Zobacz post
    Będę wdzięczny za namiary.
    Z góry dziękuję.

    z tego co widze nie jestes z BB wiec nie lepiej Ci poszukac blizej?
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał r-sokol Zobacz post
    Po pierwsze nie: ma dobrej firmy na co wskazują powtarzające się posty o wachaczach i problemach z nimi. Po wymianie góra 50tyś i wymiana.
    Więc wymień na takie same jak masz - skoro twierdzisz że wytrzymały 180tyś to nie ma się nad czym zastanawiać

    Szczerze ciekawi Mnie jak rozpoznajesz że są to wahacze na których auto wyjechało z fabryki, od oryginałów (takich samych) założonych np 50tyś temu

    diesel power http://je.pl/qeuy

  8. #18
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał RogerIZ28 Zobacz post
    Szczerze ciekawi Mnie jak rozpoznajesz że są to wahacze na których auto wyjechało z fabryki, od oryginałów (takich samych) założonych np 50tyś temu
    Na wahaczu jest bita data produkcji, więc można przyjąć że jak się pokrywa z datą produkcji auta to są to fabryczne wahacze.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar RogerIZ28
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Była piękna 156 1.8TS 2000r LPI
    Postów
    719

    Domyślnie

    Cytat Napisał GrzesiekK. Zobacz post
    Na wahaczu jest bita data produkcji, więc można przyjąć że jak się pokrywa z datą produkcji auta to są to fabryczne wahacze.
    A no fakt jak się je dobrze wyczyści to można odnaleźć znak datownika, tyle, że nie nie ma już dat na tulejach. Ale nie zmienia to faktu, że ktoś już kiedyś szukał oszczędności i go regenerował

    diesel power http://je.pl/qeuy

  10. #20
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Osobiście wyjmowałem z mojej V6 wahacze przednie dolne oryginały z pierwszego montażu przy przebiegu auta ok. 205tys km, mam je do dziś w garażu, sworznie OK, jedynie gumy w tulejach wahaczy ze starości sparciały i się rozwulkanizowały i stąd zmiana była zrobiona, tylko jedno ale ... auto 200tys km zrobiło w Szwajcarii ;]
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. Regeneracja sworzni wahaczy
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 11-04-2015, 22:01
  2. Regeneracja wahaczy
    Utworzone przez Martuś w dziale 166
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post / autor: 11-02-2015, 15:56
  3. Regeneracja sworzni wahaczy
    Utworzone przez fred123411 w dziale GT
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 06-04-2014, 19:46
  4. regeneracja wahaczy
    Utworzone przez PHOENIX w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 29-01-2013, 15:32
  5. Regeneracja wahaczy
    Utworzone przez bieniak w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 04-03-2012, 10:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory