Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17
Temat: remont silnika 2.0 TS
-
16-11-2006, 21:58 #1rafjanGość
remont silnika 2.0 TS
Witam. Właśnie padł mi niedawno silnik w mojej belli, pytanie do wszystkich: jak silniki 2.0 reagują na szlify wału itp, ma to sens? Wszyscy mnie straszą ża alfowskie silniki tego nie lubią. Dzięki za pomoc. Bez silnika nie przewiozę znów Pomorza przez Kraków
› Więcej...: remont silnika 2.0 TS
-
-
17-11-2006, 20:38 #2
-
18-11-2006, 00:43 #3rafjanGość
-
18-11-2006, 09:16 #4
- Dołączył
- 05 2006
- Mieszka w
- Warszawa
- Auto
- 155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
- Postów
- 11,231
To ja niewiem gdzie Ty dzwoniłeś chyba do Fabryki silników ? Moim zdaniem jest to kwestja kupienia całego silnika lub odpowiednich części , każdy mechanik który dosanie do ręki kupiony wał korbowy lub inne części silnika jest w stanie stwierdzic czy jest dobra . Kupując cały silnik lub jego podzespół nie wyobrażam sobie że sprzedający nieda na to gwarancji bo jeśli nie to jaki jest sens kupowanie takiego silnika ?
-
18-11-2006, 10:19 #5
-
18-11-2006, 10:22 #6niggardGość
Witaj
po pierwsze składanie silnika z używanyc części nie ma najmniejszego sensu ponieważ wszystkie śą inaczej podocierane na panewkach itd itp
Jeżeli chodzi o szlify wału to wszystko zależy kto i jak tego dokonał są różni "fachowcy",
a żle zrobiony szlif wału to jeszcze większe kłopoty, póżniej jest kwestia jakości stosowanych częsci ( panewki pierścienie itd)
Kupno używanego silnika napewno ma sens jeżeli chodzi ci o jak najniższe koszty, ale zawsze jest to kupowanie kota w worku, żeby powiedzieć co to za silnik potrzebna jest dsiagnostyka albo rozłożenie go na części.
Ja stawiałbym na remont u dobrego mechaniora od Alfa romeo jak dla mnie jest to najlepsze rozwiązanie ale niestety drogie
-
18-11-2006, 16:41 #7kaiowasGość
W ASO (do 2.0 oczywiscie)nie sa dostepne panewki nadwymiarowe,wiec producent raczej nie zaleca szlifu a to z tego powodu,iz wał jest powierzchniowu utwardzany i po szlifie taki wał nalezy własnie powierzchniowo utwardzic-(nie wszystkie zakłady to robia)co do panewek mozna oczywiscie kupic zamienniki nadwymiarowe(glyco-chyba tak to sie pisze)sa na pewno na 1 i 2 szlif.
Ja w mojej 156 2.0 mam własnie zrobiony szlif korby 1 i główne 1 ,ale jak to sie bedzie sprawowac napisze za jakis czas bo jak na razie przejechałem nia 500 m
pozdro.
-
19-11-2006, 21:35 #8
-
22-11-2006, 15:59 #9
Napisał rafjan2
-
25-11-2006, 21:30 #10rafjanGość
ja tez do nie go dzwonilem, powiedzial ze nie ma silnikow 2.0 ts ale moze za 1,5 tyg cos bedzie mial. mowil ze od 3,5 tys w zwyz. a tobie?
Podobne wątki
-
[75] SWAP silnika czy remont silnika?
Utworzone przez Alfista92 w dziale TransaxleOdpowiedzi: 28Ostatni post / autor: 21-01-2015, 21:02 -
[159] remont silnika 2.4 JTD
Utworzone przez bercik302 w dziale 159/Brera/Brera SpiderOdpowiedzi: 19Ostatni post / autor: 28-01-2014, 17:16 -
remont silnika
Utworzone przez wojk2 w dziale 156Odpowiedzi: 24Ostatni post / autor: 17-11-2009, 14:21 -
[75] Remont Silnika 2.0 TS
Utworzone przez Vitalic w dziale TransaxleOdpowiedzi: 20Ostatni post / autor: 18-01-2009, 22:23 -
remont silnika w 1,4 boxer pelen wtrysk remont silnika
Utworzone przez leito1610 w dziale 33/164Odpowiedzi: 6Ostatni post / autor: 21-04-2007, 07:59