Witam
Panowie zerwał mi sie pasek klinowy drugi raz zrobilem jakies 1k km tylko na nim pierwsze zerwanie skonczylo sie przeskoczeniem rozrzadu (opisane dokladnie w innym moim poscie) dlatego co moze byc przyczyna ze te paski mi tak sie psuja nie chce znow placic 3 tysiecy za naprawewlazlem dzis pod auto wymienilem ten pasek bo mialem w zapasie po ostanich przejsciach sprawdzalem od gory i dolu i boku wszystkie kola i "na oko" nie jestem w stanie stwierdzic ktore mogloby ewentualnie obcierac niedawno mialem wymieniona rolke prowadzaca;
na kole od klimy jest lekki luz ale minimalny ledwo wyczuwalny macie jakies pomysly jak dojsc do tego co jest z tymi kolami nie halo ?? Pytanie drugie jak pojade do warsztatu to oni maja jakis "cudowny" przyrzad aby okrecilic ktore kolo jest krzywe czy to raczej robia tak jak ja wizulanie lub na czuja ???
W tym temacie
http://www.forum.alfaholicy.org/156/...y_1_9_jtd.html
pisza o rozwulkanizowanym kole moze ktos mi wyjasnic o co chodzi dokladnie bo nie rozumiem tego pojecia ??