interfejs ELM 327 Bluetooth ?

gramster

Nowy
Auto
alfa 156 2.0 T.spark 97r
Ostatnia edycja:
ELM'y nie kasują błędu poduszek.
Zresztą kupować nawet tego kablowego ELMa do auta z 97 roku mija się z celem.

Ktoś gdzieś na forum pisał że ELM nie obsługuje w ogóle aut poniżej któregoś rocznika. W swojej 156 z 2002 roku też nie mam CAN ale z tego co kojarzę połączyć się mogłem.
Tylko że wersją specjalnie przygotowaną (przerobioną) przez viaken do obsługi pod FES.
ELM obsługuje jedynie silnik w tym aucie, żadnych poduch czy ABS

chodzi mi o to żebym mógł z telefonu z androidem sobie pokasować błędy itp. a programy z pod androida które to robią działają tylko przez ELMa https://market.android.com/search?q=obd z kolei z tego co wyczytałem ale mogę się mylić to nowa wersja Elma bluetooth (bo tylko bezprzewodowa wersja mnie interesuje ) np : ta wersja http://allegro.pl/hit-elm-327-euroscan-2010-bluetooth-gratis-hit-i1449555781.html oczywiście nie znam się na tym więc jakby ktoś mógł rzucić okiem i coś poradzić to było by fajnie

Ostatnia edycja:
Raczej nikt tego wcześniej nie robił więc będziesz pionierem jeśli się zdecydujesz.

Ktoś gdzieś na forum pisał że ELM nie obsługuje w ogóle aut poniżej któregoś rocznika. W swojej 156 z 2002 roku też nie mam CAN ale z tego co kojarzę połączyć się mogłem.
Tylko że wersją specjalnie przygotowaną (przerobioną) przez viaken do obsługi pod FES.
ELM obsługuje jedynie silnik w tym aucie, żadnych poduch czy ABS

w takim razie jutro spróbuję się podłączyć ELMem, podejrzewam że z ABS-em i poduszkami się nie łączy bo trzeba mu zrobić przełącznik jak w VAGu

ELm się połączy z ECu i w naszych alfach nic pozatym w stilo juz się łączy z deską klimą dzwiami i wszystkim co jest po can

szkoda $ na ten badziew
mam to brak slow
o poduchach i abs zapomnij

Napisz troszke szerzej, ok? Dlaczego badziew? Problemy z polaczeniem, nie intuicyjny wyglad programu, ograniczenia w diagnostyce, czy jeszcze cos innego?