Visualizza risultati da 21 A 30 con 56
-
24-01-2011, 20:37 #21L'utente Romeo
- Si unì la
- 01 2011
- Vive in
- Gdynia
- Automatico
- 156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9 jtdM 150KM 2006
- Post
- 1,317
ze świecą, napisałem wkręć i podłącz. nic świecy się nie stanie, wyczyścisz najwyżej.
oba sposoby i tego gościa i sprężynka są dobre.
› Więcej...: Ukręcony il filo nella testa, onorevoli colleghi, lasciate ancora!!
-
-
24-01-2011, 21:47 #22L'utente Romeo
- Si unì la
- 01 2011
- Automatico
- 159
- Post
- 731
-
24-01-2011, 22:05 #23L'utente Romeo
- Si unì la
- 01 2011
- Vive in
- Gdynia
- Automatico
- 156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9 jtdM 150KM 2006
- Post
- 1,317
żadne 100ml, zalejesz olioem cylinder. wlej około 20ml będzie ok, chodzi o to, żeby uchronić pierścienie przed dostaniem się tam opiłków.
po zakończonej operacji zakręcisz świecę, podłączysz kable i odpalisz auto jak Ci pisałem, przez chwilę może chodzić nierówno. aluminium z głowicy się stopi/wydmucha je z cylindra razem z olejem przez zawory. Ściankom nic się nie stanie, opiłki zostaną na olio.
-
24-01-2011, 22:16 #24Amministratore. Leader Quadrifoglio Verde
- Si unì la
- 05 2006
- Vive in
- Varsavia, Polonia
- Automatico
- .r V6 1996 155 1995 3.0 12 V 155V6
- Post
- 11,237
Przecież naprawa zerwanego gwintu w głowicy nie jest niczym trudnym nawet bez zdejmowania głowicy. Opuszczasz tłok do dołu poprawiasz gwintownikiem gwint o 0.2mm większy, wkręcasz spręzynkę naprawczą hemikoli czy jakoś tak to się nazywa, wydmuchujesz opiłki sprężonym powietrzem wkręcasz świece i po robocie .Po jasną cholerę wlewać olio do cylindra, wtedy to nie wydmuchasz opiłków
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
Alfa Romeo 75 Turbo America del 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 nel 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 3.0 V6 12V spacer 1993-1,8 8v 1995
-
24-01-2011, 22:43 #25L'utente Romeo
- Si unì la
- 01 2011
- Automatico
- 159
- Post
- 731
tak na jutro umówiłem się z gościem na białołęckiej 247 właśnie ma rozwiercić i nagwintować ale ma zastosować tuleje i jakimś ugniatakiem jeszcze ją dociągnąć to jest pożądne wykonanie a jakaś sprężyna to chyba nie za bardzo no chyba że auto od razu na sprzedarz bo ciekawe co przy następnej wymianie świec? jeśli robiłes już to 75andrew155 to zaproponuj kogoś pewnego!
saluti
-
24-01-2011, 22:49 #26Amministratore. Leader Quadrifoglio Verde
- Si unì la
- 05 2006
- Vive in
- Varsavia, Polonia
- Automatico
- .r V6 1996 155 1995 3.0 12 V 155V6
- Post
- 11,237
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
Alfa Romeo 75 Turbo America del 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 nel 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 3.0 V6 12V spacer 1993-1,8 8v 1995
-
24-01-2011, 22:49 #27
-
24-01-2011, 23:37 #28Amministratore. Leader Quadrifoglio Verde
- Si unì la
- 05 2006
- Vive in
- Varsavia, Polonia
- Automatico
- .r V6 1996 155 1995 3.0 12 V 155V6
- Post
- 11,237
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
Alfa Romeo 75 Turbo America del 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 nel 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 3.0 V6 12V spacer 1993-1,8 8v 1995
-
25-01-2011, 19:52 #29L'utente Romeo
- Si unì la
- 01 2011
- Automatico
- 159
- Post
- 731
witam, alfa zabrana z arkuszowej tam sobie krzyczeli 1500-2000 więc scholowałem na włoch do meccanicoa który robił mi juz pare rzeczy i nie było problemów, i nie rzeczy typu klocki,heh ostatnio robił fasatura i byłem zadowolony z ceny jak i z wykonania,więc on weźmie sie za głowice a bardziej za zdjęcie bo jednak przekonałem się, że wole zdjąć, może i koles któwy sprzedawał mi alfe również nie podejmował rzadnych działań w kierunku gwintu na głowicy bo po roku zakupu,... odkręciłem pokrywe zdjełem przewody i... również świece miałem zalaną no i kolega z jubilerskiej zaproponował mi wymiane na nowe świece gwint nie był straszny więc pomogły nowe świece bardziej ich nowy gwint bo ładnie trzymało az rok czasu a teraz to samo tylko że świece można wyjąć a nie wykręcać, tylko zdziwiło mnie to najbardziej czemu akurat w tunelu tej świecy znajdowało się conajmniej 2 cm olio? gdyby wyciekało z pod pokrywy, tak? to przecież wszędzie było by zachlapane, czy jak? jest to możliwe? chyba że pierścienie przepuszczały na smarowaniu ściany cylindra bo jest uszkodzony, co?zobaczymy na jutrzejszą opinie mechanika, moze źle kojarze jednak ja nie jestm mechanikiem,
dzięki koledzy za porade ze sprężynami i tulejami, ale to ryzykowne, choć nie którzy pecha mieli, a ja jakoś mam z tym samochodem pecha więc nie chciałem ryzykować!
-
25-01-2011, 21:00 #30
Discussioni simili
-
[159] Sostituzione del termostato - ho filettatura in testa. Brevetti?
Creato da quba nella sezione 159/Brera/Brera SpiderRisposta: 6Ultimo post/autore: 03-12-2015, 21:49 -
[156] Ukręcony bullone disco freno
Creato da Spike90 nella sezione 156Risposta: 4Ultimo post/autore: 23-04-2014, 00:43 -
Lasciate guidare AR 159 1,9 150 Cv
Creato da Seweryn80 sezione SlesiaRisposta: 6Ultimo post/autore: 02-04-2014, 20:38




Rispondi con citazione
zrobi Ci to gosc bez problemu
