Sida 2 med 2 FörstaFörsta 12
Pokaż wyniki od 11 till 14 med 14
  1. #11
    Användaren Alpha och omega Avatar liked
    Gick
    10 2008
    Bor i
    Chorzow
    Auto
    AR BRERA 2,4 jtdm 2006
    Meddelanden
    320

    Domyślnie

    Citat Skrev Kali_33 Zobacz post
    na turbinie nic nie reguluj. Daj na forum logi z FES-a.
    Jeśli chcesz sprawdzić działanie łopatek weź pompkę z koncówką do piłek, wyciągnij z gruchy koło turbo wężyk i podłącz go pod pompkę - przy 0,7 bar sztanga powinna drgnąć, a potem całkowicie się wysunąć.
    jeżeli łopatki są zapieczone, to nie ruszy cięgna ręcznie, ale tak czy siak myślę że problem leży w turbinie. samo czyszczenie jest proste, ale trzeba uważać żeby zapieczonych śrub nie poukręcać przy jej rozkręcaniu


    › Więcej...: marchewa powyżej 3500 obr - co jeszcze ?

  2. #12
    jaro156
    Gäst

    Domyślnie

    Faktycznie zapiekły się łopatki w turbinie chociaż ostatnio czyściłem to jakiś rok temu . po złożeniu problem prawie zniknął tzn. auto przyspiesza i nie powoduje już zapalenia marchewki za każdym razem ale po kilku ( próbach na prostej) jadąc na 4biegu zapaliła się znowu motor zagasł - błąd p0215 i był problem z odpaleniem musiałem chwilę odczekać . czym to jest znowu spowodowane ?
    dodam , że mam zaślepiony egr -który może jednak udrożnię bo cały czas jest jego błąd i masy powietrza są cały czas większe od docelowych.
    to co jeszcze zauważyłem to , że ciśnienie doładowania po złożeniu teraz nie przekracza 2bar razem z dodanym atmosferycznym mam tam max 19.. podsuniecie jeszcze jakieś spostrzeżenia . pozdrawiam

  3. #13
    christofe
    Gäst

    Domyślnie

    to jest zwykle kod błędu cewki gaszenia motoroch

  4. #14
    Användaren Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Gick
    05 2007
    Bor i
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Meddelanden
    8,623

    Domyślnie

    Kolego masz dwie nakładające się usterki:
    -przeładowanie (pewnie zapieczona zmienna geometria turbiny, albo niewłaściwa regulacja długości sztangi sterującej)
    -kłopot z ciśnieniem paliwa na listwie wtryskowej (skoro wymiana regulatora nie przyniosła efektu to pompa może byc do roboty)
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 modifierade Julian dag A9 BEGRÄNSAD 2014
    Alfa romeo Giulietta 1,4 TB Distinkt 2010 HAR
    AR156 1,9 JTD 16v M-jet 2004
    AR156 1.6 TS 2000
    7 tidigare italienska bilar, F (126, 127, DS UNO, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Liknande ämnen

  1. p0235 och morötter ovan 3500obr
    Skapad Arturro 156 §
    Svar: 1
    Senaste inlägg författare: 27-10-2013, 08:52
  2. Svar: 46
    Senaste inlägg författare: 05-12-2011, 22:03
  3. blinkande morot över 4 tusen. varv
    Skapad areyoufine i avsnitt 147
    Svar: 10
    Senaste inlägg författare: 04-03-2011, 22:57
  4. Svar: 7
    Senaste inlägg författare: 24-12-2010, 13:50
  5. 3500 rpm och slutet
    Skapad cober 156 §
    Svar: 10
    Senaste inlägg författare: 22-03-2009, 13:21

Taggar för detta tema

Befogenheter

  • Du kan inte skapa nya trådar
  • Du kan inte att skriva meddelanden
  • Du kan inte för att lägga till bifogade filer
  • Du kan inte för att redigera dina inlägg
  •  
Stötdämpare