Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28
  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    156 SW - 2.4 JTDm 2004r
    Postów
    1,987

    Domyślnie

    Rozumiem, że kolega chce zrobić to w miarę jak najtaniej ale w tym wypadku należałoby wymienić tłoki. 250kkm to jest duży przebieg, remontując silnik nie warto oszczędzać chociaż wiem wydatek nie jest mały.

    EDIT: rozumiem, że szlifierz wyważy Ci ten wał?


    › Więcej...: Blok.Tulejować? czy szukać używanego?
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."
    jest: 156 2.4 JTD 04r...
    była: Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r...

  2. #22
    syfon
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kabanow Zobacz post
    Panowie.

    Wał był nie ruszany od nowości.Teraz jest po 1 szlifie i jest ok, korbowody ok, tłoki też są ok.maja juz nowe pierścienie i tuleje,panewki dopasowane.

    MAM pewniaka-blok po ok 80kkm pewniak.
    Czy takie połączenie będzie dobre. Ja myślę ze tak?
    Tu wróżki nie znajdziesz. Jeśli chcesz uzyskać prawidłową podpowiedź to podaj jakieś dane. Ile setek zużycia na mają te cylindry z używanego bloku, czy nie mają rys, ile setek zużycia mają tłoki, ile luzu mają rowki na pierścienie? Ale moim zdaniem zakładanie tłoków po przebiegu 250tkm do bloku też już nie nowego może się dobrze nie skończyć. Dopiero jak uszczelnisz głowicę(wyfrezowanie gniazd zaworowych i wymiana zaworów, może i prowadnic) to może się okazać że te stare tłoki to był błąd.

  3. #23
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,296

    Domyślnie

    A jak już będziesz zakładał tłoki (już nie wnikam jakie), to uważaj na odpowiedni kierunek założenia - bo sworzeń jest przesunięty z osi tłoka !!!

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Dziękuje Panowie za wszystkie odpowiedzi związane z tłokami ale temat brzmi tulejować czy kupić używany blok (już mam taki na oku)
    Tłoków nowych nawet nie biorę pod uwagę, jeśli chodzi o ich wymianę bo nie mam kasy to po pierwsze,a po drugie tłoki trafiły do szlifierza który jest bardzo dokładny, czepia się wszystkiego i po jego pomiarach wyszło ze są dobre.

    Wał razem z układem korbowodowo-tłokowym mam już gotowy.W poniedziałek odbieram.Teraz tylko blok.......

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    A jak już będziesz zakładał tłoki (już nie wnikam jakie), to uważaj na odpowiedni kierunek założenia - bo sworzeń jest przesunięty z osi tłoka !!!
    Dzięki

    ps.Głowica też już jest zregenerowana.
    uszczelniacze
    prowadnice
    planowanie
    frezowanie gniazd
    pasowanie wałków
    naprawa kilku gwintów od półpanewek
    sprawdzanie ciśnieniowe i termiczne
    Ostatnio edytowane przez kabanow ; 21-05-2011 o 17:30

  5. #25
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,418

    Domyślnie

    Cytat Napisał kabanow Zobacz post
    Dziękuje Panowie za wszystkie odpowiedzi związane z tłokami ale temat brzmi tulejować czy kupić używany blok (już mam taki na oku)
    Tłoków nowych nawet nie biorę pod uwagę, jeśli chodzi o ich wymianę bo nie mam kasy to po pierwsze,a po drugie tłoki trafiły do szlifierza który jest bardzo dokładny, czepia się wszystkiego i po jego pomiarach wyszło ze są dobre.

    Wał razem z układem korbowodowo-tłokowym mam już gotowy.W poniedziałek odbieram.Teraz tylko blok.......


    Dzięki

    ps.Głowica też już jest zregenerowana.
    uszczelniacze
    prowadnice
    planowanie
    frezowanie gniazd
    pasowanie wałków
    naprawa kilku gwintów od półpanewek
    sprawdzanie ciśnieniowe i termiczne
    Raz już pisałem,śmiało możesz blok tulejować.To lepsze niż używany blok,tańsze a wcale nie gorsze niż szlif plus nowe tłoki.Piszesz że dobry szlifierz oglądał tłoki i doradził tulejowanie.Wie gościu co mówi.Tulejować raz jeszcze!
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146 Zobacz post
    Raz już pisałem,śmiało możesz blok tulejować.To lepsze niż używany blok,tańsze a wcale nie gorsze niż szlif plus nowe tłoki.Piszesz że dobry szlifierz oglądał tłoki i doradził tulejowanie.Wie gościu co mówi.Tulejować raz jeszcze!
    I takie konkrety lubię
    Dzięki lesio146

    Padło pytanie.....Alfa na sprzedaż? Czy chce Pan pojeździć.
    Mówie ze AR ma u mnie dożywocie.......no to blok do tulejowania.........

  7. #27
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,418

    Domyślnie

    Cytat Napisał kabanow Zobacz post
    I takie konkrety lubię
    Dzięki lesio146

    Padło pytanie.....Alfa na sprzedaż? Czy chce Pan pojeździć.
    Mówie ze AR ma u mnie dożywocie.......no to blok do tulejowania.........
    Szlifierz fachowiec,wie co mówi.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  8. #28
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 TS
    Postów
    613

    Domyślnie

    Witam.

    Remont mojego TS-a objął wszystko......

    Dlaczego zdecydowałem się na tulejowanie bloku, bo szlifierz mi tak doradził i byłem świadkiem reklamacji użytkownika AR 147 2.0
    I tu info dla osób którym AR po remoncie i tylko wymianie pierścieni dalej bierze olej.
    Nowe pierścienie założone do wyeksploatowanego bloku od chwili pierwszego rozruchu silnika po remoncie momentalnie zostają "ścięte" przez owal i schodek (wytarcie cylindra)
    5 na 10 sie uda i będzie ok.
    Reklamacja nie została uznana, dlatego zdecydowałem się na tulejowanie.



Podobne wątki

  1. Kupno używanego AR 159 3.2 ( 2006-2008 )
    Utworzone przez Paweł1976 w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-03-2012, 13:05
  2. [159] Kupno używanego AR 159 3.2
    Utworzone przez Paweł1976 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 15-03-2012, 21:33
  3. [156] Kupno używanego alternatora
    Utworzone przez destikero w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-06-2011, 10:43

tulejowanie bloku v6

tulejowanie bloku alfa

tulejowanie bloku alfa romeo 147 1.6

tulejowanie bloku szczecin

tulejowanie bloku ile kosztuje

tulejowanie bloku stilo 1.6

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory