Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12
  1. #1
    perseus21
    Gość

    Domyślnie Mułowata Alfa, po 3tys dostaje kopa co może być przyczyna?

    Witam, od roku jestem szczęśliwym posiadaczem Alfy 156 1.8 TS + LPG jednak wszystko co dobre szybko sie kończy. Alfa zaczęła z czasem robić się mułowata po osiągnięciu 3tyś obrotów dostaje kopa(zarówno na benzynie jak i na gazie), była już sprawdzana komputerem wielokrotnie jednak na nim wychodzi ze jest wszystko ok. Myślałem ze jest to wina przepływki jednak sprawdzałem już Alfe na dwóch innych przepływkach i dalej jest to samo, myślałem tez ze może to być wina sondy, ponieważ wymieniałem złącze, jednak gdyby to była sonda komputer na pewno by to wykazał. Proszę o pomoc, ponieważ zaczynam tracić przyjemność z jazdy tym cackiem


    › Więcej...: Mułowata Alfa, po 3tys dostaje kopa co może być przyczyna?

  2. #2
    BarKam
    Gość

    Domyślnie

    Witam wiem o czym mówisz, mam podobnie ale tylko wtedy gdy samochód postoi parę dni bez odpalania, lub jak nie chcąc zatankuje złego paliwa. Moja alfa 1,8 TS Benzyna.
    Rozmawiając z paroma osobami uważam że to wina tego gorszego paliwa. Ale czy jest jakiś większy problem nie wiem.

  3. #3
    perseus21
    Gość

    Domyślnie

    U mnie niestety nie ma to reguły zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku jest to samo, sprawdzałem tez na lepszej benzynie bo myślałem ze to wina gazu lecz dalej to samo, czytałem gdzieś ze może to być tez wina rozrządu lecz sprzedający mi to auto zapewniał ze był dopiero co wymieniony a także pokazywał mi papiery serwisowe na to ale mogło to tez byc kłamstwo dlatego głowy za to nie dam sobie uciąć;/

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Toyota Camry + 75 3.0M
    Postów
    1,485

    Domyślnie

    Cytat Napisał perseus21 Zobacz post
    U mnie niestety nie ma to reguły zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku jest to samo, sprawdzałem tez na lepszej benzynie bo myślałem ze to wina gazu lecz dalej to samo, czytałem gdzieś ze może to być tez wina rozrządu lecz sprzedający mi to auto zapewniał ze był dopiero co wymieniony a także pokazywał mi papiery serwisowe na to ale mogło to tez byc kłamstwo dlatego głowy za to nie dam sobie uciąć;/
    Rozrząd rozrządem, ale wariator może nie był zmieniany?
    http://www.facebook.com/75modificata/ <- opowieść o trudnej i burzliwej miłości ;-)

  5. #5
    BarKam
    Gość

    Domyślnie

    Tak słyszałem że ludzie zmieniają rozrządy ale wariatory nie, co później skutkuje różnymi nie typowymi sytuacjami. A silnik jak chodzi tz. na słuch bliżej jak diesel czy czysto jak powinien??? Bo tak właśnie można sprawdzić ten wariator.

  6. #6
    perseus21
    Gość

    Domyślnie

    No właśnie niestety tez podejrzewam wariator chociaż niby tez był zmieniany, silnik chodzi równo aczkolwiek nie wiem może mi się wydaje ale chodzi głośniej niż kiedyś także przy odpaleniu na zimnym silniku tak jakby przez chwile(ok 30-60sek) było słychać stukanie

  7. #7
    Użytkownik Ogier Avatar m4rk
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    166 2.4 JTD 2003r.
    Postów
    188

    Domyślnie

    No to od tego zaczynają się objawy wariatora. Na początku słabo i na zimnym, później coraz mocniej. Zacznij już myśleć o wymianie, mimo, że jeszcze trochę możesz pojeździć.

  8. #8
    BarKam
    Gość

    Domyślnie

    No a niestety to nie jest tania naprawa

  9. #9
    perseus21
    Gość

    Domyślnie

    Bo jeszcze jest taka sprawa ze wymiałem sprzęgło które przez własna głupotę spaliłem jest taka możliwość ze coś wtedy uszkodziłem, albo tez słyszałem ze przy założeniu gazu powinienem zmienić kable czego nie zrobiłem może to jest tez przyczyna? Chce sie upewnic na 100% bo każdy wie ze wymiana wariatora jest trochę kosztowna

  10. #10
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,386

    Domyślnie

    poczytaj jak działa wariator, a nie od razu go wymieniaj ,on zaczyna zabawe po 3 tys

Podobne wątki

  1. alfa nie przyspiesza do 3tys pozniej dostaje moc i kopci
    Utworzone przez tomyy82 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 07-12-2014, 15:44
  2. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-07-2014, 18:24
  3. Alfa 156 - Nie chce odpalić 2.0 TS, nie dostaje paliwa.
    Utworzone przez d1leo1@o2.pl w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 31-10-2012, 19:36
  4. Mułowata Alfa, po 3tys dostaje kopa, patr.2 POMOCY
    Utworzone przez perseus21 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-05-2011, 18:47
  5. alfa dostaje drgawek na zimnie
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 08-10-2010, 06:15

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory