Powinna znajdować się za schowkiem pasażera, u mnie latała sobie luźno i była za osłona komputera.
to fotka tej kostki http://img44.imageshack.us/i/67935417.jpg/
kostka - składa się z 6 drucików - 2 w górnym
rzędzie i 4 w dolnym rzędzie.
Powinna znajdować się za schowkiem pasażera, u mnie latała sobie luźno i była za osłona komputera.
to fotka tej kostki http://img44.imageshack.us/i/67935417.jpg/
kostka - składa się z 6 drucików - 2 w górnym
rzędzie i 4 w dolnym rzędzie.
kostka lata luźno gdzieś przy sterowniku silnika w nogach pasażera, musisz odręcić tą czarną obudowę i na pewno znajdziesz. Lutować nies trzeba, wystarczy podgiąć trochę konektory w które wchodzą piny tak żeby wchodziły z oporem i po sprawie. Ja tak zrobiłem i mam święty spokój.
Co do EGR - masz zaślepiony?
Zrobi jak będzie chciał. Ale lepiej zlutować.
EGR raczej nie zaślepiony bynajmniej nic o tym nie wiem, jak ewentualnie to sprawdzic
http://www.forum.alfaholicy.org/156/...tml#post130370
Tutaj masz zdjęcie i informację jak to zrobić. Generalnie jeśli w obu miejscach jest prześwit (nie ma zaślepki) to EGR nie jest zaślepionyZacząłbym od tego końca bliżej dolotu bo tam lepszy dostęp
![]()
Generalnie zastanowię się czy zaślepiać jeśli mam niezaślepione teraz chce się dostać do kostki potencjometra przyspieszenia i sprawdzę połączenia bo to jest przyczyna zapalania się kontrolki silnika i zaniku mocy
Niemożliwe!![]()
czyli obstawiasz ze w tej sytuacji to tylko wina zaworu EGR
Nie, obstawiam to co napisałem w pierwszym Twoim poście a potem inni napisali w drugim
Wybacz żarty. Na 99% to wina tej złączki![]()
luz fabick![]()