Wiadomo że nasze auta nie są mistrzami w manewrowaniu na parkingu , duży promień skrętu ponad 11 metrów jest dość uciążliwy.Ostatnio jednak stwierdziłem że moja alfa ma nie równy promień skrętu,w lewo daje radę...koła wychylają się maksymalnie w lewo / jeśli pełny obrót kierownicy to 360 stopni to w lewo kierownica obraca się o 360+180 stopni...w prawo 360+20/.Patrząc z przodu auta przy skręcie w lewo koło wychodzi poza obrys samochodu,kręcąc w prawo...nie.Pewnie jest to spowodowane złym ustawieniem maglownicy i
zbyt dużym wkręceniem drążka kierowniczego z jednej strony.Jest to wszystko do poprawienia pod warunkiem / należy również uważać na taśmę poduszki aby jej nie zerwać / że ma się odpowiednie wymiary na jakie odległości powinny wystawać drążki.
Pytanie do kolegów...
1/ czy ktoś ma dane serwisowe ustawienia drążków i maglownicy
2/ile obrotów / może w stopniach / kierownicy macie pomiędzy jazdą na wprost a maksymalnego skrętu w prawo lub w lewo
dzięki za wskazówki