Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15
  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Też miałem zerwany gwint w misce.Miskę oddałem do warsztatu w którym robiłem głowice.Zrobili nowy gwint i korek za 4-pak
    Nawet jak bym nie robił u nich głowicy to koszta są małe ok 40 zł


    › Więcej...: Korek spustowy oleju

  2. #12
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    Ja pisałem na swoim przykładzie, nikt nie chciał ściągać miski nawet za 40 pak bo to jts.

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Przepraszam.Zapomniałem dodać ze miskę zdemontowaną przywiozłem do warsztatu.

  4. #14
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Postów
    1,256

    Domyślnie

    to dużo zmienia bo samo nagwintowanie trwa chwilę i za 10-2dyszki każdy zrobi bez problemu ;-)

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar adam.st
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Kraków, Poland, Poland
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm
    Postów
    428

    Domyślnie

    Cytat Napisał dance1 Zobacz post
    adam.st
    zerwać gwint w misce alu to żaden problem, poczytaj na google, mi aso zerwało i nawet się nie przyznało, wyszło przy następnej wymianie. Klejenie to rozwiązanie na chwilę, sam sobie nie wyobrażam klejenia przy każdej wymianie, czasu brak. Sam rozwiercałem i gwintowałem bez ściąganie miski, kolega lał stary olej z góry a ja gwintowałem, później jeszcze przepłukanie silnika olejem i tak już 3 wymiany bez problemu śmigam z nowym korkiem M20.
    Znajomy zastosował sprężynki helicoil i także zadowolony
    http://www.bollhoff.com/pl/pl/elemen...u-helicoil.php
    Nie problem, ale... gdy się spieszysz - właśnie o to chodzi, w ASO nie chodzi o to żeby zrobić dobrze tylko żeby szybko i żeby zrobić. Jak się trzyma to można już wyjeżdżać... Jest to nie pierwszy raz gdy słyszę o ASO zrywającym gwint, w ogóle ASO to ostatnie gówno jakie bym odwiedził, tam nikt nie poczuwa się do minimum odpowiedzialności, pracownik boi się opieprzu i kosztów zniszczenia, gdy przyjeżdżasz z reklamacją to oni z mordą na Ciebie, uszkadzają często jedną część wymieniając inną, nie podłączają wszystkiego, byleby jakoś było. A klejenie nie jest rozwiązaniem na chwilę, to nie jakiś butapren a silikon wysokotemperaturowy (nie termoutwardzalny) do 600 st., chyba starczy? Olej całkowicie spuszczony, miska oczyszczona czymś w rodzaju benzyny ekstrakcyjnej, dokładnie nie pamiętam. Już wyjaśniłem poza tym w moim drugim poście dlaczego tak zrobiłem, powtarzać nie będę Albo - zacytuję:

    Cytat Napisał adam.st Zobacz post
    Hmm wymiana oleju co pół roku lub 10kkm, tak więc nie jest to często - wymiana oleju ze zlaniem go trwa dajmy półtorej godziny, a uszczelnianie korka trwa 1, 2 minuty plus. Nie cieknie nic bo ani śladu pod autem, ani śladu na misce (a byłby) ani oleju nie ubywa. Na prawdę nic. Więc to nie problem i mógłbym tak robić i nie ma się tu do czego przyczepiać... ale!

    Nie przepadam za kombinatoryką, i przy następnej wymianie wiadomo, gwintuję to lub nową miskę kupuję, bo jestem zwolennikiem w stylu "jeśli coś zostało zbudowane tak, to ma tak pozostać" - nie wiem, może jakieś zboczenie, może aby kolejny właściciel nie musiał odkrywać następnych "przeróbek", żeby wszystko było tak jak wyjechało z fabryki więc nie ma strachu

    Po prostu wtedy nie dość że nie było warunków, to i byłem pod kreską bo zakupiłem auto i za mieszkanie akurat miałem nagle (w tym samym, kur.. miesiącu :/ ) czynsz o 2/3 większy. Więc nawet zwykłe nagwintowanie nie wchodziło w grę - mieszkam na 10 piętrze, garażu nie mam, do mechanika nie pojechał bym, bo jak jechać bez oleju ? A na wymianę pewnie "już trochę" bym dał, więc robiłem to z bratem.

Podobne wątki

  1. [33] Korek spustowy oleju.
    Utworzone przez Piotrek98 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 03-12-2015, 17:39
  2. korek spustowy oleju
    Utworzone przez Juro w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 23-06-2013, 15:48
  3. Korek spustowy oleju
    Utworzone przez REIJO-AR166 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-04-2013, 08:15
  4. korek spustowy oleju
    Utworzone przez danus77 w dziale 166
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 13-08-2010, 21:54
  5. [145] Podkladka pod korek spustowy oleju
    Utworzone przez kaes w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-05-2010, 07:12

korek spustowy m20

gwintowanie korek spustowy oleju

wymiana oleju korek spustowy

pasta uszczelniająca do korków spustowych oleju

M18x1 50x22

korek spustowy oleju

korek spustowy oleju

olej korek spustowy

wyciek oleju z pod korka spustowego

korek to M18x1.50x22

korek od spuszczania oleju alfa 156

uszczelnianie korka spustowego

korek spustu oleju 20x1.5

alfa 156 korek spustu oleju miska gwint

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory