Witam interesuje mnie co zmieniono przy okazji tzw liftu wnętrza z 2002 roku w AR 156, pomijam oczywiście deskę rozdzielczą i wyświetlacz.
Witam interesuje mnie co zmieniono przy okazji tzw liftu wnętrza z 2002 roku w AR 156, pomijam oczywiście deskę rozdzielczą i wyświetlacz.
Zmiany wprowadzono w gamie motorów, to się rzuca najbardziej - niestety, wg. mnie na niekorzyść w przypadku TS'ów - po trzy sondy lambda + kat, mniejsza moc, wyżej położony moment obrotowy, trochę gorsza dynamika i większe spalanie - TAK, tyle kosztuje "ekologia" - no ale masz auto z motorem spełniającym Euro3. Na plus wprowadzenie motoru JTS który po problemach z nagarem na starcie jest chyba najlepszą jednostką benzynową poza fenomenalnym V6. Co do dieseli to zwiększenie mocy, momentu obr., głowice 16v potem - ale tu się co do eksploatacji nie wypowiadam, nie mam klekota.
Elementy przeniesienia napędu, zawieszenie pozostały te same, poprawcie mnie jeżeli się mylę.
Z wyposażenia elektronicznego to klimatyzacja ze sterowaniem kierowca/pasażer. Dodatkowe airbagi. Zmieniony system car audio (możesz nabyć auto z syst. Bose). VDS + ASR.
We wnętrzu są lepsze materiały, chyba jednak poprawiono jakość montażu, wykończenia.
Z zewnątrz zmiany - zderzak przód, zderzak tył, lampy, drobne detale.
Jedyny miarodajny wskaźnik jakości kodu jednostka WTF/min - czyli programisty dzień powszedni...
Wielki błysk - czarny pysk czyli elektronika dzień powszedni...
właśnie o zawieszeniu myślałem że może poprawili jego zywotność
Ja zauważyłem że mam jeden wentylator na chłodnicy (1.9 JTD 115KM 2004), a starsze wersje mają po dwa.
Wulkanizacja AG-MAR Jarząbkowo
serwis ogumienia, opony nowe i używane, fachowa obsługa, atrakcyjne ceny
http://wulkanizacja.gniezno.pl
Właśnie, przy okazji tego tematu zaciekawiło mnie, czy dałoby się po prostu "przełożyć" element ze sterowaniem klimatyzacją z wersji po lifcie do wersji przed = zmiany są tylko estetyczne, czy już wiązka i połączenia są całkiem inne i jest to grubsza robota - grzebanie w elektronice?
Co jeszcze mnie interesuje, to czy da się przełożyć lampy+zderzak+maskę z ostatniej wersji poliftingowej do pierwszej?
Wzrosło, wzrosło... skoro w danych katalogowych uwzględniono korektę w spalaniu porównując 1.8 TS 144 KM oraz 1.8 TS 140 KM to łatwo się domyśleć, że w rzeczywistości różnica będzie większa (jak wiadomo dane katalogowe = testy na hamowni w "sterylnych" warunkach można rzec). Przejrzałem opinie na Autocentrum, pomimo iż wersja 1.8 TS 140 KM nie ma tylu opinii ile poprzedniczka, widać jednak różnice. Jest to odczuwalne w naszych warunkach pogodowych - przecież aż 3 sondy, a nie jedna muszą uzyskać temp. pracy, a do tego czasu silnik chleje jak szalony. Podobnie zauważył mój kolega w BMW kupując 3-jkę E46 2.0i. To już chyba 2.0 JTS jest oszczędniejszy. Różnice było także bardzo dobrze widać 156 2.0 TS 155 KM oraz 2.0 TS 150 KM montowany już w nowszej 147-mce - jakim cudem mniejsze auto pali więcej, użytkownicy donoszą o spalaniu rzędu 13 - 14 litrów po mieście w wersji 150 KM, starszy TS 155 KM tyle nie kopcił.
A ile spala Ci Twoja? Mnie zimą maks. po mieście wzięła ze 12.7 L/100 km.
Jedyny miarodajny wskaźnik jakości kodu jednostka WTF/min - czyli programisty dzień powszedni...
Wielki błysk - czarny pysk czyli elektronika dzień powszedni...
Moje 2.0 155 w mieście pali 11 normalnie, 14 jak przycisnę. W trasie nawet 7-8...