Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39

Temat: 2.5 v6 problem po zerwaniu paska rozrządu???

  1. #1
    muszyV6
    Gość

    Domyślnie 2.5 v6 problem po zerwaniu paska rozrządu???

    Witam i prosze o pomoc
    Alfa 156 2.5 v6 rok 99 zerwało mi pasek na rozrzadzie na wolnych obrotach,został załozony nowy rozrzad regenerowane 2 głowice sprawdzane nowe ustrzelki pod głowica 6 nowych zaworów.po ustawieniu rozrzadu auto odpaliło odrazu tylko stukał jeden zawór o wałek rozrzadu po nagrzaniu sie silnika przestał po przejechaniu 6 km auto zaczeło tracic na mocy i dziwny odgłos z jednej głowicy tak jakby nie było wkreconej jednej swiecy wydawało sie ze ustrzelka pod głowica przepuszcza i zaczol znowu ten zawór stukac ale cicho, na zimnym silniku auto normalnie pracuje i jedzie nagrzeje sie i znowu ten sam odglos i brak mocy,zostało zmiezone cisnienie ok takie samo jak przed pierwszym odpaleniem plyn nie ubywa wokuł głowicy do oleju nie dostaje sie ani odwrotnie,mechanik twierdzi ze to moze tłok stukac o głowice bo przekreciła sie panewka na wale aale nie ma stuków z dołu silnika tylko na gorze i cisnienie oleju jest ok na zimnym silniku tego niema.Z gory dziekuje za pomoc.

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Podstawowe pytanie, na zaworach które zgięło daliście nowe hydropopychacze? Jak ustawiany rozrząd?
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  3. #3
    muszyV6
    Gość

    Domyślnie

    Zostały stare a niektóre zawory szlifowane a rozrzad ustawiany na blokadach czerwonych.

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał muszyV6 Zobacz post
    Zostały stare a niektóre zawory szlifowane a rozrzad ustawiany na blokadach czerwonych.

    Jakiegoś mało kumatego mechanika trafiłeś, tam gdzie zawór dostał strzał i został zgięty kategorycznie daje się nowe popychacze. Co do blokad, jakie czerwone? Techsam, HP? generalnie które by nie były i tak są kiepskie i potrafią w miarę nagrzewania silnika dawać objawy jakby jeden cylinder przestawał pracować.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #5
    muszyV6
    Gość

    Domyślnie

    HP pozyczałem z Radomia od typa co sie tylko alfami zajmuje na poczatku rozrzad byl ustawiany na innych to bardziej stukał ten zawór (głosniej) na tych wydawało sie ze jest ok silnik pracuje równo i ta sama moc co przed zerwaniem paska.

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Dobra drążymy dalej, jak mechanik ustawiał położenie wału?
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #7
    muszyV6
    Gość

    Domyślnie

    Własnie ze to taki zwyczany mechanik pierwszy raz alfe romeo robił teraz załuje ze nie dałem do kogos kto sie naprawde zna na tym połozenie wału było ustawiane pierwszy tłok na samej górze

  8. #8
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał muszyV6 Zobacz post
    Własnie ze to taki zwyczany mechanik pierwszy raz alfe romeo robił teraz załuje ze nie dałem do kogos kto sie naprawde zna na tym połozenie wału było ustawiane pierwszy tłok na samej górze

    Na czujnik zegarowy wkręcony w miejsce świecy czy na "śrubokręt". Nie myśl że się czepiam, ale trzeba po prostu po kolei wyeliminować możliwe błędy żeby mieć jasność.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #9
    muszyV6
    Gość

    Domyślnie

    Nic sie nie dzieje no na srubokret kolego było ustawiane

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Wiesz co, powiem tak. Druciarz nie mechanik, niestety V6 w Alfie jest czułe na błedy z ustawieniem rozrządu, na śrubokręt to się go dobrze nie zrobi.

    Jak dla mnie źle ustawiony rozrząd + do wymiany popychacz.

    Skąd wogóle jesteś?
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. Zablokowany silnik V6 po zerwaniu paska klinowego
    Utworzone przez Damian1989 w dziale 156
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 05-06-2014, 09:04
  2. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-10-2011, 20:18
  3. Odpowiedzi: 43
    Ostatni post / autor: 15-11-2010, 10:37
  4. Problemy z autem po zerwaniu paska alternatora
    Utworzone przez ag@147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 29-07-2009, 13:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory