Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: Brak mocy silnika zapalona lampka silnika

  1. #11
    Użytkownik Ogier Avatar Sewojtas
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Przyszowa
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9jtd 1999r
    Postów
    183

    Domyślnie

    Powinna znajdować się za schowkiem pasażera, u mnie latała sobie luźno i była za osłona komputera.
    to fotka tej kostki http://img44.imageshack.us/i/67935417.jpg/
    kostka - składa się z 6 drucików - 2 w górnym
    rzędzie i 4 w dolnym rzędzie.

  2. #12
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,526

    Domyślnie

    Cytat Napisał christofe Zobacz post
    gdzie dokładnie znajduje się ta kostka
    kostka lata luźno gdzieś przy sterowniku silnika w nogach pasażera, musisz odręcić tą czarną obudowę i na pewno znajdziesz. Lutować nies trzeba, wystarczy podgiąć trochę konektory w które wchodzą piny tak żeby wchodziły z oporem i po sprawie. Ja tak zrobiłem i mam święty spokój.
    Co do EGR - masz zaślepiony?

  3. #13
    Użytkownik Ogier Avatar Sewojtas
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Przyszowa
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9jtd 1999r
    Postów
    183

    Domyślnie

    Zrobi jak będzie chciał. Ale lepiej zlutować.

  4. #14
    christofe
    Gość

    Domyślnie

    EGR raczej nie zaślepiony bynajmniej nic o tym nie wiem, jak ewentualnie to sprawdzic

  5. #15
    fabick
    Gość

    Domyślnie

    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...tml#post130370

    Tutaj masz zdjęcie i informację jak to zrobić. Generalnie jeśli w obu miejscach jest prześwit (nie ma zaślepki) to EGR nie jest zaślepiony Zacząłbym od tego końca bliżej dolotu bo tam lepszy dostęp

  6. #16
    christofe
    Gość

    Thumbs up

    Generalnie zastanowię się czy zaślepiać jeśli mam niezaślepione teraz chce się dostać do kostki potencjometra przyspieszenia i sprawdzę połączenia bo to jest przyczyna zapalania się kontrolki silnika i zaniku mocy

  7. #17
    fabick
    Gość

    Domyślnie

    Niemożliwe!

  8. #18
    christofe
    Gość

    Domyślnie

    czyli obstawiasz ze w tej sytuacji to tylko wina zaworu EGR

  9. #19
    fabick
    Gość

    Domyślnie

    Nie, obstawiam to co napisałem w pierwszym Twoim poście a potem inni napisali w drugim

    Wybacz żarty. Na 99% to wina tej złączki

  10. #20
    christofe
    Gość

    Domyślnie

    luz fabick

Podobne wątki

  1. [159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43
  2. Brak mocy, dziwny dźwięk silnika JTD
    Utworzone przez dejvid27 w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-02-2013, 22:44
  3. Kontrolka silnika i brak mocy
    Utworzone przez jedrek14 w dziale GT
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-12-2012, 11:52
  4. [146] Brak mocy po rozgrzaniu silnika
    Utworzone przez rafkom77 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 29-11-2012, 22:33
  5. [164] Brak mocy silnika
    Utworzone przez Bazyl121 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 20-06-2011, 19:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory