Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Temat: [156 2002][2.0 JTS] spalanie dwukrotnie wyższe od wyświetlanego na komputerze

  1. #11
    Pio
    Gość

    Domyślnie

    No właśnie, a ja swoje auto testowałem kilkukrotnie, jadąc w trasie, w ogóle nie depcząc i spalało mi w okolicach dychy. Bardzo chcę coś z tym zrobić, bo w dłużeszej trasie to robi istotną różnicę 15zł na każde 100 km, 75 zł na 500 km itd. A zaznaczam, że mój styl jazdy to "tak, żeby jak najmniej spalił".

  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomekkk Zobacz post
    A co do rozrządu to mam takie pytanie: zmieniał mi go mechanik ok 20tyś km temu, ostatnio się dowiedziałem, że w większości wypadków zmienia rozrządu bez używania blokad i czujnika. Czy jest możliwe zrobić to bez blokad dobrze? Żadnych problemów z autem nie mam, ani razu M.C.S.F mi się nie zapalił, przyspiesza równo aż do samego odcięcia,obroty nie falują, samochód się nie trzęsie, no jednym słowem wszystko ok. Podwyższonego spalania również nie zauważyłem, moim zdaniem takie spalanie jak wypisałem jest bardzo w porządku jak na taką dynamikę silnika.
    Możliwe jest wszystko, jak miałeś super zajebiste szczęście to z rozrządem i jego ustawieniem wszystko ok, może przejrzyj dokumentację jak wygląda rozrząd w jts, jak to wszystko wygląda, koła pływające itd i zadaj sobie sam pytanie czy bez blokad i czujnika (czyli na znakach ręcznie malowanych) rozrząd będzie w 100% poprawnie założony?. Spalanie o tym to by można dużo napisać, jazda miejska około 10l w Gdyni, trasa około 7l, myslę że to wcale nie tak dużo porównując marki z taką samą ilości koni, nie porównuję do pojemności silnika bo co z tego gdy silnik 1.9 spali o litr mniej ale 50 kuców mniej do wyżywienia?
    To tak w normalnych warunkach, przy ostrym deptaniu to i 14l w mieście spali

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Jak dla mnie dobrze ustawić rozrząd bez blokad w tym silniku to jak trafić szóstkę w totka. Dwa filmiki pokazujące skomplikowanie tej czynności:
    1.8 ts nie ma wałków wyrównoważających, czyli jeden pasek mniej
    http://www.youtube.com/watch?v=aHSOs-tEY1g
    A tu 2.0 ts czyli podobnie jak JTS. W 4:30 pokazany jest schemat na którym widać gdzie są znaki.
    http://www.youtube.com/watch?v=3MYfa...eature=related

  4. #14
    Pio
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał dance1 Zobacz post
    Spalanie o tym to by można dużo napisać, jazda miejska około 10l w Gdyni, trasa około 7l, myslę że to wcale nie tak dużo porównując marki z taką samą ilości koni, nie porównuję do pojemności silnika bo co z tego gdy silnik 1.9 spali o litr mniej ale 50 kuców mniej do wyżywienia?
    To tak w normalnych warunkach, przy ostrym deptaniu to i 14l w mieście spali
    Racja, ja chciałbym, żeby spalanie w granicach 7 w trasie 10 w mieście było realnymi wartościami dla mnie, wtedy byłbym super zadowolony. Na razie to dla mnie mrzonka. Jeżeli nie znajdzie się nikt, kto pomoże mi z diagnozą, to może ktoś podpowie w jakim warsztacie ktoś się do tego przyłoży?

  5. #15
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Kolego kup kabelek i sam zajmij się diagnozą własnego samochody. Ja nawet chcąc nie pomogę gdyż dosyć wielka odległość nas dzieli. Z warsztatami także uważaj, na dzień dobry pytaj czy mają doświadczenie z jts-em, często mylą z ts-em i problemy, blokady rozrządu inne, lambdy inne i problemy z diagnozą. Mi walniętej lambdy przez 3 dni nie zdiagnozowali bo to nie 1V, o czym ich poinformowałem ;-)

  6. #16
    Pio
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał dance1 Zobacz post
    Kolego kup kabelek i sam zajmij się diagnozą własnego samochody.
    Czy to jest to czego potrzebuję? http://www.viaken.pl/pl/viaken-chine...ebieski-7.html
    Ostatnio edytowane przez Pio ; 08-05-2011 o 08:29

  7. #17
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    może być i ten, lepszy byłby z przełącznikiem do poduszek, (który zawsze możesz sam dołożyć).

  8. #18
    Pio
    Gość

    Domyślnie

    Czyli ten kabel + odpowiedni program wystarczy mi do odczytania błędów i wykonania pomiarów i wykresów? Jeżeli tak to już zamawiam.

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar cuoreventi
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Postów
    4,198

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pio Zobacz post
    Czyli ten kabel + odpowiedni program wystarczy mi do odczytania błędów i wykonania pomiarów i wykresów?
    Tylko silnika.

  10. #20
    Pio
    Gość

    Domyślnie

    Już nabyłem kabelek, czy teraz chciałbym poprosić, o podpowiedź, które parametry mam zbadać i jakim programem. Zaopatrzyłem się w UNIDIAG i połączyłem go z ecu. Były jakieś błędy, na pewno cylinder misfire (wypadanie zapłonu?), ale skasowałem i nie zdążyłem zapisać logu. Po przejażdżce błędy na razie się nie pokazują.
    Jakie pomiary powinienem wykonać?

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 21-01-2014, 17:37
  2. [159] spalanie na komputerze
    Utworzone przez lukas83 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-08-2013, 07:37
  3. Spalanie- nagły wzrost na komputerze.
    Utworzone przez Melman w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 15-02-2013, 08:53
  4. Wyższe spalanie gazu
    Utworzone przez tero889 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 14-11-2012, 09:59
  5. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 17-03-2010, 12:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory