Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 19

Temat: zasada działania układu CR

  1. #1
    viruskill
    Gość

    Domyślnie zasada działania układu CR

    Witam meczy mnie takie pytanie jaka jest zasada działania obiegu ON w układzie CR?
    1 pompka paliwa w baku pompuje do filtra ON później do pompy wysokiego ciśnienia a ona do listwy CR przez jakiś króciec z czujnikiem ciśnienia ON do listwy która prowadzi znów do pompy wysokiego ciśnienia gdzie jest regulator ciśnienia ?

    czy dobrze to opisałem ?

    ponieważ w trzech robionych silnikach JTD zawsze po przekręceniu kluczyka albo zgaszeniu samochodu jest ciśnienie na listwie ok 3 barów a w mojej jest zawsze 0 barów i tutaj moje domysły że może coś nie tak z tym regulatorem.

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar sołtys
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    żywiec
    Auto
    147 1,9 jtd buda GTA.147GTA Q2,156 2.5V6 Q2 była, ,Giulietta QV,Mito QV,75 3.0 V6,Alfetta GTV
    Postów
    627

    Domyślnie

    regulator ciśnienia znajduje się na pompie CR i reguluje ciśnienie na listwie wtryskowej. Czujnik cisnienia znajduje się na listwien (railu).
    147 1,9 JTD NADWOZIE GTA
    147 GTA 3.2 Q2
    156 2.5 V6 Q2-była
    Giulietta QV
    Mito QV
    75 3.0 V6 QV
    ALFETTA GTV 116 1976
    ALFETTA GTV 116 1981






    https://www.facebook.com/okrajnikgarage

  3. #3
    viruskill
    Gość

    Domyślnie

    to wiem ale czy ten czujnik jest na powrocie czy jest jakis tam zawor zwrotny czy jedynie za wszystko odpowiada owy regulator ?

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Regulator jest na pompie wysokiego cisnienia, a czujnik wkręcony z boku w listwę wtryskową
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar sołtys
    Dołączył
    08 2008
    Mieszka w
    żywiec
    Auto
    147 1,9 jtd buda GTA.147GTA Q2,156 2.5V6 Q2 była, ,Giulietta QV,Mito QV,75 3.0 V6,Alfetta GTV
    Postów
    627

    Domyślnie

    w twoim modelu czujnik będzie znajdował się na środku listwy wtryskowej. W każdym razie w listwie jest tylko jeden czujnik. w każdym razie czujnik proponuję jedynie wyczyścić bo napewno nie będzie uszkodzony.
    147 1,9 JTD NADWOZIE GTA
    147 GTA 3.2 Q2
    156 2.5 V6 Q2-była
    Giulietta QV
    Mito QV
    75 3.0 V6 QV
    ALFETTA GTV 116 1976
    ALFETTA GTV 116 1981






    https://www.facebook.com/okrajnikgarage

  6. #6
    viruskill
    Gość

    Domyślnie

    tak tak ale mi bardziej sie raczej rozchodzi o regulator cisnienia paliwa czy on tylko reguluje i czy nie ma wiecej jakis regulatorow ewentualnie zaworkow bo w innych samochodach po przekreceniu kluczyka pojawia sie cisnienie na listwie ok 3 barow a u mnie jest 0 barow.

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar Matt21
    Dołączył
    07 2007
    Mieszka w
    Szopie
    Auto
    Po-Jeep Grand Cherokee - luźno spasowany, wysokoobrotowy 1.6 TS
    Postów
    796

    Domyślnie

    Pompka w baku
    DIESEL POWER - BEZ DYMU NIE MA OGNIA !!
    Honda CBR 929 - DYMU BRAK OGIEŃ POZOSTAŁ









  8. #8
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    okolice Wieliczki
    Auto
    AR 159 & Jaguar XF
    Postów
    690

    Domyślnie

    Jest jeden zaworek w pompie.. dokładnie w króćcu, do którego jest podłączone zasilanie paliwem z filtra.

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Cytat Napisał viruskill Zobacz post
    tak tak ale mi bardziej sie raczej rozchodzi o regulator cisnienia paliwa czy on tylko reguluje i czy nie ma wiecej jakis regulatorow ewentualnie zaworkow bo w innych samochodach po przekreceniu kluczyka pojawia sie cisnienie na listwie ok 3 barow a u mnie jest 0 barow.
    A skąd ma być ciśnienie na listwie skoro pompa wysokiego cisnienia się nie obraca?
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  10. #10
    viruskill
    Gość

    Domyślnie

    tak ale pompka elektryczna w baku ma za zadanie podbic do ok 3 barow i teraz moje pytanie co stoi na koncu zeby to cisnienie zatrzymac?

Podobne wątki

  1. [159] Zasada działania klimatyzacji.
    Utworzone przez MarekNeo w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 23-07-2014, 15:40
  2. Oświetlenie wnętrza, zasada działania
    Utworzone przez starykot w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-03-2014, 17:47
  3. zasada działania turbiny.
    Utworzone przez aIfagt19jtd w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 07-01-2013, 15:35
  4. Zasada działania czujnika deszczu
    Utworzone przez kmito w dziale 166
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 21-06-2012, 14:56
  5. [166] zasada działania Sportronic
    Utworzone przez perrodeltango w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 19-10-2008, 08:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory