Ale pamiętam że jak był ciepły to zabulgotał płyn i było widać to w zbiorniku że się podniósł...
płyn czysciutki czerwony ;p olej stan taki sam jak pare k temu , spaliny ok ;p
Ale pamiętam że jak był ciepły to zabulgotał płyn i było widać to w zbiorniku że się podniósł...
płyn czysciutki czerwony ;p olej stan taki sam jak pare k temu , spaliny ok ;p
To nie panikuj jeszcze możesz sprawdzić czy jak wyjmiesz bagnet to czy nie wali spalinami jak z komina.
Po rozgrzaniu tak?
A z tym bulgotaniem ?to jest tak slychac syk powietrza i na koncu byl bulgot i plyn sie podniosl ;p po trasie ;p
Z bulgotaniem to po prostu masz może zapowietrzony układ , płyn się podnosi bo się nagrzewa, jeśli jest czysty to ok. Na gorącym silniku sprawdź czy nie masz masła pod korkiem oleju.
Dodano po 2 minutes:
Najlepiej zapłać parę złoty i sprawdź kompresję na kotłach. Ja też słyszałem wiecznie że mój silnik jest pancerny i się nie psuje a teraz remontuje silnik.
Ostatnio edytowane przez sleyer3 ; 05-05-2014 o 14:23 Powód: Dodano
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
No to Kolega z4boj4d ma teraz rebus![]()
Przecież poziom ewentualnej nieszczelności nie ma znaczenia - w czasie pracy jest ciśnienie i temperatura wysokie, wszystko się rozszerza i przez nieszczelność uciekałoby dalej (para) czy, ona będzie wyżej czy niżej położona, no i uciekałoby więcej. Po drugie przy nieszczelności nie byłoby syknięcia przy otwieraniu korka na ciepłym, bo ciśnienie przez tą nieszczelność by uciekło wcześniej niż otworzymy korek.
I wychodzi na to, że mam od 160tys km w TSie nieszczelność nie powodującą żadnych konsekwencji, ani ubytków bo pozostawiam poziom na min i tak sobie tysiącami i latami siedzi?
Oczywiście , ukł chłodzenia jest nie do zbagatelizowania - jeśli faktycznie jest pogłębiający się ubytek, czy rośnie temperatura. Ale w przypadku opisanym tutaj ja bym się nie czepiał. Bo sam się czepiałem i bez powodu jak czas pokazał.
Przy okazji sprawdziłem w instrukcji - jednak na ZIMNYM silniku zaleca sprawdzać poziom.
Jutro bede miał trase 80 km ;p takze sprawdze te maslo ;p i ciagle pod lupe idzie tez stan plynu chlodniczego ;]
btw czytajac tak to juz sie troche przestraszylem ale kolega wyzej mnie uspokoil![]()
Po rozgrzaniu silnika plynu w zbiorniku jest bardzo malo ... grubo ponizej min ... ale jak odkrece korek zbiornik sie odpowietrzy jest pomiedzy min a max normalka nie?![]()
Ostatnio edytowane przez z4boj4d ; 08-05-2014 o 12:54
niee
~ taka była piękna ! :C
To co jest nie tak w takim razie ...