Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13
  1. #1
    -lukasz-
    Gość

    Domyślnie urwany pasek 2.0 ts

    witam mam problem z silnikiem 2.0 ts urwal mi sie pasek rozrzadu ugielo 12 zaworow po zrobieniu glowicy i zlorzeniu silnika przy wyszych obrotach strasznie tszepie silnikiem tak jak by byl niezalorzony pasek na walki balansujace, macie jakies pomysly co moglo pasc jeszcze?


    › Więcej...: urwany pasek 2.0 ts

  2. #2
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,523

    Domyślnie

    A co zostało zmienione po tym zerwaniu paska. Poza tym, ten pasek się urwał czy zęby zjadło?

  3. #3
    thing
    Gość

    Domyślnie

    przy braku paska balansującego nie ma takich objawów na wysokich obrotach

  4. #4
    -lukasz-
    Gość

    Domyślnie

    pasek sie urwal, zostal wymieniony napinacz i oczywiscie pasek, silnik chodzi rowno nieslychac nic zeby cos stukalo ale przy wyszych obrotach drrzy cala buda

  5. #5
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    AR 156 2.0 155kM 1998r.
    Postów
    253

    Domyślnie

    A w jakim stanie były tłoki po kolizji? może jakiś luz na połączeniu korbowodu z tłokiem? Skoro drżenie pojawia się ze wzrostem obrotów to muszą to być chyba jakieś luzy...
    Sam " napinacz"? a rolka prowadząca?
    Ostatnio edytowane przez ssman122 ; 06-05-2011 o 19:08

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Po "zerwniu" paska gołym okiem można stwierdzić pogięcie zaworów.
    Uszkodzenia tłoków, pokrzywionych korbowodów, panewek i krzywego wału juz nie......

    Moim zdaniem problem leży u "dołu" (tłoki,korby,wał)coś z tego "dostało" i nie zostało sprawdzone.
    Silnik od nowa rozbieramy na części pierwsze

    Cytat Napisał ssman122 Zobacz post
    Skoro drżenie pojawia się ze wzrostem obrotów to muszą to być chyba jakieś luzy...

    Zgadza sie Tłoki,wał,korby.Luzy....
    Ostatnio edytowane przez kabanow ; 06-05-2011 o 20:30

  7. #7
    -lukasz-
    Gość

    Domyślnie

    tez tak myslalem ze jakis luz korby raczej proste bo tloki rowno wystawaly myslalem jeszcze nand wałkami rozrzadu i panewkami

  8. #8
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    AR 156 2.0 155kM 1998r.
    Postów
    253

    Domyślnie

    W moim starym też niby było ok.(pomijając zniszczone panewki) Ale po naduszeniu tłoka od góry okazało się że miał około 1mm luzu. Właśnie na tym sworzniu tłok-korbowód. Dodatkowo jak się okazało później krzywka na wałku ssącym tego tłoka była prawie że okrągła.( Może przez ten luz...:/)Nie obejdzie się bez zdjęcia miski i sprawdzenia dołu jak kolega wyżej pisał.
    Ostatnio edytowane przez ssman122 ; 07-05-2011 o 03:07

  9. #9
    -lukasz-
    Gość

    Domyślnie

    w takim razie sprawdze pierwsze walki puzniej zabiore sie za dó jakie panewki polecacie, morze jakies tloki doprerzajace

  10. #10
    Użytkownik Rowerzysta Avatar grosii
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    TLW
    Auto
    AR33 1.5, AR33 1.7, 146 1.7 16v, 156 1.6TS, AR 166 2.4, 166 FL 2.4 jest 159 2.4 TI, Giulietta QV
    Postów
    447

    Domyślnie

    stawiam na zle ustawione wałki balansu!!! mialem to samo, nie słuchaj głupot ze nie ma wplywu! ma i to ogromny, drgania, wibracje, rezonans w srodku auta, przechodzilem przez to po kupnie 166, przy zmianie rozrzadu po problemie. Na zle ustawionym lub zdjetym pasku takie sa objawy.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 07-10-2014, 10:07
  2. Biedna alfa 156 I 2,5 V6 urwany pasek rozrządu
    Utworzone przez asusgold w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 06-11-2013, 17:53
  3. [146] urwany pasek rozrządu 1.4 t.s.
    Utworzone przez MegaBajtus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-02-2012, 16:36
  4. urwany pasek zebaty
    Utworzone przez mariuszter33 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 18-03-2011, 14:39
  5. Urwany pasek wielorowkowy
    Utworzone przez dulik82 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-07-2010, 23:28

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory