Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11
  1. #1
    bibek
    Gość

    Domyślnie falowanie obrotami walka trwa :/

    falują mi obroty i chciałem się tego pozbyć ale jakoś nie mogę :/ wymieniłem już sondę lambady, świece NGK, uszczelkę pod głowicą, wyszczypywałem przepustnicę i silniczek krokowy wymieniłem tez przepływomierz magneti marelli i nadal nic :/ wiec pozostał silniczek krokowy i kable... teraz myślę o wymianie silniczka krokowego i zrobienie adaptacji w serwisie Fiata i chciałem się dowiedzieć ile to kosztuje sama adaptacja silnika krokowego ? Jak myślicie to pomoże ? bo mam taką sytuacje jak odpalam auto to mam obroty powyżej 1 albo po chwili ustatkują się obroty nawed jak stoje autem rozgrzanym to mam obroty dobre tylko ze jak jadę i wrzucam na luz to faluje na nawed czasem gaśnie :/ ale po chwili znowu się ustatkują obroty. to może być jednak wina silnika krokowego czy może coś innego ?


    › Więcej...: falowanie obrotami walka trwa :/

  2. #2
    bibek
    Gość

    Domyślnie

    a może to wam coś podpowie bo zauważyłem po wymianie świeć NKG i wymianie uszczelki pod głowicą ze auto przybrało na mocy ale zrobiło się bardziej czułe na falowanie np. przed wymianie świeć nie gaś mi a po wymianie gaśnie

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,386

    Domyślnie

    poczytaj dokładnie o falowaniu ,bo widze ,ze nie zrobiłes wielu rzeczy np. nie sprawdziłes doloty czy jest cały tu sa specjalisci w tym temacie wiec szukaj ,a kom. poszukaj gdzies po kolezensku z alfa diagiem a serwis sobie podaruj

  4. #4
    bibek
    Gość

    Domyślnie

    tylko własnie nie wiem czy ktoś taki pogram wogole bedzie miał :/

  5. #5
    boss1404
    Gość

    Domyślnie

    sprawdz elektrozawor wariatora, jak sprawny to ok, ale czesto wlasnie ten zawor jest przyczyna falowania

  6. #6
    bibek
    Gość

    Domyślnie

    gdzie on się znajduje ? jak go mogę sprawdzić ?

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,386

    Domyślnie

    musisz zdjac osłone silnika ,i po lewej stronie pod listwa wtryskowa jest elektrozawór ,to tez juz było poszukaj były zdjecie ,szukanie nie boli a ułatwia zycie

  8. #8
    Izabela
    Gość

    Domyślnie

    W mojej 156 TS falowanie obrotów ustało po tym jak mechanik odłączył elektrycznie sprężarkę klimatyzacji (ale to inna sprawa). Nie mam pojęcia czy ona ma coś wspólnego z obrotami. Tak czy owak u mnie zwłaszcza teraz jak jest ciepło to obroty falowały mocno, w zeszłym roku i w tym też. Też miałam wymienianą sondę, przepustnicę czyszczony silniczek itp. a obroty nadal falowały. Ale przestały po tym jak mam odłączoną sprężarkę. Jest spokojniutko.pozdrawiam

  9. #9
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar www156
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    KR
    Auto
    159 1,9 M-JET 16v
    Postów
    921

    Domyślnie

    Cytat Napisał bibek Zobacz post
    teraz myślę o wymianie silniczka krokowego i zrobienie adaptacji w serwisie
    Jak miałem TS-a to przy falowaniu obrotów od tego zacząłem i po wymianie (na używkę) skończyłem. Co do serwisu też bym się nie upierał może ktoś z programem Ci pomoże.

  10. #10
    bibek
    Gość

    Domyślnie

    dzisiaj byłem w serwisie Fiata na wymianie silnika krokowego i adaptacje po wymianie na nowy (używka) auto gasło jeszcze bardziej tak jak by był albo nie dobry albo bardziej wrażliwi od tego Pana co kupiłem twierdzi ze jest 100% sprawny a serwisie mi powiedzieli ze mi wyskoczył błąd lambady jak przecież wymieniałem na nową czy by nie dobrze działała ? a obroty jak falują to i tak falują wiec czy by mi łapał gdzieś lewe powietrze ? czy może jeszcze coś innego ?

Podobne wątki

  1. SRS airbag i Interface part 2 walka trwa
    Utworzone przez Przemekkk97 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 12-02-2016, 19:38
  2. [159] 2.0 JTDM, jazda ze stałymi obrotami, falowanie ciśnienia doładowania
    Utworzone przez kedzior303 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 14-07-2015, 19:41
  3. Walka z obrotami
    Utworzone przez WNS w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 10-06-2013, 19:46
  4. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 02-06-2012, 09:19
  5. 156/1.8.106kw-walka trwa,ale sie nie poddam
    Utworzone przez borsukmax w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 23-02-2011, 21:37

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory